Știri, Muntenia-Sud, România|joi, iulie 16, 2020
Sunteți Aici Home » SOCIAL » S-A SCHIMBAT NUMĂRUL DE TELEFON PENTRU RECLAMAȚII! Consumatorii nu mai pot sesiza gratuit problemele întâmpinate

S-A SCHIMBAT NUMĂRUL DE TELEFON PENTRU RECLAMAȚII! Consumatorii nu mai pot sesiza gratuit problemele întâmpinate 

telefon

Potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului, noul telefon al consumatorului va fi 021.9551, linie cu tarif normal în toate rețelele, inclusiv Romtelecom.

Aceasta in conditiile in care, pana in prezent, numarul de telefon la care consumatorul putea suna era 0800.080.999, apelul fiind gratuit din reteaua Romtelecom.

Practic, conform noilor reglementari, toti operatorii economici vor afisa noul numar de telefon la loc vizibil, adica langa casa de marcat, langa orarul de functionare, in spatiul de comercializare sau, dupa caz, de prestare a serviciului.
Telefonul consumatorului, denumit si INFOCONS, este o linie telefonica cu tarif normal, la care consumatorii pot suna pentru a primi informatii cu privire la modul in care pot face sesizari sau reclamatii cu privire la produsele si serviciile ce le sunt puse la dispozitie.

Adaugă un Comentariu

*