Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Generatoarele de curent Diesel, avantaje în utilizare

Publicat

pe

Când penele de curent electric sunt dese şi se întind pe perioade îndelungate de timp, business-ul tău este afectat, productivitatea scade considerabil și din păcate, odată cu ea, și profitul. În astfel de momente, în care te confrunți cu multiple neplăceri, constați că ai fi putut preveni totul destul de simplu, dacă ai fi avut la dispoziție un grup electrogen performant.

Pe piață există mai multe astfel de dispozitive menite să te ajute să-ți desfășori activitatea în condiții normale, în permanență. Astăzi ne concentrăm însă asupra celor care funcționează pe combustibil de tip Diesel, atât pentru faptul că sunt printre cele mai eficiente modele, cât și pentru că au o durată de exploatare mai mare.

Recomandare! Dacă nu știi de unde să începi căutările, îți recomandăm să acorzi atenție gamei de generatoare de la ENERGEN, compania având vastă experiență în proiectarea și producerea de grupuri electrogene. Dar mai multe despre ENERGEN vom vorbi la finalul acestui articol. Acum hai să vedem care sunt avantajele generatoarelor ce funcționează pe motorină!

Generatoarele de curent Diesel – avantaje de necontestat

De ce atât deținătorii de afaceri, cât și persoanele fizice, utilizatorii rezidențiali, aleg să investească mai degrabă într-un generator Diesel decât într-unul pe benzină sau pe gaz? Pentru că, spre deosebire de aceste modele, cele pe motorină au avantaje superioare, care se datorează, în principal, combustibilului folosit. Haideți să vedem care sunt acestea:

● Eficiență sporită
Un model Diesel are aceeași putere și durată de funcționare precum cel pe benzină, însă marea diferență este că acesta necesită o cantitate mai mică de combustibil. De ce? Pentru că motorina este un combustibil mai puțin rafinat decât benzina, asigurând un consum mai mic.

● Investiții reduse
Tot pentru că motorina presupune mai puțină rafinare, costul acesteia este mai redus, în general. Și dacă vom îmbina avantajul de la punctul unu cu acesta, vom ajunge la concluzia că utilizarea modelelor Diesel este cea mai ieftină și eficientă variantă.

● Siguranță mai mare în utilizare
Motorina este un combustibil mult mai sigur în exploatare, spre deosebire de benzină, căci nu se aprinde atât de ușor și nu reprezintă, deci, un risc foarte mare pentru utilizatorii grupului Diesel. Acest fapt se datorează tipului de aprindere, prin compresie, nu prin scânteie, ca în cazul benzinei.

● Durată de exploatare mai mare
Este clar că, datorită faptului că riscurile de defectare din cauza aprinderii sunt minime în cazul acestor grupuri electrogene, durata lor de exploatare va fi mai mare. În plus, grație alimentării mai rare, motorul generatorului nu va fi suprasolicitat, astfel că acesta se va menține într-o stare perfectă de funcționare pentru mai mult timp.

ENERGEN: gamă impresionantă de generatoare Diesel

Gama de generatoare ENERGEN, accesibilă publicului pe site-ul www.energen.eu, dispune de cele mai performante produse, fabricate în România, cu piese și elemente furnizate de cei mai mari producători din domeniu. Ca urmare, este caracterizată de fiabilitate și rezistență, răspunzând celor mai exigente cerințe impuse de utilizatori.

Grupurile electrogene ENERGEN sunt disponibile în diferite dimensiuni, în funcție de necesități, și se pot plia pe diverse domenii de activitate. Clienții pot opta pentru puteri între 10 și 3300 kVA, precum și pentru diferite tipuri de motorizări (peste 7 motorizări diferite, de la Perkins și Mitsubishi la Volvo Penta și Iveco). Un mare plus al acestor produse este reprezentat de carcasă: aceasta este fabricată din oțel galvanizat, acoperit cu o vopsea specială, asigurând astfel nu doar o rezistență remarcabilă, ci și un grad de izolare fonică ridicat.

Produsele ENERGEN, indiferent dacă vorbim despre grupurile electrogene pe motorină sau cele pe gaz, sunt însoțite de servicii gratuite de consultanță, iar montajul este, de asemenea, asigurat de companie.

Accesează site-ul menționat anterior și descoperă mai multe despre ENERGEN și despre produsele pe care le comercializează. Dacă ai nevoie de informații extra, nu ezita să iei legătura cu unul dintre consultanții companiei! (P)

ACTUALITATE

Weekend de pregătire şi reatestare pentru salvamontiştii din Dâmboviţa

Publicat

pe

Sursa foto: Serviciul Salvamont Salvaspeo Dâmboviţa

10 membri ai Serviciului Public Judeţean Salvamont Salvaspeo Dâmboviţa au simulat, sâmbătă – 15 februarie 2020, o acţiune de salvare în zona Cheilor Coteanu, în cadrul planului de pregătire profesională. După acordarea primului ajutor, „victima” a fost coborâtă peste Valea Ialomiţei, în sistem tiroliană. Ziua s-a încheiat cu un stagiu de perfecţionare coordonat de Ciprian Lolu – instructor în cadrul Şcolii Naţionale Salvamont.

Duminică, toată echipa Salvamont Salvaspeo Dâmboviţa a fost mobilizată pentru examenul de reatestare. Comisia de evaluare a fost formată din mai mulţi examinatori, instructori în cadrul Şcolii Naţionale Salvamont, care au supravegheat buna desfăşurare, atât a probei practice, care a avut ca temă salvarea a doi turişti luaţi de avalanşă, cât şi proba scrisă, cu subiecte din tehnica de salvare şi de prim-ajutor.

După-amiază, au apărut problemele reale. Salvamontiştii Dâmboviţeni au fost solicitaţi să preia, din zona Muntelui Bătrâna, o turistă cu luxaţie la gleznă, iar spre seară au intervenit pe culmea Cocora, în sprijinul unui bărbat cu fractură la oasele gambei.

Sursa foto: Serviciul Salvamont Salvaspeo Dâmboviţa

Citește în continuare

ACTUALITATE

Sportivii caută să aibă un somn odihnitor, la fel ca noi. Iată de ce ei reușesc!

Publicat

pe

de

Ce poți face pentru a dormi mai bine? Funcțiile creierului, activitatea mentală, capacitatea de reacție, memoria, recuperarea mușchilor și alte procese depind de un somn bun. Sportivii de performanță aplică câteva metode prin care reușesc să aibă somnul mai liniștit și odihnitor. Iată care sunt acestea:

Temperatura în dormitor trebuie să fie de 18 grade Celsius

Unul dintre lucrurile de care țin cont sportivii este să aibă temperatura în dormitor de 17-18 grade Celsius. Dacă este prea cald, ei spun că nu reușesc să adoarmă, sau se trezesc de câteva ori pe noapte. Dacă în dormitor sunt 18 grade Celsius, atunci somnul lor este mai bun, fără treziri pe timpul nopții.

Vara când este foarte cald, ei fac duș de câteva ori pe zi, iar seara înainte de a merge la culcare nu se usucă complet, astfel apa se evaporă de pe piele și îndepărtează căldura din corp. În sezonul cald, ei poartă îmbrăcăminte ușoară sau chiar obișnuiesc să-și țină puțin pijamaua la frigider pentru ca asta să fie mai rece.

Poziția în timpul somnului

Sportivii dorm de obicei într-o poziție cât mai confortabilă, pe partea stângă. Cea mai indicată este poziția fetală, care este preferată de unii din motive de siguranță. Specialiștii recomandă oamenilor să doarmă pe partea stângă, deoarece astfel organismul procesează mai bine deșeurile din creier, corpul filtrează mai eficient lichidul limfatic, deșeurile din ganglionii limfatici, iar stomacul și pancreasul stau în mod natural, astfel digestia se face mai bine.

Cei care dorm pe partea dreaptă nu fac o alegere bună, pentru că astfel scade eficiența sistemului limfatic. Aceste poziții de somn ajută oamenii să intre mai ușor în stadiile profunde de somn care sunt mai bune pentru sănătate, mai benefice și odihnitoare.

Lenjeria de pat pentru un somn confortabil

Sportivii care nu pot dormi fără plapumă au obiceiul să folosească când este cald doar o lenjerie de pat din bumbac 100%, care lasă pielea să respire, este ușoară, hipoalergenică, confortabilă și ușor de spălat. Astfel de lenjerii și cuverturi de pat din bumbac se pot găsi pe site-ul cumparamisim.ro; ele au capacitatea de a ține cald iarna, răcoare vara, de a absorbi transpirația și lăsa corpului posibilitatea să-și regleze mai bine temperatura.

Potrivit unor sportivi, somnul nu este niciodată perfect, dar cu siguranță este mai bun dacă se folosește o lenjerie de pat de calitate. Unii sportivi scriu în detaliu cât timp au dormit în fiecare noapte și cât de bine s-au odihnit. Ei caută să-și îmbunătățească mereu calitatea somnului și de asta sunt atenți și la alegerea lenjeriei de pat, să fie din materiale naturale, din bumbac sau mătase.

Sportivii au anumite ritualuri înainte de somn

Există anumite metode prin care sportivii pot adormi mai ușor. De exemplu, ei nu mai fac sport înainte de culcare și nu folosesc stimulenți precum sunt cafeaua sau ceaiul negru după-amiaza. De asemenea, ei știu că alcoolul nu este potrivit pentru somn și evită să bea astfel de băuturi, pentru a dormi mai bine.

Un alt aspect important este că ei dau atenție la alimentație și nu mănâncă foarte târziu, chiar înainte de culcare. Alte ritualuri care îi ajută să aibă un somn de calitate sunt: meditația, yoga, o baie caldă, eliminarea aparatelor electronice și a gadget-urilor din camera în care dorm.

Trecerea de la lumină la întuneric, de la cald la rece, hidratarea sunt ritualuri înainte de somn prin care se facilitează odihna de calitate.

Cunoașterea cronotipului

Despre cronotip a spus Dr. Michael Breus – specialist în somn în cartea lui „Descoperiți-vă cronotipul”. Este vorba despre ceasurile biologice, despre înclinația naturală de a dormi în anumite perioade pe parcursul a 24 de ore, de faptul că unii oameni sunt mai productivi dimineața decât noaptea. Acest lucru este știut de sportivi și aplicat de ei. Prin cunoașterea cronotipului se pot afla caracteristicile naturale de recuperare, când suntem mai activ, dacă este bine să dormim mai târziu dimineața.

Sportivii și antrenorii își planifică orele de somn. Ei dorm noaptea 8 ore și eventual folosesc și perioadele de recuperare controlată, între orele 13:00 și 15:00, sau între 17:00 și 19:00. Este știut faptul că sportivii dorm mai mult, ai au nevoie de mai multă odihnă pentru a se recupera după antrenamente. Ei dorm și ziua și nu se antrenează niciodată înainte de culcare, seara.

Pentru a avea un somn bun sportivii fac anumite exerciții de descărcare nervoasă sau mentală, prin care își reduc tensiunea psihofizică. Ei fac de pildă exerciții de întindere de mușchi, de respirație, exerciții prin care își pot relaxa mai ușor musculatura corpului. Pentru a scăpa de febra musculară și de excesul de toxine, ei apelează la ședințele de masaj terapeutic, fac exerciții de stretching, băi cu apă călduță și săruri de magneziu, cu sare Epson, au o alimentație specială cu proteine și proprietăți antiinflamatorii, fac duș rece și aplică comprese cu gheață pe zonele unde mușchii au fost foarte mult solicitați. (P)

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT