Connect with us

ACTUALITATE

INFO UTIL: Încă o categorie de persoane juridice obligate să accepte plata cu cardul!

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: shopkeep.com)

Legea prin care s-au operat modificări cu privire la introducerea sistemelor moderne de plată a fost publicată, săptămâna trecută, în Monitorul Oficial – informează Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa.

Prin urmare, toate persoanele juridice a căror cifră de afaceri este mai mare de 50.000 de euro în echivalent lei, indiferent că desfăşoară activităţi de comerţ cu amănuntul şi cu ridicata sau activităţi de prestări de servicii, sunt obligate să accepte ca mijloc de plată şi cardurile de debit, şi cardurile de credit prin intermediul unui terminal POS sau al altor soluţii moderne de acceptare.

Anterior, plafonul era de 10.000 de euro şi nu erau vizaţi şi prestatorii de servicii.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats