Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Campionatul Naţional de Off Road 2019 are, pentru al şaselea an, o etapă la Târgovişte

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: https://www.autoexpert.ro)

În perioada 31 octombrie – 3 octombrie, Clubul Off Road București CORB 44 organizează la Târgovişte, cea de a VII-a etapa a Campionatului Naţional de Off Road 2019, în parteneriat cu Primăria Târgovişte, Instituţia Prefectului Dâmboviţa, Consiliul Judeţean şi Regia Naţională a Pădurilor Romsilva.

„Echipa de organizare CORB44 promite și pentru acest an trasee inedite care vor pune la încercare atât abilitățile de pilotaj cât și pe cele de navigare, pentru toate clasele sportive Standard A, B și C, Open, SSV, Extrem cât și pentru cele două clase Promo și Hobby. Fiecare zi de competiție are pentru toate clasele, diferențiat ca dificultate, trasee între 60 și 90 km lungime.

Este al șaselea an cand CORB 44 orgganizeaza etape în Campionat iar anul acesta, clubul sportiv vine și cu o surpriză pentru concurenții ce nu au reusit să își pună la punct mașinile pentru a participa în cadrul Campionatului. Se ofera astfel șansa de a parcurge traseele clasei Standard cot la cot cu echipajele deja consacrate ale acestui sport, dacă se înscriu la clasa Promo în cadrul CORB Adventure Days 2019 powered by FORD TRUCKS. Pentru a putea participa la această clasă, care nu punctează în cadrul Campionatului National, mașinile trebuie sa respecte specificatiile tehnice ale masinilor de la clasa Standard, dar NU trebuie să fie dotate cu rollcage sau rollbar.

Clasa Hobby este tratată și în acest an ca o clasă pentru începători, antrenament pentru navigatori și verificare a capacității fiecăruia de a participa, in echipa, la clasele superioare din cadrul Campionatului, oferind astfel ocazia concurenților de a se acomoda cu atmosfera unei etape și cu viitorii adversari. Copiloții vor avea ocazia să navigheze pe road book, dar ca masură de siguranță li se va oferi și track pentru confirmarea pozițiilor. Traseul va fi unul foarte apropiat ca nivel de dificultate de clasa Standard, în consecință vor putea intra în teren numai masini de teren cu tracțiune 4×4 și anvelope cu profil minim AT”, precizează echipa CORB44 pe pagina de Facebook dedicată evenimentului.

Programul competiţiei:
Joi, 31 octombrie – hotel Valahia
10:00 – 22:00 inscrierea, verificarea tehnica, cazare
19:00 – 23:00 cina

Vineri, 1 noiembrie – ziua 1 concurs
08:00 – 09:00 mic dejun
09:00 breifing/ sedinta tehnica in zona parcului tehnic
9:30 start oficial CAD 2019
10:00 start tehnic din zona comunei Sotanga
17:00 finish preconizat ziua 1
20:00 cina

Sâmbătă, 2 noiembrie
08:00 – 09:00 mic dejun
09:00 breifing/ sedinta tehnica in zona parcului tehnic
10:00 start ziua 2 din zona comunei Sotanga
17:00 finish preconizat ziua 2
20:00 cina

Duminică, 3 noiembrie – ziua 3 concurs (Proba Speciala + Trial)
08:30 – 09:30 mic dejun
10:00 start Proba Speciala/Trial
14:00 terminarea Probei Speciale/Trialului (estimare)
14:30 Festivitatea de Premiere

ACTUALITATE

Modernizarea DN 71, Bâldana-Târgoviște, pusă în pericol de planurile noi ale guvernanților PNL-USR-PLUS

Publicat

pe

Fostul deputat PSD de Dâmbovița, Ionuț Săvoiu, aduce lămuriri pertinente, valide, despre ceea ce înseamnă proiectul de modernizare a DN 71, Bâldana-Târgoviște-Sinaia. O investiție indispensabilă pentru dezvoltarea socio-economică a județului Dâmbovița pe care a susținut-o și promovat-o de-a lungul anilor, împreună cu toți colegii parlamentari social-democrați. Părea că acest motor birocratic care a ținut pe loc acest proiect se va debloca. Din păcate, situația este din nou incertă. Actualii guvernanți au vrut să folosească acest deziderat plămădit și pus în practică de alții pentru a-și face imagine, pentru a demonstra că ei sunt buricul pământului. Nu le-a ieșit. Culmea, au apărut elemente noi, mai mult ca niște scuze, ca o salvare a aparențelor. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, membru USR-PLUS, vine în față cu o altă soluție, doar-doar le-o mai salva ceva din imagine.

„Deși realizarea unui Drum Expres de la București la Târgoviște este o idee generoasă și o abordare modernă, acest lucru nu ar trebui să canibalizeze ideea modernizării DN 71. Exact în această logică, președintele Corneliu Stefan a prezentat, atât în campania de la locale, dar și în Consiliul Județean actual, o soluție de ocolire prin extravilan a localitaților Tărtășești, Răcari, Conțești etc., aprobându-se ideea asocierii CJ cu CNAIR pentru realizarea acestui deziderat în următoarea etapă.

Sunt unul care, din 2013, am urmărit cu mare atenție subiectul modernizării și lărgirii DN71 la 4 benzi pe sectorul Bâldana – Târgoviște și simt nevoia să precizez câteva aspecte ce ar merita comentate din toate perspectivele.

Mai întâi o precizare de formă, în toate documentele CNAIR și din master planul de transport ”Drumul Expres Valahia” este generic denumit drumul expres Găești-Ploiesti, DN 71 fiind denumit, tot generic, Drumul Național ”Inter-regional Chindia”

Vreau să reamintesc celor interesați că, în conformitate cu standardele legale actuale, încă din 2010, recensământul traficului realizat de CESTRIN, Institutul Ministerului Transporturilor, constata că, pe sectorul Bâldana-Târgoviște, s-au atins parametrii necesari ca să se realizeze un profil de 4 benzi, pentru a asigura siguranța circulației și condițiile unui trafic corect.

Între 2014 – 2019, au fost realizate toate pregătirile legale necesare contractării realizării acestei investiții. Mai mult decât atât, în 2015 proiectul a fost inclus în Masterplanul General de Transport al României, asigurându-se astfel condițiile finanțării cu fonduri europene din POIM 2014-2020 a modernizării DN 71 Bâldana – Sinaia.

Merită spus că realizarea unui nou proiect pe un nou traseu implică contractarea prin procedură de achiziție publică și elaborarea unui studiu de fezabilitate și a unui proiecte tehnic, obținerea tuturor avizelor legale (inclusiv avizul de mediu), aprobarea investiției într-un consiliu interministerial la nivel de guvern, emiterea unei hotărâri de guvern de expropriere a terenurilor afectate de investiție, identificarea și aprobarea sursei de finanțare pentru un nou proiect si organizarea procedurilor de achiziție publică pentru contractarea lucrărilor.

În comunicarea sa, ministrul Drulă omite în mod intenționat, mă îndoiesc că din neștiință, că acest nou proiect nu se poate pregăti pentru contractarea lucrărilor într-un orizont de timp mai mic de 5-7 ani. Ar fi trebuit spus că Drumul Expres Târgoviște centura metropolitană a Capitalei se va finaliza în 2031, dacă lucrurile merg într-o logică firească.

Practic, ministrul Drulă, prin decizia de a lansa ideea unui nou proiect și abandonarea modernizării DN 71 pe traseul Bâldana – Târgoviște, nu face decât să văduvească economia județului nostru de o investiție de 130 milioane de euro disponibile în actualul POIM și să decaleze cu mai mulți ani momentul în care Târgoviștea va avea un acces decent către București.

În mod corect, din punctul meu de vedere, ideea sa de proiect ar fi trebuit să fie prezentată ca un proiect complementar actualei investiții care are un grad de maturitate suficient de mare să fie implementat acum.

Este important de spus, pentru a înțelege necesitatea, utilitatea și complementaritatea soluției pentru locuitorii acestui județ, că în cazul de față circa jumătate din traseu nu trece prin localități, iar realizarea proiectului avea și rolul să modernizeze trama stradală în orașul Răcari și în localitățile de pe traseu, cu relocarea utilităților din zona drumului, amenajarea intersecțiilor, realizarea trotuarelor și evacuarea apelor pluviale.

Mai mult decât atât, ministrul Drulă omite ce se va întâmpla cu tronsonul Târgoviște-Sinaia și el uitat de multă vreme în procedura de achiziție anulată în vara trecută, și probleme grave precum podurile de la Pucioasa, alunecările de teren din zona Cărpiniș – Cota 1000, a treia bandă la urcare așteaptă de multă vreme rezolvarea CNAIR.

Îmi pun speranțe ca Dumnezeu să-i lumineze mintea ministrului Drulă, să înțeleagă argumentația de mai sus și să revină asupra deciziei sale care trimite prin logica faptelor și acțiunilor județul nostru în subdezvoltare, din păcate”, a scris, pe pagina sa de Facebook, Ionuț Săvoiu.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Spitalul Județean de Urgență din Târgoviște, apel important cu privire la vaccinarea anti-COVID

Publicat

pe

de

Conducerea Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște face apel către cetățenii care au programare pentru vaccinare anti-COVID în această săptămână, la centrul organizat în cadrul unității, să se prezinte strict la ora stabilită, pentru a nu fi nevoiți să aștepte timp suplimentar din cauza aglomerației.

Facem precizarea că, dintr-o eroare a sistemului informatic, numărul persoanelor programate pentru imunizare, în perioada 18-23 ianuarie 2021, este dublu, raportat la capacitatea Centrului de Vaccinare de la Spitalul Județean de Urgență din Târgoviște.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Nota redacției: Sistemul informatic prin intermediul căruia se efectuează programarea la vaccinare nu are nicio legătură cu unitățile medicale unde sunt organizate centrele de vaccinare anti-COVID. 

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT



error: Conținutul este protejat!!