Connect with us

ACTUALITATE

SPRIJIN: Meditaţii online pentru elevii care dau bacalaureatul la informatică!

Publicat

pe

Elevii care vor susţine bacalaureatul la informatică pot beneficia de meditaţii online, graţie platformei WellCode.ro, dezvoltată de o echipă formată din zece IT-işti români, care au realizat intershipuri la companii de top din străinătate, precum Google sau Facebook şi au pregătit olimpici care au obţinut zeci de medalii la competiţii naţionale.

Platforma online conţine o serie de peste 200 de lecţii şi probleme care îi vor pregăti pe tineri nu doar pentru bacalaureat, ci mai ales pentru o viitoare carieră în domeniul informatic. Fiecare concept nou este explicat cu exemple din viaţa reală, astfel încât beneficiarii cursurilor online să înţeleagă unde se pot aplica aceste cunoştinţe nou învăţate.

După fiecare lecţie pe care cursantul a parcurs-o, acesta îşi va evalua cunoştinţele printr-un examen de tip grilă, iar în cazul în care a răspuns greşit la anumite întrebări platforma nu îl va “pedepsi”, ci va avea ocazia să recitească acele părţi din curs pe care nu le-a înţeles şi să le aprofundeze. Dincolo de cursurile strict teoretice, platforma va evalua abilităţile cursanţilor şi prin exerciţii aplicative, în cadrul cărora aceştia vor scrie un program informatic de la zero în limbajul de programare C++, iar rezultatele evaluărilor vor fi emise în câteva secunde. În cazul în care nu au înţeles unele aspecte de ordin tehnic sau pur şi simplu nu reuşesc să rezolve problema din timpul testului, cursanţii pot lăsa un comentariu, iar organizatorii proiectului sau cei peste 20.000 de membri înregistraţi pe platformă îi vor oferi suport.

“Chiar dacă ai învăţat din culegeri ore în şir, va fi greu să afli dacă problemele pe care le-ai scris sunt 100% corecte, iar de cele mai multe ori elevii apelează la profesori pentru corectură. Şi cum profesorii de informatică sunt foarte ocupaţi şi, conform orarului, majoritatea elevilor se întâlnesc cu ei de maxim două ori pe săptămână, elevul va bate pasul pe loc şi nu va reuşi să parcurgă toată materia în mod corespunzător.

În acest context, ne-am gândit să dezvoltăm o platformă dedicată atât elevilor care dau bacul la informatică, cât şi tinerilor care visează la o carieră în IT. Prin intermediul platformei WellCode, cursanţii vor beneficia de informaţii teoretice sistematizate, vor putea susţine teste sau chiar examene practice în mediul online, iar rezultatele lor vor fi afişate pe loc”, explică Petru Trîmbiţaş – unul dintre coordonatorii proiectului WellCode.

Site-ul conține două tipuri de conținut:
– Conținutul disponibil gratuit pe platformă e accesibil fiecărui utilizator la înregistrare. Acesta include o parte de lecții, teste grilă și probleme practice, dar și acces la secțiunea de comentarii a fiecărei pagini disponibile gratuit, pentru întrebări.
– Conținutul premium e disponibil în termenii abonamentului achiziționat, pe perioada de valabilitate a acestuia. Odată ce abonamentul a expirat, utilizatorul are în continuare acces la soluțiile trimise pe platformă.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats