Connect with us

ACTUALITATE

Decathlon România a deschis magazin la Târgovişte. 5.000 de produse pentru 50 de sporturi!

Publicat

pe

Decathlon, un brand cunoscut care comercializează echipamente, articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, diferite obiecte folosite în mai toate disciplinele sportive, a inaugurat primul său magazin din municipiul Târgovişte (Cub Center – strada Lt. Stancu Ion, nr. 2E – zona Pieţei 1 Mai).

La eveniment, alături de Jean Francois Mace – preşedinte Decathlon România, Gwenn Hervio – manager expansiune şi Mihai Florea – directorul magazinului, s-au aflat Cristian Daniel Stan – primarul municipiului Târgovişte, viceprimarii Monica Ilie şi Cătălin Rădulescu şi city managerul Gabriel Boriga, reprezentanţi din administraţie, oameni de afaceri din Târgovişte şi echipa de fotbal de la Chindia, împreună cu antrenorul Viorel Moldovan. Special pentru această deschidere, a venit Excelenţa Sa Gabriel Atanasov – ambasadorul Macedoniei de Nord la Bucureşti.

În magazinul din Târgovişte, desfăşurat pe o suprafaţă de 803 mp, sunt etalate peste 5.000 de articole şi echipamente destinate practicării a 50 de sporturi. De la fotbal la înot şi arte marţiale, bodybuilding, cardio şi, evident, pentru sporturile de iarnă.

„Magazinul Decathlon Târgovişte se bucură de o prezentare completă a produselor din gamele esenţiale şi de o disponibilitate ridicată a stocurilor, pentru ca un număr cât mai mare de târgovişteni să beneficieze de produsele noastre. Cu ajutorul unei echipe de 14 angajaţi, pasionaţi ai sportului şi gata să le ofere clienţilor suportul necesar pentru ca decizia de achiziţie să fie una cât mai bine informată, le asigurăm clienţilor noştri o experienţă plăcută la cumpărare”, a declarat Mihai Florea – directorul magazinului Decathlon Târgovişte.


Primarul Cristian Daniel Stan a mulţumit investitorilor pentru deschiderea acestui prim magazin Decathlon în municipiul Târgovişte. A spus edilul că, în curând, se va dovedi că acesta este mic pentru oraşul nostru şi că vor mai trebui construite altele. Târgoviştenii iubesc sportul. Edilul a mulţumit şi afaceriştilor locali care au dezvoltat complexul de clădiri care adăpostesc magazinele de faimă europeană şi care aduc plus valoare în viaţa socială şi economică a municipiului. Şi, nu în ultimul rând, a mai precizat primarul Daniel Cristian Stan, cetăţenii din Dâmboviţa, din Târgovişte, nu vor mai fi nevoiţi să plece la Bucureşti, Ploieşti sau Piteşti pentru a-şi achiziţiona echipamente şi articole sportive!

Decathlon România are în ţara noastră o reţea de 27 de magazine, 1.200 de colaboratori, la care se adaugă şi platforma de cumpărături online. La Decathlon sunt promovate şi comercializate şi articole fabricate în România. Unităţile de producţie se află la Bucureşti, Timişoara şi Reşiţa.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats