Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Sfaturi pentru un an mai bun din partea unui psiholog cunoscut

Publicat

pe

Psihologul Alexandru Pleşea este cunoscut opiniei publice drept "Antrenorul Minţii"

Vrei să ai un an mai bun? Psihologul Alexandru Pleşea spune că este esenţial să-ţi deschizi mintea şi sufletul şi să accepţi cele 38 de „cadouri” care te vor ajuta să-ţi schimbi viaţa. Reţine! În zadar aştepţi rezultate mai mari sau diferite, dacă faci în fiecare an aceleaşi lucruri! Prin urmare, pune-ţi muşchii voinţei la treabă în mod inteligent, direct şi productiv!

1. Uită-te cu atenție la lucruri. Ele devin probleme, când tu spui că sunt probleme.
2. Privește oamenii în ochi, măcar 3 secunde.
3. Setează un procent din venitul tău să fie reinvestit în tine.
4. Du-te în călătorii, cât mai des. E cel mai plăcut mod de investiție și educare.
5. Păstrează-te sincer față de tine. E greu, dar poți cere ajutorul.
6. Uită-te la oameni ca și cum i-ai vedea pentru ultima oară.
7. Du-te la muzeele mari din lume, caută arta și nu o privi prin sentimente.
8. Nu te mai duce la oamenii care nu fac decât să se distreze. Stai și citește mai bine.
9. Ține-ti promisiunile. Dacă spui că faci ceva, trage de tine și fă-o.
10. Bagă 15 minute de sport activ dimineața. Activezi serotonina și dopamina care te duc la inspirație, entuziasm, pace și auto-control.
11. Oprește-te să mai activezi printre leneși. Vei deveni ca ei. Du-te într-o echipă care scoate tot ce este mai leneș din tine.
12. Caută să nu te cerți pentru orice greșeală faci. Mai bine faci un compliment cuiva drag.
13. Cumpără-ți cărți scumpe, neaccesibile pe piață. Sau cele în ediție limitată.
14. Caută-ți un antrenor de obiective. Îți scurtezi astfel drumul spre ce îți dorești.
15. Servește-ți părinții, chiar daca nu îți face tot timpul plăcere.
16. Fă-ti propria rugăciune – cea în care tu accesezi starea. Roagă-te prin ea, nu cu ea.
17. Pedepsește-te dacă te mai enervezi. Pe lângă stresul mental, nici inima nu o duce prea bine dacă nu te înveți minte.
18. Obligă-te să nu dormi nici mult, nici puțin. Calmează-ți mintea înainte de somn, prin meditație, rugăciune sau muzică liniștitoare. Evită radio sau tv. Trezește-te până în ora 8.
19. Mănâncă bine și des. Nu bine și mult. Energia ta se consumă, iar tu ai nevoie de hrană vie, de alimente vii.
20. Uită de alimentele procesate. Așa cum expiră în magazin, vor expira și în tine. Tu nu vrei asta.
21. Fă-ți un ritual să citești 30 de minute pe zi. Dar nu de pe telefon. Bea un ceai când o faci. Te liniștește și mintea ta absoarbe mai bine.
22. Nu fi doar părinte de copil, ci dezvoltă-le aptitudinile prin provocări, chiar dacă lor nu le place.
23. Iartă pe cei de lângă tine. Oricine ar fi. Fii deștept, ce Dumnezeu!
24. Mărește-ți veniturile prin muncă cu atenție, nu muncă multă și fără atenție.
25. Strânge bani pentru zile însorite în Thailanda, Insulele Virgine sau Vanuatu.
26. Nu bârfi, ci alege să-ți direcționezi cuvintele cu drag spre acel om.
27. Apucă-te de exerciții de respirație. Fără ele nu poți schimba nimic pe plan mental.
28. Riscă să fii exclus dintr-un cerc, grup sau organizație. Nu strânge din dinți, ci privește că „Natura” te ajută.
29. Ajută pe oamenii care vor să se ajute. Nu sta după leneși, bârfitori și trântori.
30. Învață despre virtuți, citește filozofia greacă sau cea romană.
31. Nu mai vorbi despre bani. Acționează prin fapte, voință și răbdare.
32. Du-ți prietenii la un film bun. Vorbește despre ei, pentru ei.
33. Oprește-te să arunci cu banii pe plăceri egocentrice, țigări, cafea, bijouri sau chestii care nu fac decât să-ți bucure vanitatea.
34. Când gândești mult despre un lucru, mai bine te apuci de altul.
35. Cere sprijin familiei tale pentru obiectivele pe care le ai.
36. Celebrează victoriile altora. Cei care urăsc nu câștigă niciodată.
37. Oferă-ți cea mai dură instrucție – adu-ți aminte că nu suntem veșnici.
38. Iubește ce nu îți place să faci. Iubește ceea ce nu iubești.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

SC Stones Business Development, anunț public parcurgere etapă de încadrare

Publicat

pe

de

SC STONES BUSINESS DEVELOPMENT SRL, cu sediul in municipiul Bucuresti, sectorul 1, str. Căderea Bastiliei, nr. 41, titular al planului / programului”Realizare lac pentru agrement prin exploatarea agregatelor minerale, stație de sortare și concasare agregate minerale”, în amplasamentul din comuna Salcioara, județul Dâmbovița, anunţă publicul interesat asupra parcurgerii etapei de încadrare în cadrul ședinței Comitetului Special Constituit din data de 12.04.2021, urmând ca planul / programul propus să fie supus procedurii de adoptare fără aviz de mediu.

Comentarii privind decizia etapei de încadrare se primesc în scris la sediul APM DÂMBOVIȚA, str. Calea Ialomiței, nr.1, județul Dâmbovița, în termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Dr. Vasi Rădulescu: 10 pași de urmat într-o criză de epilepsie

Publicat

pe

Vasi Rădulescu este unul dintre puținii doctori din România care fac, gratuit, educație medicală – pe Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, dar și prin intermediul unui site dedicat pe care l-a creat: leapșa de sănătate. A scris, totodată, și mai multe cărți în care medicina este „tradusă” pe înțelesul tuturor și care pot fi achiziționate la un preț foarte mic.

Ne-am oprit, astăzi, la materialul legat de epilepsie, afecțiune neurologică în care anumite zone din creier descarcă haotic impulsuri și se pierde starea de conștiență. Tu știi cum să ajuți o persoană care trece printr-o criză de epilepsie? Dr. Vasi Rădulescu ne prezintă 10 pași de urmat:

1. Păstrați-vă calmul. Criza poate fi severă, cu spasme ample, cu expectorații, cu căzătură puternică. Respirați adânc și interveniți prompt.

2. Dacă observați că persoana tinde să cadă, prindeți-o și lăsați-o ușor pe jos, să nu se lovească. O poziție laterală poate fi deosebit de utilă, pentru a nu aspira conținut din stomac, în caz de vărsătură.

3. Persoana în criză trebuie lăsată într-o poziție lejeră. Nu blocați spasmele cu brațele, ci lăsați criza să se desfășoare natural.

4. Asigurați-vă că persoana nu are ceva strâns pe gât sau torace și poate respira bine.

5. Nu-i introduceți nimic în gură! Cu atât mai puțin degetele. Limba nu și-o poate înghiți nimeni. În schimb, o contracție puternică a mandibulei poate cauza o mușcătură severă.

6. Uitați-vă la un ceas și vedeți câte minute ține criza. La peste 5, sunați imediat la 112. Veți suna și dacă există sufocare, cianoză (tendință de albăstrire a țesuturilor periferice) sau dacă persoana s-a lovit și sângerează.

7. În cazuri izolate, o criză severă poate genera stop cardiorespirator. Veți verifica respirația, eventual și pulsul la carotide, iar în caz de lipsă a acestor elemente veți începe imediat masajul cardiac extern și altcineva va anunța serviciul 112.

8. De cele mai multe ori, persoana își revine spontan. Stați aproape, calmați-o, oferiți-i apă, asigurați-vă că respiră bine.

9. Dacă persoana sau anturajul nu știe nimic de diagnosticul de epilepsie, recomandați prezentarea la un spital de neurologie, fără întârziere.

10. Crizele pot fi variate. La cele minore, doar cu absențe, fiți aproape și rămâneți vigilenți.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT