Connect with us

ACTUALITATE

Moment de referință. 45 de milioane de frigidere produse în fabrica de la Găești

Publicat

pe

Foto arhivă

Luna aceasta, Beko România (fost Arctic SA) a depășit pragul de 45 milioane de aparate frigorifice produse în fabrica din Găești, județul Dâmbovița, una dintre cele mai mari unități de producție din Europa continentală ale acestui grup economic. Rezultatul a fost posibil prin investiții constante și datorită celor peste 2.000 de angajați, care sunt asistați de 6 roboți colaborativi și 15 roboți industriali autonomi.

La Găești, se fabrică 57 modele de aparate frigorifice și peste 600 de produse derivate. 84% din producție se îndreaptă către 66 piețe internaționale, răspunzând așteptărilor în continuă creștere a consumatorilor din țări precum Germania, Franța, Italia sau Qatar.

„Electrocasnicele produse de Beko România în fabricile din Ulmi și Găești au în vedere eficiența utilizării resurselor, durabilitatea și reciclabilitatea, încă din faza de proiectare. Fiecare nouă generație integrează tehnologii inovatoare dezvoltate în centrele de cercetare și dezvoltare ale rețelei Beko și setează noi repere de performanță, reducând totodată consumul de resurse atât în timpul fabricației, cât și pe toată durata de viață a produselor. Beko dezvoltă deja produse care încorporează materiale reciclate sau alternative, iar toate produsele companiei sunt concepute pentru a facilita reciclarea la finalul ciclului de viață.

Investind constant în dezvoltare durabilă, Beko a dotat fabrica din Găești cu un sistem fotovoltaic de 2MWp și urmează ca în iulie 2025 să facă tranziția spre 100% energie verde certificată. În ceea ce privește reducerea impactului pe care îl are producția asupra mediului, consumul de apă per produs fabricat a fost redus cu 8% față de anul 2021, consumul de energie a fost redus cu 3% per produs, comparativ cu 2021, iar 100% din deșeurile generate sunt reciclate sau gestionate în regim controlat.

Prin alinierea la strategia globală de sustenabilitate a grupului Beko, fabrica din Găești are ca obiectiv reducerea cu 45% a consumului de apă și energie per produs fabricat, până în 2030 comparativ cu 2015, respectiv 2021, și eliminarea progresivă a emisiilor în următorii 25 de ani, până la atingerea neutralității pe întreg lanțul valoric în 2050″, se precizează într-un comunicat de presă transmis de Beko România. 

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

CNAS: Doctorii de familie pot emite rețete compensate în baza scrisorilor medicale eliberate de medicii de medicina muncii

Publicat

pe

De

Președintele CNAS, conf. univ. dr. Horațiu-Remus Moldovan, a prezentat astăzi, la Brașov, la Congresul Național de Securitate și Sănătate în Muncă, principalele posibilități de colaborare între medicii de medicina muncii și furnizorii de servicii medicale aflați în relații contractuale cu casele de asigurări de sănătate, în scopul protejării sănătății angajaților, în calitatea acestora de persoane asigurate – ne informează Casa Națională de Asigurări de Sănătate.

„Conform prevederilor legale în vigoare, în baza scrisorilor medicale eliberate de medicii de medicina muncii, medicii de familie pot emite rețete compensate pentru medicamentele recomandate angajaților, în limitele competențelor profesionale. În baza acestor scrisori medicale, medicii de familie pot continua managementul pacienților în funcție de recomandările medicilor de medicina muncii și pot decide necesitatea efectuării de investigații paraclinice sau pot emite bilete de trimitere către medicii de specialitate clinică din ambulatoriu ori către spitale, după caz.

Totodată, cabinetele de medicina muncii pot încheia convenții cu casele de asigurări de sănătate în vederea recunoaşterii biletelor de internare eliberate de către medicii ce-şi desfăşoară activitatea în aceste unităţi.

În acest context, președintele CNAS a precizat că „medicul specialist de medicina muncii este principalul consilier al angajatorului şi al reprezentanţilor angajaţilor în probleme de promovare a sănătăţii în muncă şi în îmbunătăţirea mediului de muncă din punct de vedere al sănătăţii în muncă”. El a făcut apel la cei peste 400 de specialiști de securitate și sănătate în muncă și reprezentanți ai angajatorilor prezenți la congres să disemineze către angajați informații despre serviciile de prevenție decontate de CNAS.

Depistarea precoce a bolilor grave este și în interesul angajatorilor, care pot evita astfel pierderea capacității de muncă a angajaților pe perioade îndelungate, a subliniat președintele Horațiu-Remus Moldovan. Totodată, acesta a precizat că Ministerul Sănătății derulează un program național de prevenire a îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc determinanți din mediul de viață și muncă și a făcut un apel ca și alte instituții publice cu rol în securitatea și sănătatea în muncă să se implice activ în activitatea de prevenție.

Cu aceeași ocazie, președintele CNAS a prezentat principalele priorități ale instituției în perioada următoare: dezvoltarea Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS), renunțarea la utilizarea documentelor pe suport hârtie în relația medic-pacient și medic-medic (principiul „zero hârtie”), eficientizarea cheltuielilor din domeniul sănătății, identificarea unei soluții de facilitare a programărilor pacienților la furnizorii de servicii medicale. Totodată, președintele CNAS a menționat și că sumele cu care contribuie asigurații la bugetul Fondului Național Unic de Asigurări de Sănătate (FNUASS) acoperă circa jumătate din costurile serviciilor de sănătate de care beneficiază aceștia, restul cheltuielilor fiind finanțate prin alocări de la bugetul de stat”, se precizează într-un comunicat de presă transmis către mass-media.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmboviţa: Info util RegesOnline

Publicat

pe

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița informează antreprenorii că, luni – 26 mai 2025, începând cu ora 11:00, Inspecției Muncii va susține o nouă ședință online de informare având ca temă sistemul RegesOnline de evidență a salariaților.

Persoanele care doresc să participe trebuie să se conecteze accesând următorul link: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZTZiMDZlZWYtY2JkMS00MjAzLTk5OGItMThmYzViMTVmMDUy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2268283f3b-8487-4c86-adb3-a5228f18b893%22%2c%22Oid%22%3a%22d995d021-e7be-4735-97aa-0b8b1a77f5a4%22%7d

De asemenea, puteți transmite sugestii pentru îmbunătățirea RegesOnline la următorul link: https://github.com/reges-ro/integrare/issues .

De reținut! Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.

Agenda întâlnirii:
✅ Cum creăm cont și cum îl activăm;
✅ Cerere de acces la registru, reprezentanți legali și împuterniciți;
✅ Delegarea și delegații;
✅ Accesul prestatorilor la registrul unui angajator;
✅ Cum se introduc pegioadele de suspendare;
✅ Lucrul cu Excel pentru suspendări multiple;
✅ Întrebări și răspunsuri.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite