Connect with us

ANUNŢURI

Concepte moderne de promovare. Propunerile E-Advertising pentru eficienţă în online!

Publicat

pe

În varianta modernă, promovarea nu mai este clasica expunere de brand. La ora actuală ceva mai eficient este rapiditatea cu care cei interesați ajung la furnizor, producător, la produsele și serviciile dorite. Ținând cont de tendințele actuale, de modul în care consumatorii își exprimă interesele – prin căutările online – este absolut necesară prezența ȋn acest mediu, cu un site bine pus la punct și bine promovat.

Agenția de marketing digital e-advertising.co prin ai săi specialiști menționează că serviciile SEO sunt printre cele mai populare metode de promovare. Ideea este desigur susținută de studiile asupra pieței de profil. Spre exemplu, s-a dovedit faptul că 75% din click-urile publicului consumator se referă la primele 3 rezultate din motorul de căutare. Așadar modul în care se poziționează un site în acest clasament dictează și șansele de a mări cota de consumatori, clienți și implicit rata de vânzări.

Cum funcționează SEO
Țelul propus atunci când sunt solicitate serviciile SEO este acela de a oferi motorului de căutare răspunsul calitativ și relavant la întrebările pe care le are consumatorul. Dar cum decide motorul de căutare ce ordine să ofere pe pagina de rezultate?

1. Conținutul este original
În principiu marele Google se va axa pe 5 aspecte majore. Un prim aspect este legat de partea de conținut. Desigur că acesta trebuie și aliniat conform unor principii SEO. Nu va conta numai conținutul în sine și cât de multă și detaliată este informația, ci cum poate aceasta să ofere calea spre succes.

2. O experiență apreciată
Din punct de vedere al consumatorului eficienţa de încărcare a paginii și găsirea în mod rapid a informaților dorite înseamnă per total o experiență plăcută în cadrul unei pagini.

3. Navigare și viteză
Din punct de vedere tehnic o pagină este analizată și din perspectiva rapidității cu care se încarcă. Se notează un scor, care dacă este de nivel scăzut poate afecta poziția site-ului.

4. Taguri
Partea de Onsite SEO include și tagurile corect asociate conținutului. Nu este de ignorat nici acest aspect. După reguli specifice, acest lucru influențează la rândul său modul în care se clasează un site în motorul de căutare; făcut greșit sau deloc, acest lucru afectează o pagină web.

5. Autoritatea construită prin linkuri relevante
Acest aspect este esențial; cu cât mai multe linkuri, cu atât mai bine, pentru că autoritatea paginii crește. Însă acestea trebuie să îndeplinească și alte criterii pentru a fi considerate eficiente în creșterea autorității.

Acestea sunt doar aspecte de referință minime oferite de specialiștii SEO. În fapt, procedeul este unul complex, unul de lungă durată și cu implicații vaste. Necesită nu doar cunoștințe, ci și unele potrivite, abordări care să eficientizeze toate eforturile depuse pentru o campanie de promovare.

Ținând cont de faptul că marele Google își schimbă și el regulile în mod constant, specialiștii SEO trebuie să fie în pas cu ce dictează motorul de căutare.

Atunci când trebuie să îți cauți o metodă eficientă de a ajunge mai aproape de consumator, vei face orice efort pentru a reuși să arăți calitățile brandului. Asta este maniera de ordin modern, cerință absolută pentru a izbuti în acerba competiție actuală.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ANUNŢURI

Licitație pentru executarea lucrărilor de pictură de la Biserica parohială Crevedia II

Publicat

pe

De

Parohia Crevedia II, categoria I, Protoieria Titu, Arhiepiscopia Târgoviștei, organizează licitație în vederea adjudecării lucrărilor de pictură murală din nou, în tehnica fresco, la biserica parohială cu hramurile „Sf. Împărați Constantin și Elena” și „Sf. Ier. Nifon”, pentru o suprafață de aproximativ 800 mp.

Licitația va avea loc în data de 18 martie 2024, ora 10:00, la sediul parohiei Crevedia I, din comuna Crevedia, Șoseaua București-Târgoviște, nr. 131, județul Dâmbovița.

Informații privind devizul lucrărilor de pictură și caietul de sarcini, pot fi obținute de la Pc. Preot paroh Feraru Eduard Ionuț, telefon 0760.697.431, e-mail eduionut777@yahoo.com.

Pictorii bisericești vor prezenta oferte de execuție până la data de 17 martie 2024.

BIROUL DE PRESĂ AL ARHIEPISCOPIEI TÂRGOVIŞTEI

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ANUNŢURI

Primăria Gura Șuții: Anunţ depunere solicitare emitere acord de mediu

Publicat

pe

De

COMUNA GURA ȘUȚII anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul “Asfaltare străzi în satele Gura Șuții și Speriețeni, comuna Gura Șuții, județul Dâmbovița”, propus a fi amplasat în comuna GURA ȘUȚII, satele GURA ȘUȚII si SPERIEȚENI, județul DÂMBOVIȚA.

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului – Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Dâmbovița, din Târgoviște, str. Calea Ialomiței nr. 1, județul Dâmbovița și la sediul / domiciliul COMUNA GURA ȘUȚII, cu sediul în comuna Gura Șuții, sat Gura Șuții, strada Principală, număr FN, județ Dâmbovița, în zilele de luni – vineri, între orele 08:00 – 16:00.

Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorității competente pentru protecția mediului – Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Dâmbovița, din Târgoviște, str. Calea Ialomiței nr. 1, județul Dâmbovița.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite