Connect with us

Dâmboviţa

Partida Romilor Dâmboviţa se reorganizează de la zero! În două luni, vor fi alegeri la judeţ

Publicat

pe

Conducerea centrală a Partidei Romilor Pro Europa a găsit până la urmă o soluţie de rezolvare a conflictului iscat în interiorul filialei Dâmboviţa. Se întâmplă după câteva luni de proteste, cauzate de nemulţumirea multor reprezentanţi din comunităţile locale faţă de conducerea judeţeană a partidului, care a fost acuzată de neimplicare în rezolvarea problemelor întâmpinate, proteste care au culminat, la sfârşitul lunii aprilie, cu desemnarea fostului viceprimar al Târgoviştei – Tudorică Răducanu drept noul lider al Partidei Romilor Pro Europa, în locul lui Vasile Moise!

Pe acest fond, preşedintele Nicolae Păun a emis o dispoziţie de reorganizare a Partidei Romilor Pro Europa Dâmboviţa. În acest sens, se va alcătui o comisie formată din doi reprezentanţi ai echipei Răducanu, doi ai echipei Moise şi doi de la centru şi se va merge în teritoriu, în vederea desfăşurării de alegeri în comunităţile de romi. Urmează, în aproximativ două luni, alegeri pentru desemnarea preşedintelui Organizaţiei Judeţene Dâmboviţa a Partidei Romilor Pro Europa.

„Nimeni nu va fi numit. E liber să participe oricine la aceste alegeri. Este democraţie. Atâta timp cât se fac alegeri democrate, va fi mult mai uşor să lucrezi cu comunitatea locală. Se doreşte schimbarea. În momentul de faţă, nu mai există comunicare între romi şi primari, pentru că nu s-a mai implicat nimeni. Am venit înapoi la Partida Romilor, după ce mi-am dat demisia acum 2 ani, pentru că mi-au cerut oamenii. Vreau să fac ceva pentru comunităţile noastre. Dacă nu pot, în 2020, plec. Las locul tinerilor. Oricum, eu mi-am format o echipă de tineri bine pregătiţi. I-am promis domnului preşedinte Nicolae Păun că vom redeveni locul 2-3 pe ţară”, a declarat Tudorică Răducanu, care a organizat astăzi, 11 mai 2018, împreună cu cuţiva dintre membrii echipei sale, o conferinţă de presă, pentru a prezenta modul cum se va reorganiza Partida Romilor Dâmboviţa.

I-au fost alături: Nicolae Darman, Nicu Bălăşoiu, Eduard Cosac şi Silviu Darman.

Nicolae Darman

Nicu Bălăşoiu

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Proiect pentru modernizarea transportului public și în zona limitrofă municipiului Târgoviște

Publicat

pe

Primăria Târgoviște a depus, astăzi – 16 mai 2022, în parteneriat cu administrația publică locală a comunei Șotânga un proiect care vizează modernizarea transportului public în zona periurbană a municipiului care cuprinde, spune edilul Daniel Cristian Stan, 25 de localități.

În cadrul acestei prime etape, vor fi achiziționate 21 de autobuze electrice de capacitate mare și vor fi construite 21 de stații de încărcare lentă la autobază și 7 stații de încărcare rapidă pe traseu. De asemenea, se vor executa și mai multe lucrări conexe.

„Valoarea intervențiilor este de 13,788,828.98 euro, TVA inclus, din care 11,571,000.00 euro, fără TVA, reprezintă cheltuieli eligibile asigurate din Planul Național de Redresare și Reziliență, la care se adaugă TVA aferent cheltuielilor eligibile în valoare de 2,198,490.00, cheltuieli asigurate din bugetul de stat”, precizează primarul Daniel Cristian Stan.

Reamintim faptul că transportul public local din Târgoviște este în plin proces de modernizare, iar proiectul depus astăzi în vederea obținerii de fonduri europene nerambursabile răspunde solicitărilor venite de la cetățeni, care își doresc autovehicule moderne și ecologice și pe traseele din afara municipiului.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Compania de Apă Târgoviște-Dâmbovița angajează cititor – încasator

Publicat

pe

de

Compania de Apa Targoviste – Dambovita S.A. organizeaza in data de 23.05.2022, ora 09:30, la sediul sau din Targoviste, Bld. I.C.Bratianu, nr. 50, concurs pentru ocuparea postului vacant de INCASATOR SI CITITOR CONTOARE APA (pe durata modificarii temporare a locului de munca a titularului de post) in cadrul SERVICIULUI GESTIUNE PERSOANE FIZICE- DEPARTAMENT COMERCIAL – 1 post

1. Criterii generale:
– cetatenie romana sau cetatenia altor state membre UE si domiciliul in Romania
– cunoaste limba romana, scris si vorbit
– are varsta minima reglementata de prevederile legale, Codul Muncii

2. Criterii specifice:
– Studii liceale /scoala profesionala
– Sa fie apt/a din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei (aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii

3. Descrierea postului:
– Citirea contoarelor de apa pentru persoanele fizice si agenti economici si distribuire facturi, in zona repartizata.
– Verificarea in teren a bransamentelor/racordurilor cat si a altor date contractuale privind serviciile facturate.
– Verificarea in teren a bransamentelor, contorizate sau necontorizate si a racordurilor de canalizare sau surse proprii
– Identificarea pierderilor din caminele de apometre si transmiterea acestora pentru rezolvare.
– Transmiterea notificarilor si debransarea/rebransarea clientilor rau platnici in zona repartizata.

4. In vederea inscrierii la concurs, candidatii vor depune la Biroul Resurse Umane al Companiei de Apa Targoviste-Dambovita S.A., Bld. I.C. Bratianu nr.50, telefon 0245614403, in perioada 17.05.2022-19.05.2022, interval orar 08.00-16.00, un dosar de inscriere cuprinzand urmatoarele documente:
– Dosar cu sina;
– Cerere de inscriere la concurs – se completeaza la depunerea dosarului;
– Declaratie privind acceptul protectiei datelor cu caracter personal-se completeaza la depunerea dosarului;
– Curriculum vitae;
– Copia actului de identitate;
– Copii diplome de studii/adeverinte privind nivelul studiilor finalizate
– Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medicul de familie al candidatului cu cel mult 6 luni anterior datei desfasurarii concursului.

Copiile de pe actele prevazute se prezinta insotite de documentele originale, pentru a se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs din cadrul Biroului Resurse Umane sau in copii legalizate.

Vor fi declarati admisi si vor participa la concurs numai candidatii ale caror dosare indeplinesc conditiile de mai sus si depun un dosar de inscriere care sa cuprinda documentele solicitate.
5. Proba scrisa de specialitate – 23.05.2022, ora 09:30.
– Pentru promovarea probei scrise, candidatul trebuie sa intruneasca minim 50 puncte, maxim 100 puncte
– Bibliografia pentru concurs este cea prezentata anexat.

6. Proba practica –23.05.2022, incepand cu ora 11:00.

Vor fi selectati pentru a participa la proba practica numai candidatii care vor obtine minim 50 de puncte la testul grila.Pentru promovarea probei practice, candidatul trebuie sa intruneasca minim 50 puncte, maxim 100 puncte pentru a fi declarat admis,

Relatii suplimentare pot fi obtinute luni-vineri intre orele 800 1600 la Biroul Resurse Umane al Companiei de Apa Targoviste Dambovita SA.

B I B L I O G R A F I E
concurs pentru ocuparea postului vacant de de INCASATOR SI CITITOR CONTOARE APA (pe durata modificarii temporare a locului de munca a titularului de post) in cadrul SERVICIULUI GESTIUNE PERSOANE FIZICE- DEPARTAMENT COMERCIAL – 1 post

1. Legea nr.241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, republicata, actualizata;

2. Ordinul nr.90 din 20 martie 2007 pentru aprobarea contractului cadru de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare

3. Ordinul nr.29/N din 23 decembrie 1993 pentru aprobarea Normativului cadru privind contorizarea apei la populatie, institutii publice si agenti economici

4. Ordin nr.88 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului cadru al seviciului de alimentare cu apa si de canalizare

5. Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare
– Capitolul II – Domeniu de aplicare
– Capitolul IV – Obligatiile lucratorilor

6. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor,
Cap. II: Obligatii privind apararea impotriva incendiilor
SECTIUNEA 6: Obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului;

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT