Connect with us

ACTUALITATE

Eşti la mare în acest week-end? Aleargă şi tu pentru proiectul „plajă terapeutică”!

Publicat

pe

În zilele de 5 şi 6 mai, se va desfăşura în Mamaia eve nimentul sportiv “Alerg 24h Autism Marea Neagră”, al cărui obiectiv principal este de a strânge fonduri pentru amenajarea plajei terapeutice destinată persoanelor cu dizabilităţi din România.

“Dacă în 2017 am alergat pentru realizarea proiectului Camera Virtuală de integrare școlară, proiect declarat câștigător la cea mai mare gală din lume dedicată tratamentelor pentru autism – World Autism Festival din Canada (la secțiunea inovație în tehnologie în recuperarea copiilor cu nevoi speciale), în 2018, prin evenimentul sportiv «Alerg 24h Autism Marea Neagră» ne dorim să colectăm fonduri pentru amenajarea unei plaje terapeutice destinată familiilor persoanelor cu nevoi speciale”, declară psihologul Adrian Gemănaru – organizatorul evenimentului.

Pe lângă donațiile participanților, Medicover, prezent în România prin rețeaua medicală Medicover și laboratoarele și centrele de recoltare Synevo, va oferi ca sponsorizare pentru amenajarea acestei zone câte 1 leu pentru fiecare kilometru parcurs în această inedită competiţie.

„Sponsorizarea oferită de către Medicover și Synevo va constitui o puternică motivație pentru toți alergătorii. Dacă la ediția din 2017 am reușit, prin numărul de km alergați, să adunăm 11.000 km, anul acesta ne propunem să înconjurăm pământul pe la Ecuator (40.000 de kilometri în total), iar în anii următori, cine ştie, distanţa până la Marte”, spune Adrian Geamănu.

Plaja terapeutică va deveni funcţională începând din acest sezon estival, în Zona Cazino şi va cuprinde: o zonă de șezlonguri și cearșafuri, spații pentru terapie prin sport și muzica, cort spiritual, rampă de acces, grădină senzorială de relaxare, ponton mobil pentru sărituri în apă, zonă de stimulare auditivă, vizuală și tactilă, alee senzorială, atelier de olărit, spațiu pentru terapie canină, scaune mobile plutitoare pentru persoanele cu dizabilități, vestiare, toalete, cort de prin ajutor.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats