Connect with us

ACTUALITATE

Ce alegem: ghiozdan sau troler pentru școală?

Publicat

pe

Se apropie, în curând, începutul unui nou an școlar, astfel că părinții sunt preocupați îndeosebi de achiziționarea celor necesare pentru copii – de la hăinuțe de școală și rechizite până la ghiozdan – atât de important pentru transportul cărților și a caietelor.

Ghiozdan sau troler?
Specialiștii nu recomandă părinților să le cumpere celor mici un rucsac pentru școală care să aibă o singură bretea, ci îi avertizează să opteze pentru ghiozdane care să fie prevăzute cu două bretele. Știm că purtarea unui ghiozdan de școală pe un singur umăr poate determina apariția unor afecțiuni severe – cum este, de pildă, scolioza – ce va afecta considerabil postura celui mic.

Din fericire, varietatea produselor de pe piața de profil face ca ghiozdanul clasic să nu fie singura opțiune la care pot apela părinții – cum era odinioară. Și tocmai pentru că știm doar cât de greu ne era să cărăm ghiozdanul la școală care conținea o sumedenie de cărți și caiete, am vrea să îl scutim pe micuț de această corvoadă. Așadar, în zilele noastre, datorită pieței diversificate, putem găsi atât trolere pentru școală, cât și ghiozdane de calitate.

Trolerul de școală – o soluție utilă și practică
În comparație cu un rucsac, trolerul nu impune copilului obligația de a-l căra în spate în mod permanent, ci îi conferă avantajul că îl poate trage după sine.

Având în vedere oferta diversificată existentă pe piața de profil, devine destul de dificil să faci alegerea potrivită. Dar dacă vei ține cont de câteva aspecte, cu siguranță că vei putea opta pentru un troler de copii care să îl facă pe cel mic să aștepte cu nerăbdare venirea școlii.

Iată ce ar trebui să ai în vedere în cadrul procesului de selecție:
1. Dimensiunile trolerului
De regulă, atunci când alegi ghiozdanul troler, ar trebui să ții cont de clasa în care este cel mic. Dacă este în ciclul primar, nu va avea nevoie de un troler foarte mare astfel că unul micuț care să fie pe măsura lui – în care să încapă abecedarul și câteva caiete, poate fi o alegere ideală. Însă, pe măsura ce va crește, va fi nevoie de un troler mare și încăpător.
2. Materialul trolerului
Ar fi indicat să optezi pentru un ghiozdan confecționat dintr-un material de calitate care să treacă cu brio testul timpului. Astfel, garanția calității este dată, în primul rând, de către rezistența materialului din care este fabricat. În prezent, pe piață, există o mai multe opțiuni la care poți apela atunci când cauți un troler de școală pentru copilul tău.
3. Designul trolerului

Dacă alegi ghiozdanul și în funcție de preferințele copilului tău, prichindelul se va bucura foarte mult atunci când personajul favorit îl va însoți la școală. De asemenea, un troler cu mai multe compartimente pentru a-și pune pachețelul și sticla cu apă sau ceai îi va fi extrem de util copilului tău. În plus, micuțul va avea de transportat acuarele, creioane colorate sau carioci așadar ar avea nevoie de un ghiozdan cât mai bine compartimentat.

De unde pot cumpăra trolere pentru școală
Pe piața de profil, găsești o gamă variată de produse din care poți alege ghiozdanul de școală potrivit pentru cel mic. De exemplu, MyKitty este un magazin online care pune la dispoziția părinților cele mai frumoase ghiozdane și trolere de școală precum și alte articole necesare pentru creșterea copilului tău. Intră pe site și bucură-te de ofertele avantajoase!

Citește mai departe
Reclamă
1 Comentariu

1 Comment

  1. Traian

    iunie 27, 2019 at 5:47 pm

    Am fost foarte uimit sa vad ca exista trolere de vacanta (de fapt valize) pentru copii cu design atragator si dimensionate pentru avion. Daca va intereseaza aveti aici http://www.mykitty.ro/trolere-copii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats