Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Află ce presupune digitalizarea Consiliului Județean Dâmbovița și când se va implementa!

Publicat

pe

Digitalizarea administrației publice este una dintre prioritățile actualei conduceri a Consiliului Județean Dâmbovița. De avantajele implementării acestui sistem facil de relaționare cu autoritățile vor beneficia în primul rând cetățenii și reprezentanții firmelor, care nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la sediul instituției pentru rezolvarea unor probleme.

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, a anunțat, astăzi – 8 martie 2022, că a fost aprobată cererea de finanțare pentru proiectul „CJD – Contribuția județului Dâmbovița la reducerea birocrației prin introducerea de proceduri simplificate”.

„Cât de curând, vom trece la contractarea serviciilor de dezvoltare și de stabilire a arhitecturii sistemelor hardware și software necesare asigurării serviciilor publice online. Odată ce sistemul devine funcțional de acasă, din fața calculatorului sau de la birou, dâmbovițenii vor putea depune petiții on-line adresate tuturor serviciilor din cadrul Consiliului Județean Dâmbovița. Răspunsul la solicitări va fi primit în format electronic. Totodată, cetățenii vor putea urmări stadiul de rezolvare a cererilor efectuate prin intermediul portalului.

Practic, de acasă sau de la birou, de pe computer sau telefon, cetățenii pot solicita acorduri prealabile, autorizații de executare și amplasare de lucrări pe drumuri județene,autorizații de transport special, autorizații de amplasarea de chioșcuri, containere, tonete, cabine, spații de expunere, corpuri şi panouri de afișaj, firme şi reclame situate pe căile şi în spațiile publice, acorduri prealabile privind amplasarea şi execuția unor obiective în zona drumurilor județene.

Este un pas uriaș pe care l-a făcut administrația județului nostru în procesul de debirocratizare a serviciilor pe care le oferim dâmbovițenilor. Totul pentru o activitate cât mai transparentă și eficientă a Consiliul Județean Dâmbovița”, a precizat președintele Corneliu Ștefan.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Ordinea de zi a ședinței CLM Târgoviște din 13 ianuarie 2025

Publicat

pe

De

Consiliul Local Municipal Târgoviște se va întruni luni, 13 ianuarie 2025, în ședință extraordinară de lucru, începând cu ora 08:30, având înscrise pe ordinea de zi următoarele proiecte de hotărâre:

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ADMINISTRAŢIE

Titu: Schimbări pentru fluidizarea traficului rutier în oraș

Publicat

pe

De

Primăria Titu îi informează pe șoferi că au fost aduse modificări pentru fluidizarea traficului rutier în oraș, astfel:
– Sens unic pe o arteră de circulație adiacentă străzii IC Vissarion, cu scopul de a elimina ambuteiajele;


– Montare indicatoare rutiere care semnalizează schimbările survenite;
– Creare noi locuri de parcare pentru o mai bună organizare a spațiilor publice.

„Vă rugăm să respectați semnalizarea rutieră și să circulați cu prudență. Pentru sesizări sau sugestii, vă punem la dispoziție numărul de WhatsApp: 0765.999.499. Trimiteți-ne mesajele în format scris, însoțite de fotografii sau filmări relevante. Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare”, este mesajul administrației de la Titu.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite