Connect with us

ECONOMIE

Brutarii români învaţă din experienţa companiilor austriece

Publicat

pe

Agenţia economică a Landului Austria Inferioară ecoplus Internaţional România a organizat o misiune economică (schimb de experienţă) de două zile în Austria Inferioară, în domeniul brutăriilor. Au participat opt companii de profil din Timişoara şi Bucureşti.

Interesul românilor s-a îndreptat în special către produsele bio și inovatoare, precum: făină fără gluten, faină de alac sau uleiuri speciale de pădure. Vizita a servit și la cunoașterea potențialilor parteneri de afaceri.

„Obiectivul nostru este de a pune în legătură companiile austriece cu firmele româneşti care cred în produsele de calitate din Austria. Să ne cunoaștem personal este un pas esențial către o cooperare pe termen lung”, spune Daniel Marcu – director general al ecoplus Internaţional România și organizatorul călătoriei.

Participantii au avut ocazia să viziteze şi una dintre cele mai la modă brutării din Austria – Joseph Brot, care îmbină tradiţionalul cu tehnica modernă.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Este obligatoriu pentru firmele cu cel puțin 10 angajați. Detalii aici!

Publicat

pe

Inspectoratul Teritorial de Muncă Dâmbovița a derulat, în ultimele luni ale anului 2024, mai multe acțiuni de informare având ca temă Legea nr. 367/2022 privind dialogul social. Inițiativa a avut ca scop conștientizarea angajatorilor, dar și a salariaților, cu privire la negocierea colectivă, un instrument esențial pentru asigurarea unui mediu de lucru stabil și echitabil.

Atenție! Potrivit legislației în vigoare, negocierea colectivă este obligatorie la nivelul unităților care au cel puțin 10 angajați și poate fi inițiată de oricare dintre partenerii sociali.

„În cadrul acestei campanii, Inspectoratul Teritorial de Muncă Dâmbovița a organizat o întâlnire informativă, la care au participat 18 reprezentanți ai întreprinderilor mici și mijlocii din județ, dintre care 14 cu capital privat, pentru a asigura o înțelegere corectă a legislației și a avantajelor negocierii colective.

S-a dorit ca informațiile prezentate să ajungă la cât mai mulți angajați și angajatori și, În acest sens, inspectorii de muncă dâmbovițeni au distribuit pliante informative, pe tema negocierii colective, a etapelor legale pe care aceasta le presupune, dar și a beneficiilor pe care le prezintă, către un număr de 225 de angajați. În plus, informațiile au fost afișate și la avizierul instituției, pe pagina web a ITM Dâmbovița dar și prin publicarea de articole informative în presa locală.

Totodată, 30 de angajatori au fost informați prin e-mail, în ceea ce privește negocierea colectivă, aceștia primind și notificări legate de încetarea valabilității contractelor colective de muncă. În acest fel, se încurajează încheierea și înregistrarea CCM, care devin practic instrumente juridice cu aplicabilitate generală în unitate, asigurând că niciun contract individual de muncă nu va oferi condiții inferioare celor stabilite colectiv”, se precizează într-un comunicat de presă transmis de către ITM Dâmbovița.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmboviţa te ajută să actualizezi codurile CAEN, conform reglementărilor în vigoare de la 1 ianuarie 2025

Publicat

pe

În contextul în care, la data de 1 ianuarie 2025, va intra în vigoare Ordinul Președintelui INS nr. 377/2024, privind actualizarea clasificării activităților din economia națională – CAEN, Camera de Comerț vine în întâmpinarea antreprenorilor cu îndrumare de specialitate, indiferent că vorbim despre SRL-uri, PFA-uri, II-uri sau IF-uri.

Potrivit noilor reglementări, pentru entitățile care solicită înmatricularea sau înregistrarea în Registrul Comerțului, începând cu data intrării în vigoare a Ordinului Președintelui Institutului Național de Statistică nr. 377/2024, încadrarea activităților în clasele CAEN Rev. 3 devine obligatorie.

În cazul firmelor deja înregistrate, actualizarea obiectului de activitate, conform noilor clase CAEN Rev.3, se va face treptat:
– fie la inițiativa firmei de actualizare a obiectului de activitate,
– fie cu ocazia înregistrării unei alte mențiuni în Registrul Comerțului.

Indiferent în ce situație vă aflați, apelați cu încredere la specialiștii din cadrul Serviciului Consultanță Juridică și Arbitraj Comercial al Camerei de Comerț Dâmboviţa!
✔️ Diana Dumea, tel: 0723.952.391
e-mail: diana.dumea@cciadb.ro
✔️ Agota Popa, tel: 0751.153.710
e-mail: agota.popa@cciadb.ro
✔️ Iulia Marin, tel: 0751. 153. 701
e-mail: iulia.marin@cciadb.ro

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite