Connect with us

ACTUALITATE

Admitere 2024, sesiunea de toamnă. Universitatea Valahia din Târgoviște, Facultatea de Științe Economice

Publicat

pe

Dacă aspiri la o carieră de succes sau dorești să-ți urmezi pasiunea într-unul dintre domeniile Facultății de Științe Economice, Universitatea „Valahia” din Târgoviște îți oferă programe de studii care să răspundă nevoilor și intereselor tale:

Programe de studii de licență:
– Business administration;
– Contabilitate și informatică de gestiune;
– Economia comerțului, turismului și serviciilor;
– Finanțe și bănci;
– Management (IF/ID);
– Marketing.

Programe de studii de masterat:
– Auditul entităților publice și private;
– Contabilitate;
– Management financiar-bancar;
– Managementul informațiilor;
– Managementul organizației;
– Marketing.

Persoanele interesate de studierea unui program de licență, se pot înscrie în perioada 3-16 septembrie 2024. Pentru domeniul de licență Business administration, înscrierea este în intervalul 3-14 septembrie, urmând ca pe data de 16 septembrie să se susțină probele de concurs.

Cei care doresc să continue studiile la nivel de masterat, o pot face înscriindu-se până la data de 19 septembrie 2024, urmând ca pe 20 septembrie să susțină probele eliminatorii și/sau pe cele de concurs.

Procesul de înscriere se poate realiza online, direct pe platforma admitere.valahia.ro, până în ultima zi a concursului de admitere, ora 17:00.

Încheierea contractelor pentru candidații declarați admiși la programele de licență și master are loc în perioada 18-21 septembrie 2024, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-17:00, respectiv sâmbătă, în intervalul orar 09:00-12:00, la secretariatul Facultății de Științe Economice.

Pentru a veni în sprijinul viitorilor studenți, Universitatea „Valahia” din Târgoviște își actualizează constant informațiile privitoare la admitere, pe site-ul dedicat: www.valahia.ro. De asemenea, noutățile pot fi urmărite și pe conturile oficiale de Facebook și Instagram.

Recomandăm tuturor candidaților să consulte și site-urile facultăților de interes pentru a fi la curent cu detalii suplimentare și cerințe specifice fiecărui program de studii.

COMPARTIMENTUL DE RELAȚII PUBLICE

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Anunț important privind subventiile pentru unitățile de asistență socială

Publicat

pe

30 octombrie 2024, ora 16:30 este termenul până la care asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România, care înființează și administrează unități de asistență socială, pot depune documentația de solicitare a subvenției pentru anul 2025, în baza Legii nr. 34/1998 – ne informează Agenţia Județeană pentru Plăţi și Inspecţie Socială Dâmbovița printr-un comunicat de presă.

IMPORTANT! Solicitanții care au depus documentația de solicitare a subvenției de la bugetul de stat, pentru anul 2025, în termenul prevăzut la art. 3 alin. (1) din normele metodologice, respectiv până la data de 30 septembrie 2024, vor redepune documentația de solicitare a subvenției cu respectarea noilor prevederi ale normelor metodologice în vigoare la această dată.

Cuantumul lunar al subvenţiei care se acordă de la bugetul de stat pentru o persoană asistată :
– maxim 1.000 de lei/persoană, pentru serviciile sociale cu cazare, cu excepţia adăposturilor de noapte;
– maxim 600 de lei/persoană, pentru serviciile sociale fără cazare, precum şi pentru adăposturile de noapte.

Cuantumul lunar al subvenţiei care se acordă de la bugetul de stat pentru o persoană asistată din cadrul serviciilor sociale care au caracter secundar sau auxiliar, care se încadrează în prevederile art.38 alin.(5) din Legea asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare:
– maxim 400 de lei/persoană, pentru serviciile sociale cu cazare
– maxim 200 de lei/persoană, pentru serviciile sociale fără cazare

Atenție! Cuantumurile mai sus menționate nu se cumulează în cazul serviciilor sociale acordate complementar, potrivit planului individualizat de acordare a serviciilor, întocmit potrivit prevederilor art.46 din Legea asistenţei sociale nr. 292/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

Beneficiari eligibili:

Asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România, care îndeplinesc următoarele condiții de eligibilitate:

– administrează unităţi de asistenţă socială în cel puţin două judeţe, inclusiv municipiul Bucureşti, sau administrează o unitate de asistenţă socială ai căror beneficiari provin din două sau mai multe judeţe, inclusiv municipiul Bucureşti şi care se încadrează în Nomenclatorul serviciilor sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor – cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificările şi completările ulterioare;

– sunt persoane juridice române de drept privat fără scop patrimonial, acreditate ca furnizori de servicii sociale, potrivit legii;

– deţin licenţă de funcţionare pentru serviciile sociale pentru care solicită subvenţie;

prin excepție de la aceste prevederi, pentru serviciile sociale care se încadrează în prevederile art.38 alin.(5) din Legea asistenței sociale nr.292/2011, cu modificările și completările ulterioare, și care nu dețin o licență de funcționare valabilă pentru perioada pentru care solicită subvenție de la bugetul de stat, solicitanții fac dovada deținerii autorizației de funcționare pentru activitatea care are caracter principal, conform prevederilor legale.

– solicită subvenţii în completarea resurselor financiare proprii.

Documentaţia de solicitare a subvenţiei se depune fie în format scris, pachet închis depus la agenţia judeţeană pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială îşi are sediul asociația/fundația/cultul, fie electronic pe adresa de e-mail subventii_lg34@mmanpis.ro

Formularul electronic al cererii de solicitare a subvenției, în format editabil se poate descărca de pagina de Internet a Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, respectiv a Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita

Dosarul trebuie să cuprindă:
– cererea de solicitare a subvenţiei, în original, potrivit modelului prevăzut în anexa nr.1 la HG nr. 1153/2001 (incluzând anexele A și B la cerere, respectiv fișa tehnică privind unitatea de asistență socială și datele privind bugetul unității de asistență socială), completată și asumată prin semnare, inclusiv prin semnătură electronică;
– ultimul bilanţ contabil înregistrat la direcţia generală a finanţelor publice judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, sau la administraţia financiară municipală, respectiv la administraţiile financiare ale sectoarelor municipiului Bucureşti;
– balanţa contabilă de verificare din luna anterioară termenului de depunere a documentaţiei;
– certificat de atestare fiscală emis de organul fiscal local şi central, în original, din care să rezulte că atât asociația/fundația/cultul cât şi unităţile de asistenţă socială pentru care solicită subvenţii, nu au datorii scadente;

„Prin urmare, în cazul în care asociația / fundația / cultul solicită subvenţii pentru unităţi de asistenţă socială / puncte de lucru cu personalitate juridică cu sediul în alte judeţe decât cel in care îşi are sediul asociația / fundația / cultul, în dosarul de solicitare a subvenţiei va trebui să existe şi certificat de atestare fiscală emis de organele locale din judeţele respective, în original.

Documentatia se transmite până la data de 30 octombrie 2024, ora 16:30 , în una dintre următoarele forme:
1. în pachet închis, la registratura Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Dambovita;
2. electronic, către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, pe adresa de email: subventii_lg34@mmanpis.ro.

În cazul transmiterii electronice a documentației de solicitare a subvenției, originalele documentelor prevăzute la lit. a) și d) vor fi prezentate la momentul evaluării în teren.

IMPORTANT ! Pentru a vizualiza alte informații relevante cu privire la:
– Informații cu privire la categoriile de cheltuieli eligibile;
– Informații privind categoriile de servicii sociale – care nu sunt eligibile pentru acordarea subvenției de la bugetul de stat;
– Instrucțiuni privind transmiterea electronică a documentației de solicitare, respectiv formularele necesare;
– Informații privind modalitatea de evaluare și selecție,

Va rugam accesati pagina de Internet a Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, respectiv a Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita”, precizează AJPIS Dâmbovița.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Primărița Georgeta Popa de la Cândești a pus la cuptor ultima șarjă de plăcinte cu mere!

Publicat

pe

Astăzi, de Sfânta Parascheva, la Cândești s-a consumat, ce-i drept cu public puțin, ultima ediție a Festivalului Plăcintelor, sub organizarea primăriței Georgeta Popa. Cum a zis un localnic mai în glumă, mai în serios, edila a băgat la cuptor ultima șarjă a delicioaselor plăcinte cu mere.

Acum, rămâne de văzut dacă noul primar al Cândeștiului, liberalul Alexandru Tudose, va continua să organizeze acest eveniment. Și poate se gândește să îl promoveze mai mult, să aplice cu adevărat o politică de… marketing.

Până la urmă, rostul unui asemenea festival culinar este acela de a aduce în localitate turiști, curioși, oameni care iubesc tradițiile. Dacă mâncăm plăcintele așa, doar între noi, nu aducem nici un dram de plus valoare comunei!

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite