Connect with us

ACTUALITATE

Doi elevi din Pucioasa, între câştigătorii concursului naţional „Şcoala Zero Waste” 2018

Publicat

pe

75 de elevi din cadrul unităţilor de învăţământ care s-au clasat pe primele 13 locuri în concursul „Şcoala Zero Waste” au fost prezenţi, în perioada 22-26 august, în tabăra „Tero Waste Summer Camp”, organizată la Căsoaia, în judeţul Arad, unde au avut ocazia să înveţe mai multe despre protecția mediului, conceptul zero waste – fără deșeuri, economisirea resurselor, efectele poluării, dar mai ales şi-au dezvoltat abilități care să le permită organizarea în școală de evenimente și proiecte ecologice și nu numai.

CITEŞTE ŞI: Şcoala „Elena donici cantacuzino” Pucioasa, premiu pentru educaţie ecologică!

În cele 4 zile de tabără, elevii au împletit atelierele și sesiunile de educație ecologică cu jocuri de dezvoltare personală și de exprimare prin care organizatorii au urmărit dezvoltarea abilităților de organizare și lucru în echipă precum și îmbogățirea bagajului de informații și cunoștințe privind protecția mediului și sustenabilitatea.

Elevii care s-au remarcat pe durata taberei ca lideri şi oameni de acţiune au fost desemnaţi drept câştigători ai Concursului Naţional „Şcoala Zero Waste” 2018. Între aceştia, regăsim şi doi reprezentanţi ai judeţului Dâmboviţa – Maria Ioana Gogioiu şi Fabian Basangeac, de la Şcoala nr. 4 „Elena Donici Cantacuzino” Pucioasa, care au fost recompensaţi cu menţiuni.

Unitatea de învăţământ din Pucioasa a fost singura din Dâmboviţa care a fost premiată în cadrul ediţiei 2018 a Concursului Naţional „Şcoala Zero Waste”.

Elevii câştigători ai ediţiei 2018:

SECȚIUNEA CLASELE 1-4
Premiul 1 – laptop
Simina Bușe – Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Craiova

Premiul 2 – biciclete
Robert Petrov – Școala Gimnazială „Ion Luca Caragiale”, Tulcea
Carla Claudia Scântei – Școala Gimnazială „Alexandra Nechita”, Vaslui

Premiul 3 – tablete
David Lupu – Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Craiova
Miriana Șerban – Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Craiova
Andrei Șapoval – Școala Gimnazială „Ion Luca Caragiale”, Tulcea

Mentiuni – trotinete
Ioana Buzatu – Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Craiova
Maria Ioana Gogioiu – Școala Gimnazială Nr. 4 ”Elena Donici Cantacuzino”, Pucioasa, Dâmbovița
David Cocea – Școala Gimnazială „Ion Luca Caragiale”, Tulcea
Eduard Grosoș – Școala Gimnazială „Ion Luca Caragiale”, Tulcea
Ștefan Amir Găitan – Școala Gimnazială „Alexandra Nechita”, Vaslui

SECȚIUNEA CLASELE 5-8
Premiul 1 – laptop
Alin Cristian Ștefan – Liceul cu Program Sportiv, Botoșani

Premiul 2 – biciclete
Mihai Haralamb – Liceul cu Program Sportiv, Botoșani
Dorin Florin Bandas – Școala Gimnazială Nr. 1, Satu Mare, Suceava

Premiul 3 – tablete
Maria Ioniță – Școala Gimnazială ”Sf. Dumitru”, Craiova
Giulia Fudulache – Liceul Tehnologic Bîlteni, Structura Școala Gimnazială Nr.1, Peșteana-Jiu Bîlteni, Județul Gorj
Mihai Cosmin Tomșa – Școala Gimnazială Nr. 1, Satu Mare, Suceava

Mentiuni – trotinete
Gabriela Ștefan – Liceul cu Program Sportiv, Botoșani
Anamaria Evelina Șuian – Școala Gimnazială Nr. 1, Satu Mare, Suceava
Alexandru Gherasim – Liceul cu Program Sportiv, Botoșani
Fabian Basangeac – Școala Gimnazială Nr. 4 ”Elena Donici Cantacuzino”, Pucioasa, Dâmbovița
Cătălina Dascălu – Liceul cu Program Sportiv, Botoșani

Școala Zero Waste este un concurs de educație ecologică destinat tuturor elevilor din școlile cu clasele I – VIII din România. Concursul dă posibilitatea elevilor și școlilor să contribuie la protejarea mediului și reducerea poluării și în același timp să concureze pentru câștigarea premiilor puse în joc.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats