Connect with us

ACTUALITATE

Încă 240 de elevi s-au pregătit în „Tabăra Meseriaşilor”, ediţia 2018!

Publicat

pe

Anul acesta, „Tabăra Meseriaşilor” din „Ţara lui Andrei” a reunit 240 de elevi din judeţul Gorj. Pe parcursul a patru săptămâni, aceştia au participat la ateliere de dezvoltare personală şi profesională. În plus, la finalul fiecărei serii au pregătit, sub coordonarea mentorilor, proiecte specifice domeniilor pentru care se pregătesc – mecanic, electric, turism și alimentație, respectiv construcții.

Între 2015 și 2018, numărul total de absolvenți ai Taberei Meseriașilor a ajuns la aproape 1.000 de elevi – viitori electricieni, constructori, operatori sondă, operatori parc, mecanici, bucătari-ospătari, croitori și frizeri din județele Gorj, Buzău, Argeș, Dâmbovița, Bacău și Prahova.

Anul acesta, viitorii meseriași au învățat alături de trainerii de la Fundația Noi Orizonturi despre comunicare, lucru în echipă, spirit antreprenorial și angajabilitate, au susținut simulări de interviuri de angajare. Atelierele de dezvoltare profesională au fost susținute de mentori – profesioniști consacrați din domeniile studiate de elevi, care i-au îndrumat în realizarea proiectelor finale, toate lucrate #DeMeserieNuDeMântuială.

“În fiecare an spun că aceasta a fost cea mai reușită ediție a Taberei Meseriașilor, pentru ca anul următor să îmi dau seama că a ieșit și mai bine! Iată că în 2018 am ajuns din nou la concluzia asta, impresionată de ce au reușit să realizeze elevii din fiecare serie, la finalul unei săptămâni în care au primit informație, susținere, responsabilități și încredere.

Proiectele de absolvire au fost gândite și puse în practică anul acesta pentru comunitate, pentru oameni care într-o zi le-ar putea fi clienți, angajatori… Iar toate proiectele demonstrează încă o dată că #sepoate. Se poate să lucrezi exemplar, nu de mântuială, se poate să fii cel mai bun în meseria ta, indiferent care e aceasta”, a declarat Mona Nicolici – manager sustenabilitate OMV Petrom.

Proiectele finale din 2018:
• #BicicletaMeseriasa – seria mecanicilor: elevii meseriași au lucrat cu mentorul Gabi Onofrei, Președintele Asociaţiei Naționale de Drift; au recondiționat 35 de biciclete colectate în cadrul campaniei #BicicletaMeseriasa și le-au donat unor elevi din centre de plasament, în cadrul unui eveniment găzduit de Coresi Shopping Resort Brașov
• StudyMobil – seria mixtă, constructori și electricieni: sub îndrumarea mentorilor – arhitecții Ina German (Zest Collective) și Zoran Popovici (Edukube) – elevii au construit un ansamblu modular de mobilier urban de interior dedicat studiului și relaxării, amplasat în interiorul Coresi Shopping Resort din Brașov
• E-lectron – seria electricienilor: elevii meseriași au construit prima stație smart de mobilitate electrică din Brașov, sub îndrumarea inițiatorilor proiectului EFdeN, Claudiu Butacu și Mihai Toader-Pasti. Stația permite încărcarea dispozitivelor electrice de transport, fiind amplasată în parcarea Coresi Shopping Resort din Brașov și poate fi folosită gratuit de către localnici și turiști
• Cina de Meserie: În Familie – seria bucătarilor și ospătarilor: Mentorii Chef Cezar Munteanu, alături de Nicoleta Pălăduță (Hotel Kolping) și Adrian Farcaș (Teleferic Grand Hotel), i-au îndrumat pe elevi pentru a pregăti și servi în cadrul proiectului final. La eveniment, pe lângă angajatori, au participat părinți, prieteni sau apropiați ai elevilor, care s-au bucurat alături de ei de transformarea de care au avut parte în Tabără, de cunoștințele de gastronomie și ospitalitate dobândite și puse deja în practică.

Pentru prima dată în Tabăra Meseriașilor, profesorii participanți au fost selectați în 2018 pe baza unor propuneri de proiecte pentru dezvoltarea învățământului profesional. Proiectele au fost gândite să contribuie la îmbunătățirea imaginii învățământului profesional și tehnic, să dezvolte infrastructura din școlile profesionale și tehnologice și să-i apropie pe viitorii meseriași de piața muncii. Cadrele didactice au participat la ateliere de scriere și management de proiect, au avut ocazia să își îmbunătățească proiectele ca urmare a cursurilor din Tabără, iar la finalul lunii septembrie vor fi selectate inițiativele care vor primi finanțare de până la 40.000 de euro.

Au fost selectați și anul acesta 40 de elevi, care vor primi o bursă lunară de 500 lei din partea OMV Petrom pentru anul școlar 2018-2019. Tabăra Meseriașilor din Țara lui Andrei face parte din programul România Meseriașă, program prin care OMV Petrom susține învățământul profesional și tehnic din România.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats