Connect with us

ECONOMIE

Uniunea Europeană mută în mediul on-line deschiderea și gestionarea unei afaceri

Publicat

pe

Companiile vor avea posibilitatea de a fuziona sau de a se diviza, precum și de a se deplasa, mai ușor în cadrul pieței unice datorită noilor norme propuse de Comisia Europeană în data de 25 aprilie 2018. Acestea vor asigura, de asemenea, o mai bună protecție a drepturilor angajaților, vor preveni abuzurile fiscale și vor stimula potențialul de creștere al companiilor europene prin digitalizarea procesului de deschidere și gestionare a unei afaceri – informează Centrul Europe Direct Târgovişte.

„De prea multe ori, companiile europene se află în imposibilitatea de a căuta oportunități de afaceri în străinătate.Îmi doresc să schimbăm această situație și să modernizăm normele privind dreptul societăților comerciale. În primul rând, îmi doresc ca firmele europene să dispună de mai multe soluții online, care să le permită să își diminueze costurile și să câștige timp. În al doilea rând, îmi doresc să le ofer antreprenorilor cinstiți posibilitatea de a-și alege locul în care să își desfășoare activitatea și modul în care își dezvoltă și își reorganizează afacerea”, a declarat Vera Jourová – comisarul pentru justiție, consumatori și egalitate de gen.

Propunerile se concentrează pe norme armonizate pentru:
– deplasarea, fuzionarea și divizarea societăților comerciale, însoțite de garanții solide împotriva abuzurilor, prin stabilirea unor proceduri comune aplicabile la nivelul UE;
– crearea societăților comerciale online, care vor permite companiilor să se înregistreze, să înființeze noi filiale sau să depună documente la Registrul Comerțului online; digitalizarea procesului de înființare a unei firme va contribui la creșterea eficacității și eficienței acestuia.

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmboviţa, o nouă acțiune de sprijinire a tinerilor antreprenori

Publicat

pe

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița a organizat, astăzi – 10 aprilie 2024, o întâlnire ntre Patronatul Întreprinderilor Mici și Mijlocii Dâmbovița (PIMM Db), Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Regiunea Sud Muntenia (PTIR SM) și mai mulți tineri antreprenori.

„Într-o lume în continuă schimbare și competitivă, este esențial să ne unim eforturile pentru a crea un mediu propice pentru antreprenori și pentru a încuraja dezvoltarea economică durabilă.

Prin cooperare, putem consolida resursele noastre și putem facilita accesul la o varietate de expertize, infrastructură și finanțare. Împreună, putem să ne asigurăm că antreprenorii din județul nostru beneficiază de suportul și resursele necesare pentru a-și dezvolta afacerile”, se precizează într-un comunicat de presă transmis către mass-media.

Camera de Comerț Dâmboviţa a fost reprezentată directorul general Ștefania Stroică, Patronatul Întreprinderilor Mici și Mijlocii Dâmbovița – de președintele Cristian Pușcaru – Președinte, iar Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Regiunea Sud Muntenia – de vicepreședintele Dorin Iancu, lector universitar.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Adio, Arctic SA! Numele corporativ va fi Beko România

Publicat

pe

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Arctic S.A. a aprobat, astăzi – 9 aprilie 2024, trecerea la denumirea Beko România. Această transformare face parte din procesul prin care Arçelik își va redenumi toate operațiunile globale sub un singur brand: „Beko”.

Procesul de rebranding corporativ nu va avea consecințe asupra activității de zi cu zi a companiei, ci este menit să îi consolideze poziția pe piața internațională – se precizează într-un comunicat transmis către mass-media.

Compania Arçelik deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor, în care au fost produse până în prezent peste 4 milioane de unități.

„Brandul Arctic nu va fi afectat, produsele Arctic continuând tradiția de excelență și inovație, reflectând angajamentul continuu al companiei de a oferi electrocasnice de înaltă calitate la prețuri accesibile care îmbunătățesc viața de zi cu zi”, mai precizează sursa citată.

Arctic a devenit parte din Arçelik din 2002. Cu o istorie de peste jumătate de secol, compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite