Connect with us

ACTUALITATE

Cum funcționează amortizoarele de șocuri?

Publicat

pe

Sistemele de protecție sunt o piesă fundamentală și centrală a suspensiei unui vehicul. Se așteaptă ca un dispozitiv de protecție să absoarbă sau să filtreze solicitarea și revenirea arcurilor și a suspensiei. Ele controlează dezvoltarea nedorită și nejustificată a arcurilor. Apărătorile mențin anvelopele în contact permanent cu strada.

Cum funcționează

În momentul în care ajungeți cu o roată într-o deschizătură de pe stradă, suspensia și arcurile vehiculului se mișcă pentru ca anvelopa să rămână în contact cu strada și să coordoneze energia. Amortizorul acționează avansarea arcurilor prin transformarea energiei puternice a arcului în energie caldă (căldură). Această energie nucleară este apoi fărâmițată într-un lichid antrenat de apă. Garanții sunt o cameră încărcată cu ulei. Pe măsură ce suspensia vehiculului dumneavoastră se mișcă, o cameră trece prin camera plină de ulei. Dezvoltarea peste tot a camerei are grijă de măsuri discrete de fluid prin deschiderile (mici deschideri) din capul camerei. Deoarece doar o măsură discretă de fluid este constrânsă afară.


Sursa video despre amortizoare: autodoc24.ro

Cât durează amortizoarele?

Un set de protectii de calitate ar trebui să dureze aproximativ cinci ani, însă existența unei protecții depinde de modul în care conduceți, de cât de mult timp este utilizat vehiculul și de modul în care este concentrat șocul pe vehicule, care au nevoie de o înlocuire normală a protecțiilor sau a dispozitivelor de protecție la fiecare 50.000 de mile sau în funcție de marca și modelul vehiculului dumneavoastră.

În cazul în care examinați dacă vehiculul dvs. are nevoie de un șoc înăbușit,

Căutați aceste semne:
1. Conducere neuniformă
2. Probleme de direcție
3. Scurgere de lichid
4. Problemă de frânare

O tehnică de testare a stării dispozitivelor de protecție a autovehiculului dvs. este să conduceți pe marginea unui vehicul în forță. În cazul în care vehiculul continuă să se balanseze după ce renunță, ar trebui să se înlocuiască dispozitivele de protecție. Cu siguranță, este de conceput – pentru a veni curat s-ar putea fi în prezent de conducere inconștient cu o protecție prejudiciată – Cu toate acestea, vă recomandăm să vă montați imediat noi dispozitive de protecție.

Cum se schimbă amortizorul:

Iată care sunt mișcările de însoțire în vederea modificării salvgardării:

  • Slăbiți șuruburile anvelopei din spate
  • Puneți autovehiculul în marșarier, blocați roțile din față, ridicați partea din spate a autovehiculului și puneți-l pe cricuri.
  • Eliminați roata
  • Aruncați piulițele de montare superioară a dispozitivului de protecție.
  • Slăbiți și eliminați șurubul de montare din partea inferioară a amortizorului.
  • Eliminați salvarea de la răsucirea roții.
  • Montarea este ceva contrar eliminării, încercând să obțineți piulița de montare/buloanele de montaj la rezistența predefinită.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Peste 1400 de femei din Dâmbovița au fost testate gratuit pentru prevenirea cancerului de col uterin. Proiectul continuă!

Publicat

pe

Instituția Prefectului Județul Dâmbovița este partener în proiectul ”Screening pentru cancerul de col uterin și tratament precoce – SCCUT”, alături de Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului ”Alessandrescu – Rusescu”, Asociația ”Centrul de Dezvoltare Curriculară și Studii de Gen, Fundația ”Renașterea pentru educație, sănătate și cultură” și Asociația Centrul Romilor pentru Politici de Sănătate – SASTIPEN.

În acest context, astăzi – 2 februarie 2023, a fost organizat la Târgoviște, la Universitatea Valahia, un eveniment de lansare a acestui amplu demers pentru îmbunătățirea prevenției cancerului de col uterin în Regiunea Sud Muntenia.

„Toți cei care suntem implicați în acest proiect avem un crez, și anume, că nimic nu este mai important decât viața însăși.

Ceea ce ne-am propus să facem prin acest proiect este cu adevărat un pas spre a salva vieți, a aduce zâmbete pe fețele a mii de familii și a generaliza un comportament sănătos în societate, și anume, prevenția.

Proiectul a pornit de la o realitate statistică foarte tristă pentru țara noastră: suntem pe primele locuri la mortalitate din cauza cancerului de col uterin și pe ultimele locuri la prevenție. Nu este de mirare! Așa a fost construit sistemul nostru sanitar și modelul cultural-educațional. Am fost mai degrabă încurajați să tratăm, nu să prevenim”, a spus prefectul județului Dâmbovița – Claudia Gilia.

Potrivit specialiștilor, România este pe primele locuri la incidența acestei boli din următoarele cauze:
– Lipsa controlului;
– Lipsa vaccinului;
– Teama de un diagnostic nefast;
– Puțini medici / cabinete, puține informații;
– Multe persoane neasigurate sau care fac parte din categorii vulnerabile.

Rezultatele de până acum ale proiectului „Screening pentru cancerul de col uterin și tratament precoce – SCCUT” în județul Dâmbovița:

6350 – femei informate
1402 – femei testate
– Găești – 132
– Moreni -136
– Gura – Ocniței -124
– Ludești -70
– Potlogi – 68
– Răzvad -80
– Poiana -52
– Produlești -57
– Morteni- 80
– Comișani -68
– Moroeni -89
– Nucet -54
– Valea-Mare -93
– Vișina -85
– Cobia -47

De reținut faptul că programele de screening scad riscul de cancer cu 30 până la 50%, sau chiar cu 80% dacă există o regularitate, iar un cancer descoperit în fază incipientă poate fi tratat cu o rată de succes de aproape 100%.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

4,5 milioane de euro pentru cămăși de poliție pe care sindicaliștii Europol le consideră „mizerii”

Publicat

pe

Polițiștii români sunt dezamăgiți. Noile cămăși care intră în componența uniformelor sunt sub orice critică. Reprezentanții Sindicatului Europol critică piesele de vestimentație pe care le numesc niște mizerii.

„Dacă în varianta „prototip” materialele prezentate erau la limita a ceea ce ne doream noi pentru polițiști, dar net superioare față de ce am purtat timp de 20 de ani, ceea ce s-a distribuit nu are nicio legătură cu specificațiile din caietele de sarcini și cu toate acestea, au fost recepționate, plătite și distribuite polițiștilor cu titlu de „noua uniformă”.

După cum puteți constata cu ochiul liber, în loc de materialul de tip „mesh” care trebuia să fie aplicat la subraț pentru respirabilitate, firma efectiv a cusut plasă de țânțari. Dacă la cămașa de prezentare a fost prezentă țesătura de tip „ripstop”, specifică uniformelor tactice pentru creșterea rezistenței, la cămașa primită de noii polițiști lipsește cu desăvârșire, iar materialul este un soi de tercot laminat, foarte ieftin, folosit în special la salopete. Inclusiv materialul „velcro” de pe braț este un „fake” ordinar pe care nici nu se poate fixa însemnul heraldic textil. Nici măcar culoarea nu s-au obosit să o respecte, cu toate că și aceasta este o condiție de sine stătătoare în cuprinsul caietului de sarcini.

Suma plătită pentru aceste mizerii se ridică la aproximativ 4,5 milioane euro pentru 3.000 de complete și ne sperie faptul că urmează să se mai cheltuiască încă 70 milioane de euro pentru toți polițiștii în activitate”, au scris, pe pagina lor de Facebook, reprezentanții Europol.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats