Conectați-vă cu noi

ADMINISTRAŢIE

Primăria Târgovişte a ajuns la un acord cu AITT, să preia transportul de călători

Publicat

pe

Primăria Târgovişte a ajuns la un acord cu AITT, operatorul de transport public de călători, în vederea rezilierii contractului pe cale amiabilă, iar activitatea să fie preluată de societatea înfiinţată de administraţia locală.

Potrivit edilului Daniel Cristian Stan, dacă nu vor fi probleme la vot în şedinţa Consiliului Local, SC Servicii Publice Municipale Târgovişte SRL va putea să desfăşoare activitatea de transport public de călători în municipiu, începând cu luna martie 2019.

„Avem acordul cu AITT şi, dacă domnii de la PNL vor fi de acord, începând cu luna martie, Primăria Târgovişte va face direct transportul public în acest oraş. Sigur că nu vor fi autobuze noi în acest moment, pentru că avem proiectul cu finanţare europeană, dar vor fi autobuze curate, care vor veni la timp. Sunt sute de curse nerealizate de AITT în ultimele 3-4 luni. Sute! Situaţia nu mai poate continua la modul acesta.

Suntem obligaţi, ca şi administraţie locală, să furnizăm servicii publice de calitate. Trebuie să înţelegem că nu este obligat numai primarul să asigure servicii publice de calitate. Şi Consiliul Local este parte a administraţiei locale, ba cea mai importantă! Este forul deliberativ de la nivelul administraţiei publice locale, este cel care ia decizii”, a declarat primarul Daniel Cristian Stan.

De precizat că încheierea pe cale amiabilă a contractului cu AITT înseamnă că nu vor apărea probleme în ceea ce priveşte accesarea de fonduri europene nerambursabile pentru modernizarea transportului public de călători. Administraţia locală a depus la ADR Sud Muntenia, la sfârşitul lunii decembrie 2018, un astfel de proiect, care urmează să intre în procedura de evaluare.

Reamintim că reprezentanţii PNL Târgovişte au solicitat mai multe lămuriri Primăriei Târgovişte cu privire la contractul cu AITT, precizând că îşi doresc să voteze în cunoştinţă de cauză. Prin urmare, dacă nu primesc răspunsuri la întrebările formulate, nu vor gira cu votul lor proiectul de hotărâre care va fi supus atenţiei Consiliului Local. Situaţia este una destul de tensionată, având în vedere că reprezentanţii puterii nu pot adopta, fără votul liberalilor, o astfel de hotărâre.

Citește mai departe
Reclamă
1 Comentariu

1 Comment

  1. tass

    februarie 19, 2019 at 7:29 am

    domnule cotinescu.cu 4 autobuze faci treaba.cum zici matale(pentru inceput).si prostimea pardon alegatorii calare la vot pentru conditiile puse de consilierii unui partid.de ce nu trei?de ce nu 6?si sa vezi pensionarul de mine ce va iesi la vot pentru doua calatorii gratuite eferite zilnic de primarie.de ce n-ai conditionat domnule cotinescu ca transportul public sa detina si doua,trei autobuze cu rampa pentu persoane cu hadicap sau mamele care au copilul in landou,carucior.si in statii sa sa se scrie orarul de functionare.ca normal nu pot circula permanent?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Prinde contur terenul de fotbal cu suprafaţă sintetică de la Complexul de Nataţie Târgovişte

Publicat

pe

În aceste zile, se lucrează intens pentru amenajarea terenului de fotbal cu suprafaţă sintetică de lângă Complexul Turistic de Nataţie, investiţie realizată de Primăria Târgovişte în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal. Potrivit edilului Daniel Cristian Stan, în două-trei săptămâni va fi instalat covorul sintetic.

„Este vorba de un teren sintetic de antrenament, la dimensiuni standard, un teren care va putea fi folosit atât de către echipa mare, Chindia Târgovişte, cât şi de către grupele de copii şi de juniori. Terenul va avea şi o tribună cu 300 de locuri, precum şi nocturnă, adică va asigura condiţii la standardele UEFA, cu nimic mai prejos decât celelalte baze sportive de antrenament din ţările europene.

Administraţia publică locală a mai depus un proiect pentru în că o bază sportivă, lângă acest teren. Tot aici se va realiza şi parcul de 5 hectare, cel mai mare parc din municipiul Târgovişte, după Parcul Chindia. Este un proiect pe fonduri europene, pentru care sperăm să semnăm contractul de finanţare cât mai repede.

Întreaga zonă va fi una foarte-foarte frumoasă, de relaxare, agrement şi practicare a sportului, în contextul în care, la Complexul Turistic de Nataţie, sunt atâtea facilităţi: bazin olimpic, săli de fitness, saune, plus terenuri de baschet, tenis, minifotbal”, a spus primarul Daniel Cristian Stan.

Edilul a mai anunţat că, ieri, s-au turnat primele elemente ale noii tribune de la stadionul „Eugen Popescu” şi că, până la sfârşitul săptămânii, ar putea fi turnate toate cele 23 de structuri ale primei linii, din cele trei care urmează să formeze tribuna întâi.

„Sperăm ca, până la sfârşitul lunii noiembrie, să realizăm tot ceea ce înseamnă fundaţie la stadionul «Eugen Popescu», pentru ca, pe perioada sezonului rece, să se poată lucra la infrastructura metalică. De asemenea, în paralel, se lucrează şi la tribuna întâi, care va deveni tribuna a doua”.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Padina-Peştera, prima staţiune care se construieşte de la zero în România după 1989!

Publicat

pe

Arhitectul şef al judeţului Dâmboviţa a organizat, astăzi – 4 octombrie 2019, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, însă am putea să ne ducem chiar şi mai mult în timp, o întâlnire informală cu reprezentanţii mass-media, plus că a ales o temă de interes: dezvoltarea Staţiunii turistice Padina-Peştera. Teodor Bâte, care este fiul fostului primar al municipiului Târgovişte, a punctat faptul că a avut acordul preşedintelui CJD şi că va permanentiza discuţiile de acest tip. Sperăm ca iniţiativa să nu se piardă pe drum, fiindcă este una foarte bună şi ne dă prilejul să transmitem către publicul cititor informaţii la care accesul nu este chiar facil.

Revenid la dezvoltarea zonei Padina-Peştera, trebuie să-i dezamăgim pe cei care, pornind de la declaraţiile pompoase ale unor oameni politici, şi-au imaginat că vom avea, peste noapte, o staţiune turistică în adevăratul sens al cuvântului. Potrivit arhitectului şef al judeţului Dâmboviţa, se preconizează ca, în următorii 2 ani, să fie gata Planul Urbanistic Zonal, adică legea după care se va construi în perimetrul Padina-Peştera. Termenul va putea fi respectat dacă nu vor apărea dificultăţi majore în procesul de avizare. În caz contrar, PUZ-ul va fi dat la gata mai târziu de a doua jumătate a anului 2021. A nu se înţelege că până în 2021 nu se va putea construi nimic, însă este clar că nu va fi o dezvoltare majoră!

În ceea ce priveşte imobilele existente, Direcţia Urbanism din cadrul Consiliului Judeţean Dâmboviţa urmează să înceapă, în scurt timp, catagrafierea zonei Padina-Peştera, după care se va decide punctual, în funcţie de cum a fost sau nu respectată legislaţia în vigoare. Această etapă este una obligatorie în procesul de elaborare a Planului Urbanistic Zonal.

Cert este că trebuie acordată atenţie maximă PUZ-ului, fiindcă vorbim, după cum a spus arhitectul şef al judeţului Dâmboviţa, de prima staţiune care se construieşte de la zero în România după Revoluţia din Decembrie 1989. Se pleacă de la stadiul de „greenfield” şi urmează să se ajungă la un „orăşel” cu 5.000 de unităţi de cazare (a nu se înţelege hoteluri şi pensiuni, ci camere), ceea ce înseamnă un maxim de 15.000 de turişti, care vor fi deserviţi de 3.000 până la 5.000 de angajaţi. Din nou atragem atenţia că nu se va ajunge aici peste noapte!

„Nu ne dorim să transformăm Padina-Peştera într-o zonă urbană. Ar fi o greşeală de strategie. Ne dorim o staţiune în care factorul principal să fie muntele. Nu vrem o staţiune specializată pe sporturi olimpice de iarnă. Vrem o staţiune turistică montană care să fie deschisă tot anul. Din punct de vedere urbanistic, rezultatele muncii pe care o facem acum se vor vedea peste 25-30 de ani.

Vrem să dezvoltăm un concept de staţiune verde. Pentru orice tip de subzonă funcţională (nota redacţiei: proiect individual, public sau privat), procentul minim de spaţii verzi va fi 51%, astfel încât elementul principal în Staţiunea Padina-Peştera să rămână muntele. Acesta este scopul principal al documentaţiei de urbanism pe care o elaborăm”, a spus Teodor Bâte – arhitectul şef al judeţului Dâmboviţa.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Servicii Web Florin Web



error: Conținutul este protejat!!