Connect with us

INFO UTIL

Anunț important pentru absolvenții din promoția 2020

Publicat

pe

Foto arhivă

Agenția Județeana pentru Ocuparea Forței de Muncă Dâmbovița informeză absolvenții promoției 2020 că, în termen de 60 de zile de la absolvirii, sunt asteptați să se înregistreze în evidențele instituției pentru a beneficia de toate serviciile puse la dispoziție de agenție în scopul integrării acestora pe piața forței de muncă.

Precizăm că înregistrarea ca persoană în căutarea unui loc de muncă este o etapă prealabilă și obligatorie în vederea obținerii facilitătilor acordate potrivit Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă.

Prin absolvent al unei instituții de învățamânt se înțelege persoana care a obținut o diplomă sau un certificat de studii, în condițiile legii, în una dintre instituțiile de învățământ gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condițiile legii.

Elevii care nu au situația școlară încheiată la toate materiile, se pot înregistra în evidențele agenției în termen de 60 de zile de la data promovării examenului de corigență, data fiind înscrisă în adeverința eliberată de instituția de învățământ.

Astfel, absolvenții instituțiilor de învățamânt care se înregistrează în evidențele agențiilor pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora își au domiciliul, ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, beneficiază de servicii de informare și consiliere profesională, medierea muncii, servicii gratuite de formare profesională, precum și de facilităti financiare, respectiv:

– Prima de inserție în valoare de 1.500 lei
Absolvenții instituţiilor de învăţământ şi absolvenţii şcolilor speciale, în vârstă de minimum 16 ani, care, în termen de 60 de zile de la absolvire, se înregistrează la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă şi se angajează cu normă întreagă pentru o perioadă mai mare de 12 luni, beneficiază, din bugetul asigurărilor pentru şomaj, de o primă de inserţie egală cu 1500 lei;

De asemenea în sprijinul absolvenţilor agenţia acordă subvenţii in valoare de 2.250 lei acelor angajatori care încadrează în muncă absolvenţi în interval de 12 luni de la absolvire.

Documentele necesare pentru înregistrare ca persoană aflată in căutarea unui loc de munca, au fost transmise către Inspectoratul Școlar Dâmbovița, care a comunicat deja către toate instituțiile de învâțământ, informațiile necesare.

Depunerea documentelor se face on – line la adresa de e-mail: ajofm@db.anofm.ro

Detalii suplimentare se pot obține la nr. telefon : 0245/615932, precum și de pe site-ul : www.anofm.ro – ajofm dambovita.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Fă-te remarcată la birou cu rochii office de la DY Fashion

Publicat

pe

Sosirea verii impune și adaptarea ținutei pentru birou. Astfel, cu bani puțini poți fi elegantă, dar nu extravagantă, astfel încât să stârnești simpatia și admirația colegilor. Iată de unde poți comanda ținute office.

Fii chic, cu minim de efort – comandă online, de la DY Fashion

Într-un mediu de lucru, precum munca de birou, aspectul profesional și elegant este esențial, iar alegerea unei rochii office de damă potrivită poate fi o decizie importantă în crearea unei imagini de succes și încredere pentru orice femeie. Rochiile office nu doar că trebuie să fie confortabile și practice, dar și să ofere o notă de eleganță și stil.

Urmărește în continuare aceste rânduri pentru a afla mai multe despre rochiile office, materialele principale pe care ar trebui să le conțină, dar și modul de accesorizare, pentru o apariție de senzație la birou.

Una dintre principalele caracteristici pe care ar trebui să le cauți la rochii office dama ar fi croiala și lungimea potrivite. O rochie office ar trebui să aibă un croi care se potrivește bine siluetei, fără să fie prea strâmtă sau prea largă. Lungimea ideală este până la genunchi sau peste genunchi, astfel încât să ofere un aspect profesional. Pentru un aspect mai conservator și adecvat mediului de birou, rochiile office ar trebui să aibă un decolteu moderat, care să nu dezvăluie prea mult.

Cât despre materialele rochiilor office acestea ar trebui să fie de calitate, de preferat să fie și ușor de întreținut și să aibă un aspect elegant.

Printre materialele comune se numără bumbacul, poliesterul, lâna și mătasea artificială. De asemenea, culorile neutre și clasice, precum negru, gri, bleumarin și bej, sunt potrivite pentru rochiile office.

Imprimeurile discrete, cum ar fi dungi subtile sau carourile, pot adăuga un plus de interes vizual. Nu trebuie omise însă nici culorile mai îndrăznețe sau mai feminine, precum rozul sau violetul, care merg de minune în sezonul cald.

O rochie office poate fi scoasă mai bine în evidență cu accesoriile potrivite

Astfel, o curea subțire în talie poate evidenția silueta și poate oferi o notă de eleganță suplimentară unei rochii office dama. Un guler înalt sau o eșarfă elegantă pot completa aspectul unei rochii office și pot oferi un plus de stil și rafinament. De asemenea, poți opta pentru bijuteriile discrete, precum cerceii, colierele subtile și brățările simple, potrivite pentru a completa aspectul unei rochii office, fără a fi prea opulente sau prea stridente.

Atenție și la încălțăminte! Pantofii cu toc mediu sau jos și în culori neutre sunt alegerea ideală pentru a completa un outfit office elegant și confortabil la birou.

Mituri despre rochiile office

Rochiile office, sunt, prin definiție, mai simple, mai sobre. A nu se înțelege că nu poți purta o rochie cu print floral. Există și mitul conform căruia rochiile office potrivite sunt cele bleumarin sau negre, simple. Ei bine, o rochie albă sau în alte tonuri deschise, cu print floral poate fi potrivită pentru ținuta office. Depinde însă cu ce o potrivești, ce accesorii alegi, cu alte culori ale celorlalte articole vestimentare le combini. Rochia office nu trebuie să fie banală.

Prin urmare, dacă ești în căutare de rochii office dama, atunci fă o vizită pe platforma online DY Fashion, o destinație de modă online, specializată în rochii elegante și moderne. Sunt disponibile aici rochii office potrivite pentru o zi la birou, fabricate din materiale de calitate și disponibile într-o varietate de croiuri, culori și imprimeuri.

Intră acum pe DY Fashion sau ia legătura cu un consultant de specialitate pentru ținute confortabile și avantajoase pentru sezonul estival:

Email: contact@dyfashion.ro
Telefon: 0376.44.88.00.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Info util. Camera de Comerț Dâmboviţa asigură îndrumare de specialitate antreprenorilor

Publicat

pe

De

Ești antreprenor și ai nevoie de îndrumare de specialitate? Sau vrei să pășești acum pe acest drum? Experții din cadrul Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița – Serviciul Consultanță, Juridic și Arbitraj Comercial te ajută!

✓ tehnoredactare decizie/ hotărâre adunare generală a asociaţilor;
✓ tehnoredactare act constitutiv actualizat;
✓ pregătirea documentaţiei pentru înregistrarea dosarului;
✓ depunerea documentaţiei şi obținerea certificatelor constatatoare de autorizare a activităţii, a certificatului de înregistrare mențiuni și a încheierii.

Persoane de contact:
– Diana Dumea, tel: 0723.952.391, e-mail: diana.dumea@cciadb.ro
– Agita Popa, tel: 0751.153.710, e-mail: agota.popa@cciadb.ro
– Iulia Marin, tel: 0751. 153. 701, e-mail: iulia.marin@cciadb.ro
– Albert Gagionea, tel: 0751.153.706, e-mail: albert.gagionea@cciadb.ro

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite