Știri, Muntenia-Sud, România|duminică, august 25, 2019
Sunteți Aici Home » ACTUALITATE » STUDIU: Ce cumpără şi cât cheltuie românii pentru cadourile de Moş Nicolae

STUDIU: Ce cumpără şi cât cheltuie românii pentru cadourile de Moş Nicolae 

FOTO ARHIVĂ (Sursa: i634.photobucket.com)

88,4% dintre românii care locuiesc în mediul urban intenţionează să cumpere cadouri de Moş Nicolae pentru cei dragi, se arată într-un studiu de piaţă realizat de MEDNET Marketing Research Center. Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici – 93,8%, comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori) – 88,0%.

Potrivit aceluiaşi studiu, cadourile sunt dintre cele mai diverse, începând cu cele banale și mai puțin costisitoare (dulciuri, jucării, articole vestimentare, fructe etc.) și ajungând la unele sofisticate și scumpe (electrice / electronice / electrocasnice, smartphone / tabletă, excursii / călătorii etc.)

Bugetul pe care respondenții din mediul urban intenționează să îl aloce achiziționării cadourilor pentru ziua de Moș Nicolae va fi, în medie, de 318 lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei). De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%).

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici – sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, orașe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 28 noiembrie 2016. Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.

Adaugă un Comentariu

*