Connect with us

ACTUALITATE

Scrisoare deschisă către ministrul Ecaterina Andronescu pe tema bursele şcolare

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (gandul.info)

O mămică din Târgovişte i-a adresat ministrului Educaţiei, Ecaterina Andronescu, o scrisoare deschisă prin intermediul reţelei de socializare Facebook, în speranţa că şefa peste învăţământul românesc îşi va apleca atenţia şi va pune punct discriminărilor cărora le sunt victime cei mai buni elevi ai României.

Iulia Apostescu precizează că a ales această variantă de comunicare întrucât toate celelalte au eşuat, în sensul că unui simplu părinte îi este foarte greu să ajungă să discute cu înalţii oficiali ai statului.

Concret, târgovişteanca îi cere ministrului Ecaterina Andronescu să modifice regulamentul-cadru de acordare a burselor şcolare, astfel încât acestea să fie acordate direct de către Minister, pe aceleaşi criterii şi în acelaşi cuantum la nivel naţional, şi nu de către consiliile locale, în baza unor “legi” proprii, aşa cum se întâmplă în prezent.

„De ani buni, bursele şcolare se acordă de către consiliile locale, care, de cele mai multe ori, nu au bani sau nu vor să aibă bani pentru plata burselor şcolare, iar atunci când au acordă după criterii stabilite în consiliile locale şi nicidecum aşa cum zice Legea Educatiei. S-a ajuns astfel la situatii absurde în care copii cu medii de 9.75 dintr-un colţ al ţării să nu primească absolut nimic (desi Legea Educatiei permite clar acordarea de burse pentru medii mai mari de 8.50!), iar copii cu 8.90 din alt colţ al ţării să primească 400 lei!

Asta nu este numai o situatie absurda, dar este o situatie care contravine grav Constitutiei Romaniei care confera drepturi egale copiilor! La nivel national, sunt consilii locale care acorda burse inclusiv pentru participarea unor copii din ciclul primar(da, primar!) la anumite concursuri, in timp ce sunt consilii locale care pt media 9.80 la liceu nu acorda nimic!

Exemplul cel mai la indemana imi este fiica mea, Apostescu Giulia Elena, eleva in clasa a X-a G la Colegiul National Ienachita Vacarescu din Targoviste, la profilul de stiinte ale naturii, care a terminat semestrul I din clasa a X-a cu media 9.70 si care nu primeste absolut nici o bursa si nici nu a primit vreodata! Asta desi toata evolutia ei scolara incepand cu clasa a V-a a fost intre 9.80-9.70, inclusiv media de la examenul de capacitate fiind de 9.75 (10 matematica, 9.50 limba si literatura romana). S-au implinit, deci, mai bine de 5 ani de cand copila mea este discriminata si nu beneficiaza de drepturile pe care i le confera Legea Educatiei si Constitutia Romaniei.

Este o situatie, repet, absurda, care s-ar putea rezolva foarte usor daca Ministerul Educatiei ar prelua de la consiliile locale sarcina acordarii burselor si ar stabili un regulament cadru clar, cu medii si cuantum de acordare la nivel national, eliminand astfel discriminarile si neechitatile la care sunt supusi copiii.

Va rog si va solicit sa tratati cu maxima seriozitate si responsabilitate aceasta solicitare, intrucat este o situatie care dureaza de ani buni si care nu asigura deloc buna dezvoltare si viitorul copiiilor nostri!”, se arată în textul scrisorii deschise adresată ministrului Educaţiei, Ecaterina Andronescu.

Sperăm ca demersul Iuliei Apostescu să fie susţinut rapid de parlamentarii de Dâmboviţa, care au posibilitatea, spre deosebire de un simplu părinte al unui elev cu rezultate şcolare foarte bune, să-i prezinte direct toate aceste probleme şefei peste învăţământul românesc.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats