Connect with us

ACTUALITATE

DÂMBOVIŢA: Agent de poliţie de la Înmatriculări Auto, săltat de DGA!

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: realitateaoltului.ro)

Un agent de poliţie din cadrul Serviciului Înmatriculări Auto Dâmboviţa a fost săltat de Direcţia Generală Anticorupţie, fiind bănuit că primea bani pentru a primi şi procesa dosarele privind înmatricularea unor autovehicule. Din cercetări a rezultat că intermedierea era realizată de trei persoane fără calitate specială. În schimbul unor sume de bani, cei în cauză facilitau depunerea dosarelor de înmatriculare fără existenţa unor programări prealabile.

Cei patru suspecţi sunt cercetați pentru comiterea infracțiunilor de luare de mită, instigare la săvârșirea infracțiunii de dare de mită, trafic de influență și complicitate la trafic de influență. Procurorul de caz a dispus măsura reținerii pe o perioadă de 24 de ore față de trei inculpați, respectiv agentul de poliție și două persoane fără calitate specială, urmând ca aceștia să fie prezentați instanței de judecată cu propunere de arestare preventivă. Cel de-al patrulea suspect a primit control judiciar pentru o perioadă de 60 de zile.

Marţi, 6 martie 2018, ofiţerii DGA din Dâmboviţa au efectuat, cu sprijinul colegilor din structura centrală şi al celor din judeţele Prahova, Vâlcea, Buzău şi Argeş şi sub coordonarea procurorului competent din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Dâmbovița, percheziţii la sediul Serviciului Înmatriculări Auto Dâmboviţa şi la domiciliile celor patru suspecţi. De asemenea, au fost efectuate mai multe percheziții corporale și ale unor autovehicule.

Pe lângă cei patru inculpaţi, în cauză, au fost conduse la unitatea de parchet cu mandate de aducere alte 14 persoane, de săvârșirea unor infracțiunii de dare de mită și cumpărare de influență, constând în aceea că ar fi oferit suspecților fără calitate specială, sume de bani în legătură cu intermedierea înmatriculării unor autovehicule.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats