Connect with us

ACTUALITATE

Dâmboviţa marchează Centenarul Marii Uniri. Vezi programul de evenimente!

Publicat

pe

Centrul Judeţean de Cultură Dâmboviţa pregăteşte o suită de manifestări cultural-artistice dedicate Centenarului Marii Uniri. Evenimentele vor fi organizate independent sau în colaborare cu alte entităţii din judeţul Dâmboviţa, numim aici Complexul Muzeal Curtea Domnească, Biblioteca Judeţeană „Ion Heliade Rădulescu”, Inspectoratul Şcolar şi Primăria Târgovişte.

Seria activităţilor cultural-artistice derulate sub egida „România 100” va începe pe 9 mai, la Târgovişte, cu concertul „Primăvara Clasică Europeană”, şi va continua pe 21 mai la Potlogi, în incinta Palatului Brâncovenesc din localitate, unde se vor desfăşura spectacole muzical-folclorice, recitări de poezie, intonarea Imnului României de către copii talentaţi.

„Vom avea şi invitaţi de marcă din cadrul Guvernului României, oameni de cultură şi politicieni. Şi-a anunţat prezenţa la Potlogi şi Natalia Elena Intotero – ministrul pentru Românii de Pretutindeni”, precizaează Ionuţ Lăscaie – directorul Centrului Judeţean de Cultură Dâmboviţa.

Ionuţ Lăscaie – director Centrul Judeţean de Cultură Dâmboviţa

Tot în cinstea împlinirii a 100 de ani de la unire, în centrul municipiului Târgovişte, în perimetrul din apropierea complexului hotelier Valahia, în spatele mănăstirii Stelea, va fi instalat şi inaugurat un grup statuar intitulat „Unirea”. Lucrarea va fi executată în cadrul taberei de creaţie care se va organiza la Târgovişte în luna iulie.

„În perioada 19-20 octombrie, vom ţine o sesiune de comunicări ştiinţifice sub egida «100 de ani de la Marea Unire», eveniment pe care îl materializăm în colaborare cu Biblioteca Judeţeană şi cu Complexul Muzeal Curtea Domnească. Pe 4 noiembrie, va debuta Cocursul naţional de Literatură Moştenirea Văcăreştilor, ajuns anul acesta la ediţia 50, iar pe 23 noiembrie vom organiza sub titulatura «Centenarul României» un concurs de cunoştinţe istorice, la care vor participa elevi ai şcolilor gimnaziale şi ai liceelor din Dâmboviţa.

Pe 1 Decembrie, ziua când sărbătorim 100 de ani de la Marea Unire înfăptuită la Alba-Iulia, avem în program o şedinţă festivă a Consiliului Judeţean Dâmboviţa, în cadrul căreia vom acorda medalii şi plachete veteranilor de război din judeţul Dâmboviţa. Urmează, în aceeaşi zi, un spectacol extraordinar sub titulatura «Noi suntem români», urmat de lansarea unei enciclopedii etnografice a judeţului Dâmboviţa”, a punctat Ionuţ Lăscaie cele mai importante evenimente care se organizează în judeţul Dâmboviţa, cu ocazia Centenarului Marii Uniri.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats