Connect with us

ACTUALITATE

Care sunt noile previziuni de marketing digital în anul 2020

Publicat

pe

Liderii de marketing și publicitate Google au făcut o serie de previziuni pentru anul 2020, referindu-se la noile tehnologii, tendințe în marketing și la comportamentul consumatorilor, care se dovedește a fi într-o continuă schimbare.

În prezent, aproximativ 90% din traficul pe Internet este reprezentat de conținutul video. Pentru ca un video să fie văzut până la final de un utilizator, este indicat să nu fie mai mare de 2.7 minute. Acesta reprezintă timpul mediu pe care utilizatorii sunt dispuși să-l dedice unui videoclip de pe Internet.

Potrivit celor spuse de Martha Ivester (șef serviciu de reclamă de marketing la Google Northern Europe) prin folosirea unor formate mai scurte, de reclame sau „conținut video snackable” se poate atrage atenția utilizatorilor și se transmite ceea ce doresc ei să afle. Ideea este de a condensa informația, dar într-un mod care să fie cât mai ușor de asimilat de către utilizatori, în scurt timp. Creșterea masivă a aplicaților de partajare video arată modul cum consumatorii se implică în conținut și ce tip de conținut lipsește.

În acest an se împlinesc 20 de ani de la inventarea Google Images. În prezent, Google Images este folosit de milioane de oameni în fiecare zi, de aceea este necesar ca imaginile folosite pentru site-uri web și site-uri de prezentare să fie cât mai mari, clare și frumoase. Cititorii caută informații rapide și de aceea se bazează în primul rând pe imagini, ei sunt în căutare de inspirație pentru a decide ce fel de produse să cumpere. Potrivit statisticilor, căutarea de imagini a crescut cu peste 60% pe dispozitivele mobile.

Prin serviciile de creare site București prin SCDesign.ro mulți antreprenori își pot dezvolta afacerile. Ei pot obține noi site-uri care să pară uimitoare, să aibă un conținut complet și interesant, cu imagini mari, adecvate, foarte frumoase.

O idee bună ar fi și optimizarea site-ului vechi, utilizarea unor instrumente SEO pentru a putea îmbunătăți clasamentul de căutare, investirea în publicitate Google, în campanii publicitare plătite, spre a promova postările pe diferite platforme social media și a viza persoane care pot deveni potențiali clienți.

Folosirea unui logo conceput profesional, pe care oamenii să-l recunoască pe fiecare platformă asociată afacerii, poate face marca să fie de neuitat. Asta este o metodă care determină oamenii să vină pe site.

Pentru utilizatori fiecare secundă contează, de aceea ei vor să primească informații imediate, care să nu întârzie să apară. În prezent imaginile sunt frecvent accesate, deci ele au un mare rol în dezvoltarea afacerilor. În plus, există și alte modele de căutare și navigare, iar aici nu ne referim doar la animații, ilustrații grafice sau culori captivante. Este vorba despre căutările vocale, care își aduc și ele aportul în dezvoltarea magazinelor online.

Folosirea asistenților vocali a devenit din ce în ce mai importantă. Asta a spus și Manuel Roman (de la Google Spain). Conform previziunilor făcute de el, „în anul 2021 vor exista mai mult de 1,6 persoane care folosesc asistenți de voce în mod frecvent”. Comportamentul consumatorilor se schimbă, aceștia se îndreaptă spre o economie conversațională, în care asistenții vocali au un rol important. În timpul interacțiunii dintre ei și clienți se promovează produsele oferite de brand și se răspunde nevoilor clienților în mod mult mai eficient și rapid.

Pentru dobândirea succesului în afaceri, astăzi este esențială transformarea marketingului digital. Tehnologiile avansate de marketing pot ajuta companiile să reducă cu 30% costurile și să crească cu 20% veniturile. Companiile își pot măsura nivelul actual de maturitate de marketing digital și pot concepe un plan de dezvoltare. Ele pot intra într-un nivel avansat de marketing dacă folosesc anumite canale și tehnologii sofisticate de automatizare, precum sunt:
• Agregarea datelor, obținerea unor informații despre comportamentul utilizatorilor, despre punctele de interacțiune și tranziții de la online la offline
• Folosirea sistemelor CRM, analize de site-uri pentru automatizarea sarcinilor, personalizarea mesajelor
• Stabilirea unor obiective, optimizarea bugetelor și a ofertelor publicitare.

În acest fel, companiile vor atinge un nivel ridicat de servicii la costuri reduse. Specialiștii consideră că majoritatea companiilor sunt la început sau în curs de dezvoltare.

O altă previziune pentru anul 2020 este aceea că produsele de marcă vor deveni foarte importante. Consumatorii de astăzi vor căuta produse durabile și de calitate, vor dori să afle mai multe informații despre produsele de acest fel. Ei vor vrea să știe care este perspectiva brandului asupra unor probleme actuale (ex. diversitatea, schimbările climatice) și cât mai multe detalii despre produsele oferite.

În anul 2020, conținutul trebuie să fie vizibil pe toate dispozitivele, inclusiv pe cele mobile (care sunt din ce în ce mai mult utilizate). Creșterea vitezei și performanței unui site va ajuta în creșterea numărului de utilizatori. De asemenea, în acest an se va pune mai mult accent pe creativitate, în ceea ce privește realizarea și prezentarea reclamelor relevante, care vor ajuta companiile să aibă un mare impact la public și să atragă potențiali clienți. (P)

ACTUALITATE

Dâmboviţa: 77 de copii și 27 de angajați din învățământ sunt confirmați cu COVID

Publicat

pe

de

Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița ne informează că, începând cu data de 17 ianuarie 2022 (semestrul al doilea), toate unitățile de învățământ din județ vor funcționa cu prezență fizică, în funcție de rata de ocupare la nivel județean a paturilor de spital destinate îngrijirii pacienților infectați cu virusul SARS-CoV-2.

„La apariția a 3 cazuri de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 într-un interval de 7 zile consecutive la nivelul unei clase / grupe de studiu, cursurile cu prezență fizică la nivelul clasei / grupei respective se suspendă pentru o perioadă de 10 zile începând cu ziua următoare confirmării celui de-al treilea caz.

Măsura suspendării la nivelul clasei / grupei este dispusă prin decizie a consiliului de administrație al unității de învățământ.

Preșcolarii / elevii carantinați și cei din grupele / clasele sau unitățile de învățământ preuniversitar / conexe care au cursurile cu prezență fizică suspendate continuă procesul de învățământ în sistem online”.

Evoluția situației epidemiologice din unitățile de învătământ preuniversitar în săptămâna 10 – 14 ianuarie 2022:
– clase cu prezență fizică suspendată ca urmare a cazurilor confirmate: 49 (1.289 preșcolari / elevi);
– preșcolari / elevi confirmați Covid-19: 77
– personal angajat în învățământ confirmat Covid-19: 27

Situația actualizată zilnic a grupelor / claselor / unităților cu activitate suspendată este publicată pe site-ul oficial al inspectoratului școlar, la secțiunea Funcționarea unităților de învățământ
http://www.isj-db.ro/functionarea-unitatilor-de-invatamant

Citește în continuare

ACTUALITATE

Municipiul Târgoviște a depășit 3 cazuri COVID la mia de locuitori

Publicat

pe

Municipiul Târgoviște înregistrează, astăzi – 16 ianuarie 2022, o rată de incidență peste 3 cazuri COVID la mia de locuitori. Aceeași situație și în alte șapte localități din județul Dâmbovița.

Totodată, în 14 comunități, incidența cazurilor de infectare cu coronavirus se situează între 2 și 3 la mia de locuitori. La polul opus, au mai rămas doar opt comune unde nu a fost raportat niciun caz COVID în ultimele 14 zile.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT