Connect with us

ACTUALITATE

Care sunt noile previziuni de marketing digital în anul 2020

Publicat

pe

Liderii de marketing și publicitate Google au făcut o serie de previziuni pentru anul 2020, referindu-se la noile tehnologii, tendințe în marketing și la comportamentul consumatorilor, care se dovedește a fi într-o continuă schimbare.

În prezent, aproximativ 90% din traficul pe Internet este reprezentat de conținutul video. Pentru ca un video să fie văzut până la final de un utilizator, este indicat să nu fie mai mare de 2.7 minute. Acesta reprezintă timpul mediu pe care utilizatorii sunt dispuși să-l dedice unui videoclip de pe Internet.

Potrivit celor spuse de Martha Ivester (șef serviciu de reclamă de marketing la Google Northern Europe) prin folosirea unor formate mai scurte, de reclame sau „conținut video snackable” se poate atrage atenția utilizatorilor și se transmite ceea ce doresc ei să afle. Ideea este de a condensa informația, dar într-un mod care să fie cât mai ușor de asimilat de către utilizatori, în scurt timp. Creșterea masivă a aplicaților de partajare video arată modul cum consumatorii se implică în conținut și ce tip de conținut lipsește.

În acest an se împlinesc 20 de ani de la inventarea Google Images. În prezent, Google Images este folosit de milioane de oameni în fiecare zi, de aceea este necesar ca imaginile folosite pentru site-uri web și site-uri de prezentare să fie cât mai mari, clare și frumoase. Cititorii caută informații rapide și de aceea se bazează în primul rând pe imagini, ei sunt în căutare de inspirație pentru a decide ce fel de produse să cumpere. Potrivit statisticilor, căutarea de imagini a crescut cu peste 60% pe dispozitivele mobile.

Prin serviciile de creare site București prin SCDesign.ro mulți antreprenori își pot dezvolta afacerile. Ei pot obține noi site-uri care să pară uimitoare, să aibă un conținut complet și interesant, cu imagini mari, adecvate, foarte frumoase.

O idee bună ar fi și optimizarea site-ului vechi, utilizarea unor instrumente SEO pentru a putea îmbunătăți clasamentul de căutare, investirea în publicitate Google, în campanii publicitare plătite, spre a promova postările pe diferite platforme social media și a viza persoane care pot deveni potențiali clienți.

Folosirea unui logo conceput profesional, pe care oamenii să-l recunoască pe fiecare platformă asociată afacerii, poate face marca să fie de neuitat. Asta este o metodă care determină oamenii să vină pe site.

Pentru utilizatori fiecare secundă contează, de aceea ei vor să primească informații imediate, care să nu întârzie să apară. În prezent imaginile sunt frecvent accesate, deci ele au un mare rol în dezvoltarea afacerilor. În plus, există și alte modele de căutare și navigare, iar aici nu ne referim doar la animații, ilustrații grafice sau culori captivante. Este vorba despre căutările vocale, care își aduc și ele aportul în dezvoltarea magazinelor online.

Folosirea asistenților vocali a devenit din ce în ce mai importantă. Asta a spus și Manuel Roman (de la Google Spain). Conform previziunilor făcute de el, „în anul 2021 vor exista mai mult de 1,6 persoane care folosesc asistenți de voce în mod frecvent”. Comportamentul consumatorilor se schimbă, aceștia se îndreaptă spre o economie conversațională, în care asistenții vocali au un rol important. În timpul interacțiunii dintre ei și clienți se promovează produsele oferite de brand și se răspunde nevoilor clienților în mod mult mai eficient și rapid.

Pentru dobândirea succesului în afaceri, astăzi este esențială transformarea marketingului digital. Tehnologiile avansate de marketing pot ajuta companiile să reducă cu 30% costurile și să crească cu 20% veniturile. Companiile își pot măsura nivelul actual de maturitate de marketing digital și pot concepe un plan de dezvoltare. Ele pot intra într-un nivel avansat de marketing dacă folosesc anumite canale și tehnologii sofisticate de automatizare, precum sunt:
• Agregarea datelor, obținerea unor informații despre comportamentul utilizatorilor, despre punctele de interacțiune și tranziții de la online la offline
• Folosirea sistemelor CRM, analize de site-uri pentru automatizarea sarcinilor, personalizarea mesajelor
• Stabilirea unor obiective, optimizarea bugetelor și a ofertelor publicitare.

În acest fel, companiile vor atinge un nivel ridicat de servicii la costuri reduse. Specialiștii consideră că majoritatea companiilor sunt la început sau în curs de dezvoltare.

O altă previziune pentru anul 2020 este aceea că produsele de marcă vor deveni foarte importante. Consumatorii de astăzi vor căuta produse durabile și de calitate, vor dori să afle mai multe informații despre produsele de acest fel. Ei vor vrea să știe care este perspectiva brandului asupra unor probleme actuale (ex. diversitatea, schimbările climatice) și cât mai multe detalii despre produsele oferite.

În anul 2020, conținutul trebuie să fie vizibil pe toate dispozitivele, inclusiv pe cele mobile (care sunt din ce în ce mai mult utilizate). Creșterea vitezei și performanței unui site va ajuta în creșterea numărului de utilizatori. De asemenea, în acest an se va pune mai mult accent pe creativitate, în ceea ce privește realizarea și prezentarea reclamelor relevante, care vor ajuta companiile să aibă un mare impact la public și să atragă potențiali clienți. (P)

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Au început „Zilele Municipiului Giurgiu”. Concerte seară de seară până pe 23 aprilie

Publicat

pe

Astăzi – 19 aprilie 2024, au debutat „Zilele Municipiul Giurgiu” – cinci la număr, adică până la Sf. Gheorghe – patronul spiritual al orașului. Activitățile pregătite de autoritățile includ evenimente cultural-artistice și de recreere, precum și concerte în aer liber, susținute de artiști consacrați începând cu ora 19:30. Locul de desfășurare: Parcul Tineretului, adiacent Steaua Dunării.

  • În această seară, vor urca pe scenă soliștii de muzică populară Constantin Bahrin, Elena Mândrescu și Ștefan Enășel.
  • Sâmbătă – 20 aprilie 2024, va fi un concert susținut de Adriana Gavrilă, Emilian și Bibi.
  • Duminică – 21 aprilie 2024, urmează Cristina Ene, Cabron și Lora.
  • Luni – 22 aprilie 2024: Dan Cernăvodeanu, Iuliana Zlatov, Shondy și Jean de la Craiova.
  • Marți – 23 aprilie 2024, concertul va fi susținut de Daniel Sima, Selena Mărgean, Iulian Urlea, Mihaela Băbaru, Ioana Lărgeanu, Reta Baltag, Georgeta Vasile Măsură, Mariana Simion, Adelina Găujdeanu, Adina Roșca și Cătălin Doinaș.

Pentru desfășurarea acestor evenimente în condiții de siguranță, jandarmii le recomandă participanților să respecte indicațiile organizatorilor și forțelor de ordine, să nu se implice în acțiuni ce ar putea conduce la tulburarea ordinii publice, să evite consumul de alcool, iar în situații care presupun intervenția forțelor de ordine să solicite sprijin în mod direct sau prin 112.

De asemenea, este strict interzisă folosirea aeronavelor fără pilot la bord (drone) deasupra zonelor dens populate sau a adunărilor de oameni organizate în aer liber la o înălțime mai mică de 300 de metri față de orice obstacol fix situat pe o rază de 600 de metri de la aeronavă, sancțiunea fiind cuprinsă între 25.000 și 50.000 lei.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Atenție! Casele de marcat devin obligatorii și la automatele comerciale

Publicat

pe

Foto cu caracter ilustrativ

Operatorii economici care efectuează livrări de bunuri sau prestări de servicii prin intermediul automatelor comerciale care funcționează pe bază de plăți cu cardul, precum și de acceptatoare de bancnote sau monede au obligația de a le dota cu aparate de marcat electronice fiscale – informează ANAF.

Toți cei care nu se conformează, vor fi sancționați cu amendă de la 8.000 la 10.000 de lei, începând cu data de 1 octombrie 2024. De asemenea, se va dispune confiscarea sumelor nejustificate și suspendarea activității operatorului economic la unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, până la dotarea cu aparate de marcat electronice fiscale și prezentarea dovezii de plată a amenzii sau a jumătate din cuantumul acesteia, după caz.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite