Conectați-vă cu noi

Dâmboviţa

Parlamentarii PLUS de Dâmbovița, șah-mat la PNL!

Publicat

pe

Astăzi – 8 martie 2021, în cadrul unei conferinţe de presă, deputatul Daniel Blaga şi senatorul Dragoş Popescu, de la PLUS, le-au dat lovitura de graţie colegilor de coaliţie de la PNL Dâmboviţa, inclusiv fostului premier Ludovic Orban.

Cei doi tineri parlamentari, invocând ce-i drept teorii alambicate despre calcule precise, variante, analize minuţioase, au spus că DN 71, Bâldana-Târgovişte, nu se reabilitează prea curând, iar COS Târgovişte nu va fi preluat nici pe departe de stat. Liberalii au primit o teribilă lovitură sub centură, au fost trecuţi în batalionul demagogilor şi populiştilor de duzină, doar, aşa, din câteva vorbe.

Să ne amintim de ziua de 27 noiembrie 2020, când, în Piaţa Tricolorului din Târgovişte, a descins un alai întreg de miniştri liberali, în frunte cu Ludovic Orban, care a promis, pe un ton ferm, că statul va prelua Combinatul de Oţeluri Speciale și că proiectul privind modernizarea la 4 benzi a DN 71 a intrat în linie dreaptă. De asemenea, ministrul Economiei de atunci, Virgil Popescu, a avut un mesaj de pus în rană, aplaudat de sindicaliştii prezenţi pe platou după fiecare frază.

„Ordonanţa 60 a fost publicată aseară în Monitorul Oficial. Activul COS va fi preluat în contul datoriilor pe care le are la ANAF. În cursul săptămânii viitoare, miercuri, 2 decembrie, colega mea secretar de stat Nicolescu, împreună cu cei de la Politici Industriale care au lucrat împreună, se vor întâlni cu lichidatorul judiciar, cu administratorul special. S-au făcut paşi deja în avans. Suntem foarte avansaţi şi vă spun că, în foarte scurt timp, planul de reorganizare va fi modificat în aşa fel încât activul funcţional industrial să poată fi preluat în contul datoriei. Se va înfiinţa o nouă companie, curată, fără nicio datorie”, suna mesajul ministrului Economiei – Virgil Popescu.

Și despre DN 71 cât au perorat liberalii, în special senatorul Virgil Guran se dădea de ceasul morţii că, uite, PSD-ul nu a făcut nimic, că au venit ei acum şi vor face drumul! Ba, spunea liderul PNL Dâmboviţa că, dacă aceste proiecte necesare judeţului, nu vor fi luate în seamă de noul Guvern, va vota cu Opoziţia. Nu am văzut că s-a ţinut de cuvânt. Nu am auzit ca dl Guran să fi votat împotriva Legii bugetului.

Şi, acum, vin cei de la PLUS, calmi, fără prea mari dureri de coate, şi dau de înţeles că totul a fost cacialma liberală. Ei, iluştrii miniştri USR-PLUS de la Transporturi şi Economie, Cătălin Drulă, respectiv Claudiu Năsui, spun stop motor.

Evident, pe linie de partid, mesajul le-a fost îmbrăţişat şi de parlamentarii PLUS, că USR nu avem în Dâmboviţa, Dragoş Popescu și Daniel Blaga. Aceștia ne-au lăsat, astăzi, în modulul perplex.

Dragoş Popescu ne-a făcut teoria chibritului de ce nu trebuie modernizat DN 71, Bâldana-Târgovişte, pe actualul traseu. Ce contează că, după ani şi ani, se ajunsese aproape de faza de începere a lucrărilor, fapt recunoscut chiar de liberalul Virgil Guran. Senatorul PLUS a ales să ne spună că, şi dacă exista un contract semnat şi o finanţare asigurată, până anul viitor, tot nu am fi văzut un utilaj pe drum, că mai era ceva de făcut pe la proiectul tehnic. Şi a mai înşirat alesul PLUS de Dâmbovița că drumul ar fi fost aglomerat puhoi, durată de parcurs destul de mare din cauza semafoarelor, limitatoarelor de viteză. Ba chiar l-a dus gândul să ne vorbească şi de firmele constructoare, care întârzie lucrările din cauza dificultăţilor financiare cu care se confruntă, termenele de execuţie nu pot fi respectate, falimente etc. Ceva gen drobul de sare din poveste. L-au văzut acolo sus şi plâng dinainte, de teamă să nu le cadă în cap… Mai sunt pietonii, bicicliştii, căruţele de pe traseu, traversările neregulamentare, disconfortul adus cetăţenilor din localităţile tranzitate. A invocat senatorul Popescu posibilitatea înmulţirii accidentelor de circulaţie, de parcă acum sunt puţine…

Adică, cei de la USR-PLUS, ajunşi la guvernare printr-o conjunctură de tip Cotroceni, care le-a fost favorabilă, vor să facă un alt drum. Să o taie pe câmp. Nimic de zis. Numai că, mie unul, îmi miroase doar a scuză. Nu au ei de gând să construiască o magistrală nouă Bâldana-Târgovişte, pur şi simplu au găsit o motivaţie pentru respingerea proiectului iniţial, purtat pe braţe cu surle şi trâmbiţe până şi de liberali. Vă închipuiţi ce înseamnă să te apuci acum de un drum, să treci din nou prin toate fazele, cu exproprierile care spun ei că se pot realiza mai uşor în câmp, uitând că drumul schiţat de Drulă va străbate terenuri valoroase, pe la Slobozia Moară şi Lunguleţu. Mai este pe traseu şi unitatea militară de la Boteni. Adică, proiectul despre noul drum Bâldana-Târgoviște este praf în ochii necunoscătorilor! Fondurile europene destinate modernizării DN 71 vor fi dirijate într-o altă zonă. Poate ăsta este interesul.

USR PLUS, se vede treaba, aduc în prim-plan un alt tip de demagogie şi politicianism, de o factură pe care încă nu am definit-o clar.

Şi a venit rândul deputatului Daniel Blaga. În acelaşi ritm, în aceeaşi notă, a vorbit despre Combinatul de Oţeluri Speciale. Adică, ne-a tradus liber că cele afirmate de liberali despre preluarea COS de către stat au fost… gogoriţe electorale. Le spun ei, partenerii de coaliţie, cum trebuie procedat. Mai întâi, să se facă analize, evaluări despre situaţia actuală a COS, despre structura personalului, fiindcă, a mărturisit Blaga, circa 40% dintre muncitori ar fi la vârsta de pensionare. Care va să zică, PNL, care pregătise preluarea combinatului de către stat, a lucrat, aşa, în alb, nu făcuse niciun studiu, nicio analiză socială, tehnică sau economică. Concluzia ar fi că trebuie să ne luăm adio de la modernizarea DN 71 şi de la salvarea COS Târgovişte prin preluarea de către stat.

Citește mai departe
Reclamă
1 Comentariu

1 Comment

  1. Julien Salajan

    martie 8, 2021 at 9:30 pm

    Viata si rolul social de DEMNITATE publica sunt,pentru cei doi insi(cunjunctural siluiti sa ne reprezinte si sa sustina dorintele/interesele CETATENESTI),la fel de greu de ingerat ca si carnea de PORC mistret.
    „Cand n-ai nimic in traista,treaba e si grea si lunga !”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dâmboviţa

232 de locuri de muncă disponibile prin AJOFM Dâmboviţa

Publicat

pe

de

În baza de date a AJOFM Dâmboviţa sunt înregistrate, săptămâna aceasta, 232 de posturi vacante.

Dintre acestea menţionăm: lăcătuș mecanic, instalator încălzire centrală termică și gaze, bucătar, mecanic auto, agent curățenie, cameristă hotel, confecționer articole textile, electrician constructor montator cabluri de medie și joasă tensiune, mașinist la mașini pentru terasamente, tehnician pentru sisteme de detecție, șofer, lucrător gestionar, agent securitate, încărcător – descărcător, vânzător, lucrător comercial, tâmplar universal, muncitor necalificat în metalurgie, dispecer centru alarmă, contabil, asistent de profilaxie stomatologică, tehnician energetician, economist, inginer autovehicule rutiere, ofițer operațiuni bancare, specialist în domeniul calității, inginer electrician, inginer mașini hidraulice, inginer sisteme securitate, agent vânzări, operator introducere validare date, secretară, muncitor necalificat la asamblarea și montarea pieselor și muncitor necalificat în construcții.

Detalii suplimentare se pot obţine consultând site-ul instituției – www.anofm.ro – ajofm dambovita – secțiunea locuri de muncă vacante.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Gata! Municipiul Târgovişte a renunțat la rablele din transportul public local

Publicat

pe

Moment de referință, astăzi – 13 aprilie 2021, pentru municipiul Târgovişte. Au fost puse în circulație cele 28 de autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid cumpărate de Primărie, cu fonduri europene nerambursabile. Este, practic, prima etapă a procesului de modernizare a transportului public local. Ieri, a fost semnat contractul de achiziție pentru alte 12 autobuze moderne, câștigător al licitației fiind tot Mercedes-Benz. De asemenea, săptămâna aceasta, vor începe lucrările și pe ceea ce înseamnă reabilitare străzi, construire depou și modernizare stații – a precizat primarul Daniel Cristian Stan

„Mă refer la bulevardul Mircea cel Bătrân, La bulevardul Regele Carol, la strada Gării, la strada Lt. Stancu Ion, la pasajul de lângă Pavcom, dar și la modernizarea tuturor stațiilor de transport din Târgoviște, la implementarea unui sistem de e-tiketing și tot ceea ce este necesar pentru a avea un sistem public de transport local cu adevărat performant.

Este un moment important pentru municipiul Târgovişte. Nu știu când târgoviștenii s-au mai putut bucura de asemenea mijloace de transport model. Este vorba de autobuze Mercedes-Benz, autobuzul anului în lume, anul trecut, pe ceea ce înseamnă transportul public local.

Am convingerea că se va remarca o schimbare foarte-foarte importantă, cu precizarea că întreg sistemul va fi funcțional în aproximativ 24 de luni. Pe parcurs va fi implementat sistemul de e-tiketing. De asemenea, se va lucra la depou și la stații, astfel încât, în aproximativ 24 de luni, să avem funcțional un sistem de transport public local de natură să răspundă și celor mai înalte pretenții de calitate”, a declarat primarul Daniel Cristian Stan.

Valoarea cumulată a proiectului depășește 170 de milioane de lei. A fost prezent la momentul punerii în circulație a primelor 28 de autobuze Mercedes-Benz din Târgoviște și preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa – Corneliu Ștefan.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT