Connect with us

ANUNŢURI

Comunicat de presă: Asigurarea materialelor sanitare necesare în unitățile de învățământ din comuna Vulcana-Pandele pentru protecția împotriva SARS-COV2

Publicat

pe

Data: 21.09.2022

– Numele beneficiarului proiectului: Comuna Vulcana-Pandele

– Care este scopul / obiectivul general al proiectului?

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă desfășurarea în condiții de siguranță a anului școlar în curs, în condițiile crizei pandemice create de coronavirusul SARS-COV2, pentru a evita o creștere rapidă a numărului de cazuri de infecție. Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și autoritățile de sănătate publică din întreaga lume iau măsuri pentru a ține sub control pandemia de COVID-19. Pentru a limita cât mai mult răspândirea noului coronavirus, este nevoie ca toate sectoarele societății noastre, inclusiv unitățile care activează în domeniul educației, să se implice activ în a opri răspândirea acestei boli. Obiectivul principal al acestor eforturi este acela de a ne păstra elevii și cadrele didactice în siguranță, dar și de a asigura în același timp continuitate în procesul educațional. Sănătatea și siguranța participantilor în procesul educativ, copii și adulti, elevi și educatori, reprezintă obiectivul numărul unu și de aici rezultă depunerea tuturor eforturilor pentru ca școala să confere condițiile de reducere la minimum a riscurilor legate de raspândirea COVID-19.

– Care sunt rezultatele așteptate / finale în urma implementării proiectului ?

1. Asigurarea gestionării corespunzatoare a procesului de implementare a proiectului.
2. Asigurarea dotărilor și echipamentelor necesare în contextul gestionării crizei COVID 19.
3. Asigurarea acțiunilor obligatorii privind transparența pentru proiectele finanțate din fonduri europene, conform manualului de identitate vizuală.

– Valoarea totală a proiectului, așa cum apare în contractul / decizia de finanțare, precum și valoarea cofinanțării UE: 288.416,60 Lei

– Data începerii și data finalizării proiectului: 19.11.2020 – 31.12.2022

– Codul Mysmis: 149522

– Datele de contact ale beneficiarului ca entitate juridică în partea de jos a documentului (website, email, telefon, fax, adresă etc):

Comuna Vulcana-Pandele, Str. Principală, nr. 9, județul Dâmbovița, România, cod poștal 137540, telefon 0245.708.728, fax 0245.230.340, poștă electronică: office@vulcanapandele.ro.

Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, va invităm să vizitaţi www.mfe.gov.ro 

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

GAL Dealurile Sultanului: Apel de selecție M1/6A, varianta simplificată

Publicat

pe

de

Numărul de referință al sesiunii cererii de proiecte: M1/6A -1/23-03.02.2023
Data publicării: 03.02.2023

Asociația Grupul de Acțiune Locală Dealurile Sultanului anunță lansarea unei noi sesiuni de cereri de proiecte pentru Măsura M1/6A – ” Susținerea investițiilor în infrastructura de turism și încurajarea activităților turistice”, fonduri FEADR.

I. Data lansării apelului de selecție: 03.02.2023
II. Data limită de depunere a proiectelor: 13.02.2023
III. Locul și intervalul orar în care se pot depune proiectele: Depunerea proiectelor se va face la sediul Grupului de Acțiune Locală Dealurile Sultanului din comuna Vișinești, sat Vișinești, nr. 77, de luni până vineri, în intervalul orar 09,00 – 16,00.
IV. Beneficiari eligibili:
– Micro‐întreprinderi şi întreprinderi neagricole mici existente sau nou‐înfiinţate (start‐ups) din teritoriul GAL Dealurile Sultanului;
– Fermieri sau membrii unor gospodării agricole (autorizaţi cu statut minim pe PFA) care îşi diversifică activitatea de bază agricolă prin dezvoltarea unei activităţi neagricole agroturistice în teritoriul GAL Dealurile Sultanului în cadrul întreprinderii deja existente, încadrabile în micro‐întreprinderi şi întreprinderi mici, cu excepţia persoanelor fizice neautorizate.
V. Fondul disponibil – alocat pentru această sesiune:
– Fondul disponibil pentru această sesiune de cerere de proiecte este de 100.000 euro, FEADR
– Suma maximă nerambursabilă ce poate fi acordată pentru finanțarea unui proiect este 100.000 euro
– Pentru proiectele care se supun ajutorului de minimis, contractarea se va efectua până la data de 31.12.2023.
– Termenul de finalizare a proiectelor ( inclusiv efectuarea ultimei plăți) – 31.12.2025
VI. Datele de contact ale GAL unde solicitanții pot obține informații detaliate:
Pentru o obține informații detaliate ne puteți contacta de luni până vineri, de la 8,30-16,30, la sediul GAL Dealurile Sultanului din Comuna Vișinești, nr. 77, județul Dâmbovița sau prin telefon la 0245.662.654/0787.508.655 sau prin e-mail la office@gal-dealurilesultanului.ro
VII. Informații detaliate privind accesarea și derularea măsurii sunt cuprinse în Ghidul Solicitantului elaborate de GAL Dealurile Sultanului și pot fi descărcate de pe pagina de internet a GAL Dealurile Sultanului www.gal-dealurilesultanului.ro
VIII. La sediul GAL Dealurile Sultanului este disponibilă versiunea pe suport tipărit a informațiilor detaliate aferente măsurii M1/6A.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ANUNŢURI

Camera de Comerț Dâmbovița oferă spre închiriere spații pentru cursuri, seminarii etc.

Publicat

pe

de

Camera de Comerț Dâmbovița oferă spre închiriere spații celor interesați să susțină cursuri, seminarii, training-uri, workshop-uri, ateliere de lucru, conferințe, mese rotunde, întâlniri într-o locație centrală, spații ce pot fi amenajate conform solicitărilor dumneavoastră.

Spațiul are în dotare wi-fi, laptop, videopriector, whiteboard și accesorii, flipchart, aer condiționat, facilități de găzduire echipamente auxiliare (roll-up, desk). De asemenea, amintim că există un spațiu special destinat pentru coffee-break, spațiu separat de sala de desfășurare a cursului.

Pentru închirierea sălii, prețul este de 200 lei/h (coffee-break inclus).

Date de contact pentru închiriere și informații suplimentare:
– Telefon: 0751.153.708
– E-mail: info@cciadb.ro
– Sediul: str. Calea Câmpulung, Nr. 6A, Târgoviște.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats