Connect with us

Dâmboviţa

Deputatul Lupescu cere măsuri urgente în cazul accidentului de la Şcoala Titu Târg

Publicat

pe

Deputatul USR Dumitru Lupescu solicită public conducerii Inspectoratului Şcolar Dâmboviţa să comunice de urgenţă rezultatul anchetei întreprinse şi măsurile dispuse la Şcoala din Titu Târg, unde un elev de clasa a V-a s-a accidentat grav la cap, săptămâna trecută, după ce o poartă de fotbal abandonată într-un colţ al terenului unităţii de învăţământ s-a prăbuşit peste el.

CITEŞTE ŞI: Elev, accidentat grav la cap după ce a căzut de pe o bară în recreaţie!

„Copilul a fost transportat la Spitalul Bagdasar-Arseni din Capitală – Secția Neurochirurgie 1, unde l-am vizitat joi dimineață. Nu a prezentat la consult necesitatea vreunei operații, dar are încă simptomele comoției cerebrale puternice suferite prin căderea porții de sport peste el.

Am asigurat familia elevului de întreaga mea disponibilitate în clarificarea cauzelor care au generat acest nefericit accident, inclusiv de luarea măsurilor ce se impun. Voi urmări îndeaproape evoluția stării sale medicale și voi sprijini familia să treacă peste acest impas”, spune deputatul Dumitru Lupescu.

Cititi mai mult
Reclamă
1 Comment

1 Comment

  1. Vlad

    8 mai 2018 at 11:05

    Am citit despre postarea dumneavoastră și convingerea mea este ca vinovatul dacă se poate spune așa este profesorul de sport care nu a verificat dacă scheleții Porții sunt bine ANCORATI pentru a evita acest nefericit accident și in special pe viitor.
    Ii uram multă sănătate elevului avand credință ca nu este ceva grav ca sa-i pună viața in pericol!
    O vina in acest nefericit caz in opinia mea o are și conducerea Administrativa a școlii care NU verifica spațiile de la orele de sport pentru a evita asemenea accidente care după cum S-a văzut se pot lasă cu consecințe extrem de grave i
    Exista la nivelul multor unități școlare o anumită delăsare a conducerilor școlilor mergând pe ideea falsa ca merge și S-a văzut in acest caz ceea ce poate avea consecințe grave.
    Conducerile Inspectoratelor școlare inclusiv din județul Dâmbovița sunt obligate sa ia măsurile necesare pentru evitarea pe viitor inclusiv prin schimbarea dotărilor de multe ori precare , vechi care numai corespund din punct de vedere al siguranței elevilor.
    Nu in ultimul rând vinovații trebuie sa plătească și sa suporte rigorile legii pentru ca nu ne putem juca cu viața copiilor.
    Ancheta care este in curs va stabili speram Adevărații vinovați care sa fie Trași la răspundere și după efectuarea anchetei aceasta sa fie făcută publica.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dâmboviţa

Profesorii de la Școala „Matei Basarab” din Târgoviște țin pasul cu tehnologia și noile tendințe

Publicat

pe

De

Șase profesori de la Școala Gimnazială „Matei Basarab” din Târgoviște – Cristina Necşoiu, Clara Badea, Claudia Matei, Sorina Şerban, Rebiana Petrescu şi Elena Cristea – au participat, în perioada 23 – 27 aprilie 2025, la cursul de formare «STRATEGIES FOR CYBERBULLYING – PREVENTION AND RESPONSE – DIGITAL SKILLS AND AI IN EDUCATION» din cadrul Proiectului de Acreditare ERASMUS+ 2021-1-RO01-KA120-000043717, în cel de al treilea an de finanțare cu nr. de referință 2024-1-RO01-KA121-SCH-000204493.

Cursul de formare s-a ținut la Praga (Republica Cehă), iar agenda a cuprins printre altele:
• Prezentarea generală a obiectivelor cursului
• Introducere în povestea digitală și AI în educație
• Activitate Ice-breaker folosind Mentimetru
• MyStorybook & Storyweaver
• Activitate practică: Creează o mini poveste digitală
• VOKI: Creează un avatar vorbitor și folosește brainstorming în clasă
• ChatGPT, Magic School, Gemini, Prezi
• Demo manual: Generează planuri de lecție, teste și rubrici folosind AI
• Prevenirea și construirea unei culturi de reziliență cibernetică – prezentare;
• Anchetă, proiectare AI și lucru de proiect;
• Proiectarea și planificarea pentru o sală de clasă reală;
• Învățare bazată pe cercetare;
• WebQuest: Creați sarcini de învățare bazate pe proiecte pentru elevi;

Activitate practică:
• Creați-vă cadrul WebQuest;
• AI pentru imagini în lecții;
• Creează cu Actionbound.

Activitate practică:
• Generați imagini bazate pe inteligență artificială pentru lecția dumneavoastră;
• Timp de planificare a proiectului;
• Grupurile lucrează la proiectele lor de grup;
• Aplicații folosind instrumentele și strategiile învățate la curs.

Impresii ale cadrelor didactice:

  • Proiectul Erasmus a fost pentru echipa noastră o adevărată aventură a cunoașterii, a prieteniei și a creșterii personale.
  • Am avut ocazia să învățăm unii de la alții, să descoperim culturi diferite și să construim împreună amintiri de neuitat. Fiecare zi a fost o lecție despre colaborare și respect.
  • Suntem recunoscători pentru această experiență și pentru toți cei care au făcut posibilă această călătorie.
  • Pentru noi, Erasmus nu a fost doar un proiect, ci un început – un început de prietenii, de idei noi și de visuri mai îndrăznețe.

A consemnat,
Mădălina Zamfir

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Șefii instituțiilor publice din Dâmbovița au fost puși față-n față cu primarii din județ

Publicat

pe

Prefectul de Dâmbovița, Marian Tănase, i-a invitat pe primarii din județ să participe la ședința Colegiului Prefectural de astăzi, 29 aprilie 2025, cu scopul de a îmbunătăți dialogul și cooperarea între autoritățile administrației publice locale, serviciile publice deconcentrate și reprezentanții unor companii naționale. Reprezentantul Guvernului în județul Dâmbovița își dorește să fie identificate cele mai eficiente și rapide soluții pentru problemele concrete cu care se confruntă administrațiile locale.

Edilii prezenți au semnalat dificultăți frecvente în implementarea proiectelor locale, precum:
– Durata excesivă a procedurilor de avizare și autorizare;
– Birocrația ridicată și lipsa de predictibilitate în fluxurile administrative;
– Lacune legislative în gestionarea situațiilor generate de atacurile animalelor sălbatice sau prezența câinilor fără stăpân;
– Nevoia de modernizare a infrastructurii de transport a energiei electrice, corelată cu dinamica de dezvoltare a comunităților.

„Prefectul a solicitat membrilor Colegiului Prefectural să analizeze punctual problemele ridicate și să formuleze propuneri de soluționare care să fie prezentate în perioada următoare. Dialogul deschis, susținut prin asemenea întâlniri, va continua să fie o prioritate pentru Instituția Prefectului – Județul Dâmbovița”, se precizează într-un comunicat transmis către mass-media.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite