Connect with us

ACTUALITATE

Care sunt noile previziuni de marketing digital în anul 2020

Publicat

pe

Liderii de marketing și publicitate Google au făcut o serie de previziuni pentru anul 2020, referindu-se la noile tehnologii, tendințe în marketing și la comportamentul consumatorilor, care se dovedește a fi într-o continuă schimbare.

În prezent, aproximativ 90% din traficul pe Internet este reprezentat de conținutul video. Pentru ca un video să fie văzut până la final de un utilizator, este indicat să nu fie mai mare de 2.7 minute. Acesta reprezintă timpul mediu pe care utilizatorii sunt dispuși să-l dedice unui videoclip de pe Internet.

Potrivit celor spuse de Martha Ivester (șef serviciu de reclamă de marketing la Google Northern Europe) prin folosirea unor formate mai scurte, de reclame sau „conținut video snackable” se poate atrage atenția utilizatorilor și se transmite ceea ce doresc ei să afle. Ideea este de a condensa informația, dar într-un mod care să fie cât mai ușor de asimilat de către utilizatori, în scurt timp. Creșterea masivă a aplicaților de partajare video arată modul cum consumatorii se implică în conținut și ce tip de conținut lipsește.

În acest an se împlinesc 20 de ani de la inventarea Google Images. În prezent, Google Images este folosit de milioane de oameni în fiecare zi, de aceea este necesar ca imaginile folosite pentru site-uri web și site-uri de prezentare să fie cât mai mari, clare și frumoase. Cititorii caută informații rapide și de aceea se bazează în primul rând pe imagini, ei sunt în căutare de inspirație pentru a decide ce fel de produse să cumpere. Potrivit statisticilor, căutarea de imagini a crescut cu peste 60% pe dispozitivele mobile.

Prin serviciile de creare site București prin SCDesign.ro mulți antreprenori își pot dezvolta afacerile. Ei pot obține noi site-uri care să pară uimitoare, să aibă un conținut complet și interesant, cu imagini mari, adecvate, foarte frumoase.

O idee bună ar fi și optimizarea site-ului vechi, utilizarea unor instrumente SEO pentru a putea îmbunătăți clasamentul de căutare, investirea în publicitate Google, în campanii publicitare plătite, spre a promova postările pe diferite platforme social media și a viza persoane care pot deveni potențiali clienți.

Folosirea unui logo conceput profesional, pe care oamenii să-l recunoască pe fiecare platformă asociată afacerii, poate face marca să fie de neuitat. Asta este o metodă care determină oamenii să vină pe site.

Pentru utilizatori fiecare secundă contează, de aceea ei vor să primească informații imediate, care să nu întârzie să apară. În prezent imaginile sunt frecvent accesate, deci ele au un mare rol în dezvoltarea afacerilor. În plus, există și alte modele de căutare și navigare, iar aici nu ne referim doar la animații, ilustrații grafice sau culori captivante. Este vorba despre căutările vocale, care își aduc și ele aportul în dezvoltarea magazinelor online.

Folosirea asistenților vocali a devenit din ce în ce mai importantă. Asta a spus și Manuel Roman (de la Google Spain). Conform previziunilor făcute de el, „în anul 2021 vor exista mai mult de 1,6 persoane care folosesc asistenți de voce în mod frecvent”. Comportamentul consumatorilor se schimbă, aceștia se îndreaptă spre o economie conversațională, în care asistenții vocali au un rol important. În timpul interacțiunii dintre ei și clienți se promovează produsele oferite de brand și se răspunde nevoilor clienților în mod mult mai eficient și rapid.

Pentru dobândirea succesului în afaceri, astăzi este esențială transformarea marketingului digital. Tehnologiile avansate de marketing pot ajuta companiile să reducă cu 30% costurile și să crească cu 20% veniturile. Companiile își pot măsura nivelul actual de maturitate de marketing digital și pot concepe un plan de dezvoltare. Ele pot intra într-un nivel avansat de marketing dacă folosesc anumite canale și tehnologii sofisticate de automatizare, precum sunt:
• Agregarea datelor, obținerea unor informații despre comportamentul utilizatorilor, despre punctele de interacțiune și tranziții de la online la offline
• Folosirea sistemelor CRM, analize de site-uri pentru automatizarea sarcinilor, personalizarea mesajelor
• Stabilirea unor obiective, optimizarea bugetelor și a ofertelor publicitare.

În acest fel, companiile vor atinge un nivel ridicat de servicii la costuri reduse. Specialiștii consideră că majoritatea companiilor sunt la început sau în curs de dezvoltare.

O altă previziune pentru anul 2020 este aceea că produsele de marcă vor deveni foarte importante. Consumatorii de astăzi vor căuta produse durabile și de calitate, vor dori să afle mai multe informații despre produsele de acest fel. Ei vor vrea să știe care este perspectiva brandului asupra unor probleme actuale (ex. diversitatea, schimbările climatice) și cât mai multe detalii despre produsele oferite.

În anul 2020, conținutul trebuie să fie vizibil pe toate dispozitivele, inclusiv pe cele mobile (care sunt din ce în ce mai mult utilizate). Creșterea vitezei și performanței unui site va ajuta în creșterea numărului de utilizatori. De asemenea, în acest an se va pune mai mult accent pe creativitate, în ceea ce privește realizarea și prezentarea reclamelor relevante, care vor ajuta companiile să aibă un mare impact la public și să atragă potențiali clienți. (P)

ACTUALITATE

PERPLEX. Minunile sistemului! General, pensionat la 49 de ani fiindcă a călcat pe bec!

Publicat

pe

Nu îmi vine să plâng, deși aș putea, fiindcă trăim în țara tuturor posibilităților. Discriminarea socio-profesională este în floare în România. Țara pare împărțită în două: proști și deștepți. Muritorii de rând, pentru care se aplică legea la conservă, și protejații sistemului – bugetarii de lux. Cei care sunt considerați pavăza țării. Buricul. Beneficiarii facilităților fără număr și fără remușcare.

Am aflat, cu profundă și amețitoare stupoare, că adjunctul șefului Inspectoratului General pentru Situații de Urgență s-a pensionat. La 49 de ani. Vârsta la care românul de rând se uită înainte cu mâna la frunte, oftează și vede că, până îi vine vremea să încaseze amărâta de pensie, care nu ajunge nici la pantoful unei indemnizații de bugetar de lux, mai are de tras cel puțin 16 ani! Asta dacă Dumnezeu îl ține sănătos.

Mai este ceva demn de reținut. Șeful de la IGSU a ieșit din sistem general. La 49 de ani! Doamne, cât de ușor se adună gradele într-un stat în care democrația începe să aibă miros de apă de ploaie. Ce să îi dorim tânărului pensionar general? Să fie sănătos, să-și poată cheltui pensia de peste 15 mii de lei lunar cu folos. Și încă ceva! Să își găsească un post călduț printr-un minister, ceva, să nu își irosească tinerețea plimbând cățelul prin parc sau jucând șah cu bătrânii în Cișmigiu. Poate se înființează și o asociație a pensionarilor tineri. Până la urmă ei sunt fruncea! Noi, restul, iarba pe care calcă specialii cu pantofii Versace.

PS – Poate ar mai fi stat omul în funcție un an-doi, dar a făcut-o și dumnealui de oaie! Deh! General! Și-a pus șoferul să își asume un accident.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Dâmbovița: Crește tariful pentru apă și canalizare începând cu 1 ianuarie 2023

Publicat

pe

de

Compania de Apă Târgoviște Dâmbovița SA anunță că, începând cu data de 01.01.2023, tarifele pentru serviciile de alimentare cu apă și canalizare se vor majora în conformitate cu strategia de tarifare aprobată prin Hotărârea nr.380/18.11.2021 a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Apa Dâmbovița”, respectiv 5% – tarif apă și 12% – tarif canalizare, la care se adaugă inflația cumulată pe ultimul an, cât și în termeni reali.

BIROUL DE PRESĂ AL COMPANIEI DE APĂ TÂRGOVIȘTE DÂMBOVIȚA

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats