Știri, Muntenia-Sud, România|marți, septembrie 26, 2017
Sunteți Aici Home » Sud-Muntenia » Dâmboviţa » INGENIOZITATE: Politică de marketing pentru lactate, pe seama Mănăstirii Nucet

INGENIOZITATE: Politică de marketing pentru lactate, pe seama Mănăstirii Nucet 

lactate nucet

Nu ştiam că Mănăstirea Nucet ar deţine, mai nou, şi fabrică de procesare a laptelui şi, evident, am rămas uimit când am văzut că există, pe o reţea de socializare, o pagină care promovează bunătăţi mănăstireşti, iaurturi, smântână etc, sub lozinca „lactate făcute cu har în bună rânduială mănăstirească”. Ba chiar pe borcănelele de smântână, sana, brânză Făgăraş, apare imaginea bisericii Mănăstirii de la Nucet.

Până acum nu ne-a fost dat să vedem cum o societate comercială se foloseşte de astfel de tertipuri pentru a-şi promova produsele. Numele adevăratului fabricant nu apare nicăieri, ca jocul de marketing să meargă până la capăt.

Maica stareţă a mănăstiri Nucet s-a arătat surprinsă când a auzit că exisă o pagină cu aşa zisele bunătăţi mănăstireşti. Nici părintele Marian Puiescu, purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Târgoviştei, nu ştia că imaginea Mănăstirii Nucet este folosită pe borcănelele de iaurt, brânză Făgăraş, Sana şi caşcaval.

Am fost contactaţi de oameni care au mers la Mănăstirea Nucet special pentru a cumpăra din delicatesele despre care ei credeau că sunt fabricate în cadrul aşezământului monahal. În final, dezamăgiţi, s-au lămurit că este vorba doar de o „minune” a politicii de marketing dusă de o societate comercială.

În ritmul acesta, putem vedea cât de curând simbolurile tuturor aşezămintelor mănăstireşti din România susţinând tot felul de produse. Am înţeles, când într-o mănăstire se practică apicultura, pomicultura, cultura de plante medicinale, viticultura, să vinzi miere mănăstirească, gemuri, dulceţuri, sucuri, ceaiuri sau chiar vin, dar trebuie să existe o limită…

Alte articole:

Adaugă un Comentariu

*