Connect with us

ACTUALITATE

Electrica SA răspunde acuzaţiilor formulate de primarul comunei Braniştea

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: www.investenergy.ro)

În legătură cu articolul „PRIMAR: Electrica SA, pur şi simplu, îşi bate joc de noi!”, Societatea de Distribuție a Energiei Electrice Muntenia Nord îşi exercită dreptul la replică menționând că, pentru racordarea la rețeaua de distribuție a energiei electrice a obiectivului Centru Cultural Braniștea, reprezentanții SDEE Târgoviște au colaborat în permanență cu autoritatea publică locală.

Punctual, vă informăm că afirmațiile domnului primar Marian ȚACHIANU conform cărora “Electrica își bate joc de noi” și “Electrica a greșit soluția tehnică de cel puțin trei ori” sunt de rea credință, SDEE Muntenia Nord-Târgoviște răspunzând prompt la fiecare solicitare primită din partea Primăriei Braniștea și respectând cu strictețe Ordinul ANRE 59/2013 – Regulamentul privind racordarea utilizatorilor la rețelele electrice de interes public, modificat și completat prin Ordinul ANRE 63/2014 (Regulamentul de racordare).

Concret, în data de 12.01.2018, autoritatea publică a depus cererea de racordare, prin care a solicitat montarea blocului de măsură și protecție trifazat (BMPT) pe stâlpul postului de transformare.
SDEE Târgoviște a elaborat soluția de racordare în data de 18.01.2018, în conformitate cu solicitarea autorității publice și a răspuns, în scris, în data de 19.01.2018, care este soluția tehnică de racordare, în care se arată că instalația de utilizare se poate realiza printr-o linie electrică subterană 0,4 kV amplasată pe domeniul public. Totodata, prin această înștiintare s-a solicitat autorității publice confirmarea soluției analizate și avizate în Comisia Tehnică de Analiză a SDEE Târgoviște, care nu a sosit.

În data de 26.01.2018, autoritatea publică a transmis la SDEE Târgoviște o adresă prin care solicita modificarea datelor energetice, reducând puterea indicată inițial de la Pa = 76,8 kW la Pa = 60 kW, omițând să ceară reanalizarea soluției tehnice de racordare.

În perioada 31.01.2018-15.02.2018 au avut loc nenumărate convorbiri telefonice între reprezentanții autorității locale și cei ai SDEE Târgoviște pentru găsirea unei soluții viabile, dar, în mod constant, domnul Primar a refuzat propunerile de realizare a instalației de utilizare în variantă subterană, sau montarea acesteia pe stâlpii existenți, aparținând SDEE Târgoviște și încheierea unui contract de închiriere.

În data de 15.02.2018, în ședința CTA SDEE Târgoviște s-a avizat soluția de racordare cu nr. 30601845869 din 20.02.2018, convenită telefonic cu domnul Primar, care prevedea amplasarea BMPT-ului pe un stâlp proiectat în apropierea obiectivului și realizarea instalației de racordare prin circuit aerian, pe stâlpii liniei electrice de 20 kV.

În data de 18.04.2018, autoritatea publică a solicitat în scris reamplasarea stâlpului de joasă tensiune.
În data de 02.05.2018, SDEE Muntenia Nord-Târgoviște a elaborat fișa de soluție conform solicitării autorității publice, urmând ca în termenul de maxim 30 de zile impus de legislația ANRE în vigoare, să fie emis Avizul Tehnic de Racordare.

Biroul de Presă SDEE Muntenia Nord-Târgoviște, 15.05.2018

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats