Știri, Muntenia-Sud, România|joi, octombrie 17, 2019
Sunteți Aici Home » ÎNVĂŢĂMÂNT » DOI ELEVI ŞI DOI PROFESORI DE LA COLEGIUL ECONOMIC TÂRGOVIŞTE ne-au reprezentat la Bruxelles într-un proiect transnaţional cu tema „mass-media şi comunicarea”

DOI ELEVI ŞI DOI PROFESORI DE LA COLEGIUL ECONOMIC TÂRGOVIŞTE ne-au reprezentat la Bruxelles într-un proiect transnaţional cu tema „mass-media şi comunicarea” 

elevi economic

În perioada 10-12 iunie s-a desfășurat la Bruxelles cea de-a treia întâlnire din cadrul proiectului Leonardo da Vinci Parteneriat – Bridge the Gap, întâlnire la care au participat în jur de 30 de persoane, seniori și juniori, din cele douăsprezece țări partenere (Italia, Spania, Portugalia, Cehia, România, Slovacia, Olanda, Belgia, Ungaria, Marea Britanie, Grecia și Austria).

Ideea generală a proiectului a pornit de la observația că, Impactul TIC şi îmbătrânirea societăţii pot să apară ca factori ai distanţei dintre generaţii, în condițiile în care juniorii sunt instruiți de către persoane mai în vârstă, cu care ”nu vorbesc aceeași limbă”. Diferenţa dintre cele două generaţii s-a adâncit în ultimii 20 de ani, în special prin dezvoltarea tehnologiei informatice, pe care seniorii nu au fost pregătiți să o integreze, dar problema identificată este una ce poate fi remediată cu ușurință prin solidaritatea şi dialogul dintre cele două generaţii.

Obiectivele parteneriatului sunt:

– Schimbul de bune practici pentru dezvoltarea competenţelor-cheie (competenţe digitale, TIC, beneficiile sharingului, etc);
– Promovarea creativității și a spiritului antreprenorial apt pentru a da naștere unor experiențe inovatoare;
– Stimularea schimbului de experiență între generatii, fapt care va permite o reintegrare socială a ”seniorilor” dar și o mai bună capacitate de decizie a „juniorilor”;
– Schimbul de bune practici, experiențe și metode în scopul de a contribui la creșterea gradului de conștientizare a culturii europene și a mediului economic și social comun.

Tema întâlnirii care s-a desfășurat pe parcursul celor două zile a fost „Mass-media și comunicarea”, iar participanții au beneficiat de activități care au urmărit provocarea unui efect pozitiv pentru comunicarea intergenerațională, ateliere privind realizarea de proiecte sau rețele intergeneraționale, vizite și discuții menite a stimula schimbul de experiență și spiritul de acțiune comună între generații.

Din partea Colegiului Economic ”Ion Ghica” din Târgoviște au participat doi elevi și doi profesori.

Adaugă un Comentariu

*