Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Primăria Titu angajează inspector debutant Autoritate Tutelară și Asistență Socială

Publicat

pe

Primăria Titu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Titu, Compartiment Autoritate Tutelară și Asistență Socială.

Având în vedere prevederile art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, organizat în baza excepțiilor prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 vă înștiințăm cu privire la organizarea concursului de recrutare a functiei publice vacante de executie, pe perioadă nedeterminată:
– inspector, clasa I, grad profesional debutant ID 247094 din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Titu, Compartiment Autoritate Tutelara si Asistenta Sociala -durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână; -Concursul se organizează la sediul primăriei oraşului Titu, judeţul Damboviţa. Proba scrisă va avea loc în data de 20.07.2021, orele 10 Interviul va avea loc în data de 22.07.2021, orele 13

CONDITII SPECIFICE:
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
-vechime in specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – nu este cazul;
-perioada de depunere a dosarelor la concurs este 18.06.2021-07.07.2021

Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe site-ul primăriei oraşului Titu, judeţul Dâmboviţa , www.primariatitu.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul primăriei oraşului Titu, judeţul Dâmboviţa.
Compartimentul Resurse Umane si la telefon 0245.651095, int.17, persoana de contact Amuza Angela.

Tematica/Bibliografia
Inspector ,clasa I,grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Autoritate Tutelara si Asistenta Sociala

Tematica:
– reglementari privind functia publica;
– reglementari privind administratia publica;
– reglementari privind respectarea demnitatii umane, protectia drepturilor şi libertatilor fundamentale ale omului, prevenirea si combaterea incitarii la ura si discriminarea;
– reglementari privind resursele umane in administratia publica;
– reglementari privind asistenta sociala;
– reglementari privind venitul minim garantat
– reglementari privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
– reglementari privind protecția și promovarea drepturilor copilului
– Liberul acces la informaţiile de interes public

Bibliografia:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III a ,titlul V-capitolul I-IV,partea a V a , Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, modificat si completat;
6. Hotararea de guvern nr. 50/2011 pentru aprobaea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr 416/2001 privind venitul minim venitul minim garantat Legea 292/2011 privind asistenta sociala;
7. Legea nr. 277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei, modificata si completata;
8. Hotararea nr. 38/2011 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei;
9. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
10.Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Hotărârea nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap , cu modificările şi completările ulterioare;
12. Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare.

ADMINISTRAŢIE

Primăria Moreni începe plata restanțelor către asistenții persoanelor cu handicap

Publicat

pe

De

Primăria municipiului Moreni va începe, zilele acestea, să achite plățile restante către asistenții persoanelor cu handicap grav, precum și indemnizațiile lunare restante.

„Având în vedere adresa Administrației Județene a Finanțelor Publice Dâmbovița înregistrată sub nr. 16275/06.12.2023, în această după-amiază Consiliul Local al municipiului Moreni, convocat în ședință extraordinară de îndată, a aprobat cu unanimitate de voturi rectificarea bugetară pentru plata drepturilor asistenților personali ai persoanelor cu handicap grav sau indemnizațiile lunare restante. Astfel, în zilele următoare, se va proceda la plata drepturilor legale restante pentru aceste persoane”, este anunțul transmis de municipalitatea morenară.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ADMINISTRAŢIE

Primăria Pucioasa a obținut fonduri să modernizeze 69 de străzi. Vezi lista!

Publicat

pe

Primarul orașului Pucioasa, Constantin Ana, a semnat, săptămâna aceasta, la Ministerul Dezvoltării, două contracte de finanțare care vizează reabilitarea și modernizarea a 69 de drumuri de interes local, cu fonduri obținute prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”. De precizat că proiectele tehnice sunt deja realizate, astfel că procedura de licitație pentru desemnarea constructorului va demara în scurt timp.

„Prioritizarea lucrărilor se va face în funcție de gradul de realizare al infrastructurii de apă-canal, încercând să ne sincronizăm cu lucrările ce se vor realiza pe POIM, în așa fel încât să nu fim nevoiți să intervenim pe respectivele străzi după terminarea lucrărilor de modernizare.

Primul proiect are ca obiectiv reabilitarea și modernizarea a 24 de drumuri de interes local, ce au o lungime de 8,122 km, iar valoarea totală a investiției este de 14.899.357,40 lei.

Al doilea proiect are ca obiectiv reabilitarea și modernizarea a 45 de drumuri de interes local, cu o lungime de 8,279 km, iar valoarea totală a investiției este de 15.930.544,76 lei.

Cele 69 de drumuri sunt amplasate pe întreg teritoriul orașului, iar prin modernizarea lor vom rezolva, într-o mare proporție, problema infrastructurii rutiere din orașul nostru”, a precizat primarul Constantin Ana.

Lista străzilor care sunt incluse în cele două proiecte:

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite