Știri, Muntenia-Sud, România|duminică, decembrie 17, 2017
Sunteți Aici Home » ECONOMIE » 10 lucruri de bază pe care trebuie să le știi despre SEO atunci când pornești un startup online

10 lucruri de bază pe care trebuie să le știi despre SEO atunci când pornești un startup online 

FOTO ARHIVĂ

Statisticile arată că aproximativ 90% dintre startup-uri eșuează, iar printre principalele motive care stau la baza acestui lucru se numără inclusiv lipsa unui plan de marketing pe termen mediu și lung. Așadar, acesta este vital pentru un business nou înființat, iar din structura lui nu trebuie să lipsească optimizarea SEO a site-ului.

Ce înseamnă acest lucru?

Înseamnă, în primul rând, că niciun site abia lansat nu-i va putea aduce clienți unui startup până nu va reuși să crească în Google. Gigantul motor de căutare este prima opțiune a majorității oamenilor atunci când aceștia vor să afle ceva, și, tocmai de aceea, ordinea afișării rezultatelor reprezintă prioritatea numărul 1 pentru foarte multe site-uri din orice domeniu de activitate.

Așadar, obiectivele sunt foarte clare. Cum pot fi, însă, atinse? Cu ajutorul SEO, care înseamnă Search Engine Optimization, adică întocmai optimizarea pentru motoarele de căutare. Deci exact ceea ce-i trebuie oricărui site ca să reușească să devină vizibil și să ajungă la publicul lui țintă.

Dar, pentru a înțelege mai bine cum influențează SEO evoluția unui startup care își bazează „soarta” pe propriul site, iată 10 lucruri de bază pe care trebuie să le știi despre acest tip de optimizare când îți înființezi un astfel de business:
1. Google procesează peste 3,5 miliarde de căutări pe zi.
2. Primele 5 rezultate din Google primesc 67% din totalul vizitelor efectuate în urma unei căutări.
3. Doar 5% dintre utilizatori dau click pe pagina 2 a rezultatelor afișate de Google la căutarea pe care au efectuat-o.
4. Traficul organic reprezintă 98% din totalul traficului generat de motoarele de căutare.
5. 70% dintre accesările pe care le fac utilizatorii sunt făcute pe link-uri organice.
6. 75% dintre utilizatori nu merg niciodată mai departe de prima pagină afișată de Google.
7. SEO este un canal de marketing cu un ROI (Return On Investment) superior AdWords și Facebook.
8. SEO atrage trafic targetat, cu un potențial de conversie foarte mare.
9. Faptul că poți fi găsit ușor pe Google contribuie la creșterea vizibilității brandului și sporește credibilitatea acestuia.
10. Auditul SEO on-page va optimiza site-ul și pentru variantele de mobil și tabletă și, în plus, va îmbunătăți viteza de încărcare a paginilor acestuia.

Așadar, acestea sunt doar 10 dintre lucrurile de bază pe care e bine să le știi despre SEO și despre influența pe care o poate avea el asupra site-ului startup-ului tău. Lista, însă, este mult mai lungă, iar dacă încă nu ești convins că merită investiția și răbdarea pe care le presupune o campanie SEO, iată – bonus – încă un lucru pe care mulți antreprenori ar trebui să-l înțeleagă:

După oprirea campaniei SEO, traficul generat nu se oprește dintr-o dată, ca în cazul AdWords, ci continuă să crească!

Asta înseamnă că nu te reîntorci automat în pagini din „ținutul îndepărtat” al motorului de căutare, pe care nu ajunge nimeni, niciodată, ci că vei continua să-ți menții poziția și chiar să crești, în timp ce traficul organic a devenit 100% gratuit.

Prin urmare, pentru ca startup-ul tău să nu se numere printre cele destinate pieirii, asigură-te că te ocupi de întocmirea unui plan de marketing în care optimizarea SEO a site-ului să ocupe un loc special.

Alte articole:

Adaugă un Comentariu

*