Connect with us

ANUNŢURI

Concepte moderne de promovare. Propunerile E-Advertising pentru eficienţă în online!

Publicat

pe

În varianta modernă, promovarea nu mai este clasica expunere de brand. La ora actuală ceva mai eficient este rapiditatea cu care cei interesați ajung la furnizor, producător, la produsele și serviciile dorite. Ținând cont de tendințele actuale, de modul în care consumatorii își exprimă interesele – prin căutările online – este absolut necesară prezența ȋn acest mediu, cu un site bine pus la punct și bine promovat.

Agenția de marketing digital e-advertising.co prin ai săi specialiști menționează că serviciile SEO sunt printre cele mai populare metode de promovare. Ideea este desigur susținută de studiile asupra pieței de profil. Spre exemplu, s-a dovedit faptul că 75% din click-urile publicului consumator se referă la primele 3 rezultate din motorul de căutare. Așadar modul în care se poziționează un site în acest clasament dictează și șansele de a mări cota de consumatori, clienți și implicit rata de vânzări.

Cum funcționează SEO
Țelul propus atunci când sunt solicitate serviciile SEO este acela de a oferi motorului de căutare răspunsul calitativ și relavant la întrebările pe care le are consumatorul. Dar cum decide motorul de căutare ce ordine să ofere pe pagina de rezultate?

1. Conținutul este original
În principiu marele Google se va axa pe 5 aspecte majore. Un prim aspect este legat de partea de conținut. Desigur că acesta trebuie și aliniat conform unor principii SEO. Nu va conta numai conținutul în sine și cât de multă și detaliată este informația, ci cum poate aceasta să ofere calea spre succes.

2. O experiență apreciată
Din punct de vedere al consumatorului eficienţa de încărcare a paginii și găsirea în mod rapid a informaților dorite înseamnă per total o experiență plăcută în cadrul unei pagini.

3. Navigare și viteză
Din punct de vedere tehnic o pagină este analizată și din perspectiva rapidității cu care se încarcă. Se notează un scor, care dacă este de nivel scăzut poate afecta poziția site-ului.

4. Taguri
Partea de Onsite SEO include și tagurile corect asociate conținutului. Nu este de ignorat nici acest aspect. După reguli specifice, acest lucru influențează la rândul său modul în care se clasează un site în motorul de căutare; făcut greșit sau deloc, acest lucru afectează o pagină web.

5. Autoritatea construită prin linkuri relevante
Acest aspect este esențial; cu cât mai multe linkuri, cu atât mai bine, pentru că autoritatea paginii crește. Însă acestea trebuie să îndeplinească și alte criterii pentru a fi considerate eficiente în creșterea autorității.

Acestea sunt doar aspecte de referință minime oferite de specialiștii SEO. În fapt, procedeul este unul complex, unul de lungă durată și cu implicații vaste. Necesită nu doar cunoștințe, ci și unele potrivite, abordări care să eficientizeze toate eforturile depuse pentru o campanie de promovare.

Ținând cont de faptul că marele Google își schimbă și el regulile în mod constant, specialiștii SEO trebuie să fie în pas cu ce dictează motorul de căutare.

Atunci când trebuie să îți cauți o metodă eficientă de a ajunge mai aproape de consumator, vei face orice efort pentru a reuși să arăți calitățile brandului. Asta este maniera de ordin modern, cerință absolută pentru a izbuti în acerba competiție actuală.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Primăria Titu, anunț important pentru locuitorii orașului. Măsură obligatorie până la 30 iunie!

Publicat

pe

de

Primăria Titu, județul Dâmbovița, informează locuitorii orașului că, potrivit legislației în vigoare, au obligația să ia măsuri de combatere a buruienii Ambrozia (popular, iarba pârloagelor)

Proprietarii / deținătorii de terenuri trebuie să desfășoare, până cel târziu în data de 30 iunie, acțiuni de cosire, smulgere, erbicidare etc.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Informare publică SC Balastiera Nedelea SRL

Publicat

pe

de

Această informare este efectuată de SC BALASTIERA NEDELEA SRL, ce intenţionează să solicite de la ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ „APELE ROMANE”, Administrația Bazinală de Apă Argeș-Vedea, aviz de gospodărire a apelor pentru “Realizare lacuri de agremernt cu exploatarea agregatelor minerale”, comuna Potlogi, județul Dâmbovița.

Persoanele care doresc să transmită observaţii, sugestii şi recomandări se pot adresa:

– Societatii: S.C. BALASTIERA NEDELEA S.R.L cu sediul în comuna POTLOGI, sat ROMÂNEȘTI, județul DÂMBOVIȚA, tel. 0768.101.060, persoană de contact Ciulei Constantin
– Administrației Bazinale de Apă ARGEȘ-VEDEA, Pitești, str. Câmpulung nr. 6-8, cod postal 0300, tel.0248/223.449.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT