Connect with us

ANUNŢURI

GAL Dealurile Sultanului: Apel de selecție M3/2A, varianta simplificată

Publicat

pe

Numărul de referință al sesiunii cererii de proiecte: M3/2A -1/24-08.04.2024
Data publicării: 08.04.2024
Asociația Grupul de Acțiune Locală Dealurile Sultanului anunță lansarea unei noi sesiuni de cereri de proiecte pentru Măsura M3/2A -”Susținerea dezvoltării și diversificării activităților agricole”.
I. Data lansării apelului de selecție: 08.04.2024
II. Data limită de depunere a proiectelor: 17.05.2024
III. Locul și intervalul orar în care se pot depune proiectele: Depunerea proiectelor se va face la sediul Grupului de Acțiune Locală Dealurile Sultanului din comuna Vișinești, sat Vișinești, nr. 77, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 16:00.
IV. Beneficiari eligibili:
– Fermierii, cu excepția persoanelor fizice neautorizate, cu activitatea în teritoriul GAL, care au drept de proprietate și/sau drept de folosinţă pentru o exploatație agricolă cu o dimensiune economică cuprinsă între 4.000 – 250.000 € S.O.
– Întreprinderile (microîntreprinderi, întreprinderi mici și mijlocii conform Legii 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii cu modificările și completările ulterioare), cooperativele și grupurile de producători care realizează investiţii corporale şi necorporale pentru procesarea şi marketingul produselor agricole cuprinse în Anexa I la Tratatul de Instituire a Comunităţii Europene (TFUE), cu excepția produselor pescărești;
– asociațiile crescătorilor de animale și cooperativele (societățile cooperative agricole și cooperativele agricole), constituite în baza legislației naționale în vigoare, care activează în teritoriul GAL, cu condiţia ca investiţiile realizate să deservească interesele propriilor membri.
Această măsură se adresează și celor care au beneficiat direct de măsurile M6/3A –fermierii și M7/3A –structurile asociative constituite (care sunt punctate și la criteriile de selecție), rezultând astfel complementaritatea măsurii M3/2A cu M6/3A și M7/3A.
V. Fondul disponibil – alocat pentru această sesiune:
– Fondul disponibil pentru această sesiune de cerere de proiecte este de 82.326.98 euro, fonduri FEADR
– Suma maximă nerambursabilă ce poate fi acordată pentru finanțarea unui proiect este 41.163.49 Euro
Termenul de finalizare a proiectelor (inclusiv efectuarea ultimei plăți) – 31.12.2025.
VI. Datele de contact ale GAL unde solicitanții pot obține informații detaliate:
Pentru o obține informații detaliate ne puteți contacta de luni până vineri, de la 8,30-16,30, la sediul GAL Dealurile Sultanului din Comuna Vișinești, nr. 77, județul Dâmbovița sau prin telefon la 0245.662.654/0787.508.655 sau prin e-mail la office@gal-dealurilesultanului.ro
VII. Informații detaliate privind accesarea și derularea măsurii sunt cuprinse în Ghidul Solicitantului elaborate de GAL Dealurile Sultanului și pot fi descărcate de pe pagina de internet a GAL Dealurile Sultanului www.gal-dealurilesultanului.ro
VIII. La sediul GAL Dealurile Sultanului este disponibilă versiunea pe suport tipărit a informațiilor detaliate aferente măsurii M3/2A.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ANUNŢURI

Primăria Moreni vinde la licitație 107 mp teren intravilan

Publicat

pe

De

Municipiul Moreni, cu sediul în strada Alexandru Ioan Cuza, nr.15, județul Dâmbovița, cod fiscal 4344597, tel./fax. 0245 667.265, e-mail contact@primariamoreni.ro, organizează, prin Primăria Municipiului Moreni, licitaţie publică deschisă pentru atribuirea contractului de vânzare-cumpărare având ca obiect imobilul teren intravilan, categoria curți-construcții, proprietatea privată UAT Moreni, cu adresa Moreni, strada Târgoviștei f.nr., județul Dâmbovița, cu suprafața de 107 mp., cu nr. cadastral 75335, înscris în cartea funciară UAT Moreni nr. 75335.

Documentaţia de atribuire (un exemplar) se pune la dispoziția oricărei persoane interesate, care a înaintat o solicitare în scris către Registratura Primăriei, gratuit, pe suport hârtie, de către Compartimentul Valorificare Patrimoniu, din cadrul Primăriei Moreni, tel. 0245.667.265. Data limită de primire a solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire este 11.06.2024, ora 16:00.

Ofertele se depun până la data de 18.06.2024, ora 16:00, într-un exemplar, la sediul autorității contractante.

Sedința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura în data de 19.06.2024, ora 10:00, la sediul autorității contractante.

Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor apărute în legătură cu procedura de atribuire a contractului de vânzare-cumpărare este Sectia II Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Dâmboviţa, municipiul Târgoviște, Calea București, nr.3, tel. 0245.612.344, fax 0245.216.622, e-mail: Tr-dambovita-brp@just.ro, în termenele prevăzute de Legea nr.554/2004, actualizată.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ANUNŢURI

Anunț de interes public – Primăria Moreni

Publicat

pe

De

Municipiul Moreni, cu sediul în strada Alexandru Ioan Cuza, nr.15, județul Dâmbovița, cod fiscal 4344597, tel./fax. 0245.667.265, e-mail contact@primariamoreni.ro, organizează prin Primăria Municipiului Moreni, licitaţie publică deschisă pentru atribuirea contractului de vânzare-cumpărare având ca obiect imobilul teren intravilan, categoria fâneață, proprietatea privată UAT Moreni, cu adresa: Moreni, județul Dâmbovița, T 69, P 3192, 3194, cu suprafața de 827 mp., cu nr. cadastral 75310, înscris în cartea funciară UAT Moreni nr. 75310.

Documentaţia de atribuire (un exemplar) se pune la dispoziția oricărei persoane interesate, care a înaintat o solicitare în scris către Registratura Primăriei, gratuit, pe suport hârtie, de către Compartimentul Valorificare Patrimoniu, din cadrul Primăriei Moreni, tel. 0245.667.265. Data limită de primire a solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire este 11.06.2024, ora 16:00.

Ofertele se depun până la data de 18.06.2024, ora 16:00, într-un exemplar, la sediul autorității contractante.

Sedința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura în data de 19.06.2024, ora 14:00, la sediul autorității contractante.

Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor apărute în legătură cu procedura de atribuire a contractului de vânzare-cumpărare este Secția II Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Dâmboviţa, municipiul Târgoviște, Calea București, nr.3, tel. 0245.612.344, fax 0245.216.622, e-mail: Tr-dambovita-brp@just.ro, în termenele prevăzute de Legea nr. 554/2004, actualizată.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite