Connect with us

ACTUALITATE

Primăria Vârfuri, anunţ licitaţie publică 14.02.2022

Publicat

pe

Primaria Vârfuri, prin reprezentant al comunei Răzvan BĂNARU – Primar, cu sediul în comuna Vârfuri sat Şuviţa, nr. 137, județul Dâmboviţa, tel. 0245/233102, fax 0245/233063, e-mail: primariavarfuri@yahoo.com anunță închirierea prin licitatie deschisă a islazurilor comunale, în suprafaţă de 57,05 aflate in proprietatea publică a comunei.

Derularea procedurii:

Data limita pentru solicitarea clarificărilor – 08,02,2022, ora 14:00.

Ofertele se vor depune într-un singur exemplar, în plic sigilat, la data de 14.02,2022, orele 08:00 – 10:00, la sediul Primariei Vârfuri sat Şuviţa, nr. 137, judetul Dambovita.

Deschiderea ofertelor se va efectua in data de 14.02.2022, ora 12:00, la sediul Primariei Primariei Vârfuri sat Şuviţa, nr. 137, judetul Dâmboviţa.

Documentația de licitație se poate obține pe suport de hârtie, contra sumei de 35,00 lei și/sau pe suport magnetic, gratuit, de la sediul Primariei Vârfuri sat Şuviţa, nr. 137, judetul Dâmboviţa.

Soluționarea contestaţiilor se va realiza de către comisia de soluționare a contestațiilor desemnată in acest scop.

Pentru eventualele litigii, persoanele nemultumite se pot adresa instanţei de contencios admninistrativ din cadrul Tribunalului Damboviţa.

Primar,
Prof. Răzvan BĂNARU

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

GAL Arcul Târgoviștei: Apel de selecție nr. 1/2025, versiune simplificată

Publicat

pe

De

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Măsuri dispuse de conducerea Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România

Publicat

pe

Pe data de 9 ianuarie 2025, la sediul Uniunii Ziariștilor Profesioniști din Capitală, dar și cu participare online, s-a desfășurat prima ședință a Consiliului Director din anul 2025. Pe ordinea de zi s-au aflat o serie de proiecte importante pentru organizația ziariștilor profesioniști. Temele supuse discuției au fost aprobate în cadrul forului de conducere al UZPR.

Au fost stabilite o serie de măsuri și acțiuni care se vor derula în perioada următoare, astfel:
– Aprobarea adeverințelor pentru indemnizația în conformitate cu prevederile Legii 8/2006;
– Creșterea cuantumului indemnizației de membru UZPR la 250 de lei pe an, începând cu data de 1 februarie 2025 – membrii UZPR care vor plăti până la 31 ianuarie 2025 vor achita actuala indemnizație, de 200 de lei;
– Verificarea situației membrilor care au restanțe mai mari de doi ani la plata indemnizației și care, potrivit Statutului, pot pierde calitatea de membru al UZPR – s-a decis să se facă un ultim apel la acești membri, înainte de predarea situației la casele de pensii;
– Mărirea la 200 de lei a costului de evaluare și procesare a dosarelor care vin la Comisia de Atestare Profesională, începând cu 1 februarie 2025;
– Organizarea Adunării Generale anuale în cursul lunii martie, data exactă urmând a fi anunțată prin Convocator, potrivit prevederilor Statutului UZPR;
– Finalizarea alegerilor interne în toate filialele în care acestea nu au avut loc în cursul anului 2024;
– Trimiterea Proceselor verbale și a Rapoartelor de activitate pe anul anterior, dinspre filiale, în vederea Adunării Generale anuale, până în data de 21 februarie 2025;
– Actualizarea noului Statut, care va fi supus Adunării Generale anuale, cu recomandările comisiilor de specialitate ale UZPR, precum și constituirea unui grup de lucru care să monitorizeze din perspectivă legală prevederile care vor fi introduse – ultimele observații din filiale pe marginea noului Statut vor fi trimise până la 31 ianuarie 2025;
– Participarea UZPR la programul „Europa creativă”, cu fonduri europene, care implică o platformă colaborativă cu podcasturi, cursuri de formare, forumuri, emisiuni tv etc.
– Participarea UZPR, ca partener, la seria de evenimente media organizate la București, în perioada 3-5 mai: cea de-a 32-a ediţie a Conferinţei UNESCO dedicată Zilei Internaţionale a Libertăţii Presei şi ceremonia de decernare a Premiului Mondial „Guillermo Cano”;
– Schimbarea vechilor legitimații de membru al UZPR cu unele noi, pe format card; prețul legitimațiilor rămâne neschimbat (50 lei);
– Verificarea situației filialelor din Diaspora care nu întrunesc numărul necesar de membri;
– Distribuirea formularului pentru redirecționarea către UZPR a celor 3,5% din impozitul pe venit către UZPR central sau filiale.

Președintele UZPR, Sorin Stanciu, președintele Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România a mai menționat în cadrul ședinței că, după alegerile desfășurate în iulie, 2024 s-au înscris în UZPR 186 de noi membri. De asemenea, a mai anunțat că vor continua și în 2025 întâlnirile regionale ale conducerii Uniunii cu reprezentanții filialelor din teritoriu.

Ilie Cristescu, președintele Comisiei de cenzori, a precizat în cadrul aceleași întâlniri că situația financiară a UZPR este una stabilă, echilibrată. Totodată, Ilie Cristescu a felicitat conducerea pentru gestionarea corectă a fondurilor Uniunii.

Următoarea ședință a Consiliului Director al UZPR va avea loc pe data de 27 februarie 2025.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite