Conectați-vă cu noi

POLITIC

Adrian Năstase critică PSD fiindcă n-a ştiut să o păstreze pe Corina Creţu!

Publicat

pe

Sursa foto: ampress.ro

Fostul lider al PSD și premier al României în perioada 2000-2004, Adrian Năstase, critică dur actuala conducere social-democrată, pentru faptul că nu a știut să negocieze aşa cum trebuie și să o păstreze în partid pe Corina Creţu, comisar european. Consideră Năstase că plecarea acesteia la partidul lui Ponta este o lovitură grea pentru PSD.

Adrian Năstase nu își explică de ce PSD a renunțat aşa de ușor la un membru de talia Corinei Crețu, un politician cu multă vizibilitate la nivel european. Mai spune Năstase că, prin metodele promovate acum la nivelul PSD, mai mult de excludere, de respingere decât de atragere, formațiunea condusă de Liviu Dragnea nu are decât de pierdut.

A mai declarat Năstase că, într-un partid mare, cum este PSD, ar trebui să fie acceptate diferențele de abordare, ba chiarar fi extrem de util lucrul acesta.

Dâmboviţa

Radu Popa, fost deputat: Primarul Gabriel Sandu este un model de conducător în administraţia publică!

Publicat

pe

Fostul deputat PSD, Radu Popa, actualmente membru în echipa de conducere a PSD Dâmboviţa, ţine la unitatea partidului, la aplecarea tuturor reprezentanţilor social-democraţi spre problemele vitale ale comunităţilor locale. Radu Popa este împotriva luptelor intestine, împotriva intereselor de grup care ar putea pune în pericol dezvoltarea judeţului, proiectele deosebit de importante aflate în derulare. În acest context, a luat poziţie faţă de atacurile media care îl vizează pe primarul comunei Voineşti, Dănuţ Gabriel Sandu, despre care spune că este un model de conducător în administraţia publică.

„Am constatat, în ultima vreme, o creștere a acțiunilor gândite să inhibe interesul șefilor din administrația publică pentru dezvoltarea localităților. Nu ştiu dacă e bine… În Dâmboviţa, sunt foarte multe obiective realizate pe fonduri europene, valoarea lor e foarte mare și oamenii trebuie să conștientizeze că, fără fondurile europene, comunitățile lor nu s-ar fi putut dezvolta, aşa cum sunt azi.

Însă, cred că ceea ce este mai important de subliniat aici nu sunt nici primarii și nici obiectivele pe fonduri. Aici, discutăm despre modalitatea de îmbunătățire și de ridicare a nivelului de trai în fiecare comună. Nu știu pe cine ajută dacă primarii, dintr-un motiv sau altul, s-ar teme să mai facă investiții şi nu mai lucrează pe fonduri, tocmai în judetul acesta.

În Dâmboviţa, au intrat cam 500 de milioane de euro doar din fonduri europene. Nu vreau să speculez mai mult, dar vreau să știe toată lumea că înțeleg toate jocurile politice și că niciodată nu mi-a fost frică să intru la joc.

Primarul Gabriel Sandu e un model de conducator în administratia publică şi nu are nevoie să îl apăr eu. Îl apără adevărul! Îl apără cei 20 de ani în administrație publică fără probleme în proiectele finantate de la buget sau din fonduri europene. Şi noi toţi ar trebui să sprijim primarii care au adus voturi pentru PSD, dar şi bunăstare pentru comunităţile lor.

Obstrucționarea primarilor înseamnă, în fond, blocarea investițiilor din fonduri guvernamentale sau europene, adică înseamnă să refuzăm o viață mai bună pentru români. Deja, România contribuie semnificativ la bugetul Uniunii Europene, iar noi ar trebui să gândim formule de sprijin pentru localități și pentru șefii administrației publice, cu atât mai mult cu cât ne confruntăm cu o criză acută a forței de muncă, ce agită și gripează firmele de construcții.

Media are toate drepturile din lume și eu sunt primul care protejez dreptul jurnaliștilor la informare, dar, totodată, nu trebuie uitat dreptul românilor de a beneficia de bunăstarea pentru care au plătit. Să nu vă miraţi dacă vom ajunge să avem bani, dar să nu avem firme care să facă lucrările.

Primarii și președinții de consilii județene trebuie înțeleși, ascultați și sprijiniți pentru că ei sunt cel mai aproape de oameni. Această vânătoare de vrăjitoare trebuie să înceteze!”, spune fostul deputat Radu Popa, membru în BPJ al PSD Dâmboviţa.

Citește în continuare

Dâmboviţa

Liderul ALDE Dâmboviţa îi acuză pe liberali de manipulare şi iresponsabilitate!

Publicat

pe

Ionel Petre, preşedintele ALDE Dâmboviţa, critică ceea ce el numeşte încercările de manipulare a populaţiei şi iresponsabilitatea manifestată de PNL faţă de cetăţenii municipiului Târgovişte vizavi de implementarea proiectului privind realizarea unui transport public modern în Târgovişte, iniţiat de administraţia publică locală.

„Alianţa ALDE-PSD a dat dovadă de responsabilitate şi unitate faţă de târgovişteni. În şedinţa de consiliu local de astăzi, consilierul local ALDE, Dumitru Barbu, a votat alături de PSD, pentru ca, după o perioadă lungă de timp, transportul public să fie gestionat direct de către administraţia locală, aşa cum este firesc într-un municipiu european.

Primăria Târgovişte lansează licitaţia, în vederea achiziţionării primului lot de 28 de autobuze hibrid diesel-electric, achiziţie cifrată la valoarea de 52.080.000 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată de fondurile europene. Datorită alianţei ALDE-PSD, târgoviştenii vor beneficia de modernizarea transportului public local”, spune liderul ALDE Dâmboviţa, Ionel Petre.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite