Connect with us

POLITIC

ALDE câştigă încrederea electoratului, după ultimele sondaje de opinie

Publicat

pe

Ultimele sodaje de opinie realizate de casele de specialiate situează ALDE, partidul condus de Călin Popescu Tăriceanu, printre formaţiunile politice favorite ale electoratului.

Dacă s-ar fi organizat alegeri în luna ianuarie 2019, ALDE ar fi obţinut 10,4% din sufragiile electoratului, iar în februarie cifrele au mai crescut, ajungând la 12,59%. Acest fapt, spune Ionel Petre – preşedintele ALDE Dâmboviţa, demonstrează clar că partidul are imaginea unei formaţiiuni serioase, cu oameni implicaţi şi care îşi consolidează baza electorală.

„Scorul ALDE este dat de încrederea românilor atașați de valorile liberale, de românii cu convingeri de centru-dreapta, ceea ce ne obligă să tratăm cu seriozitate alegerile europarlamentare care vor reprezenta un examen important. Anul acesta, ne aflăm într-un moment decisiv pentru viitorul României, atât în plan intern, cât și european.

Întrucât ALDE și-a conturat o imagine de partid care se bate pentru ca drepturile și libertățile cetățenilor să prevaleze în dauna intereselor statului paralel, pentru că suntem un partid aflat la guvernare, iar așteptările cetățenilor sunt foarte mari în ceea ce ne privește, fac un apel la unitate și implicare către toți membrii ALDE, dar și către simpatizanți”, precizează liderul Ionel Petre.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dâmboviţa

Comunicat: PNL Dâmbovița promovează produsele românești și sprijină producătorii locali

Publicat

pe

de

Partidul Național Liberal Dâmbovița inițiază o campanie locală de informare și conștientizare a dâmbovițenilor în privința consumului de produse românești și a importanței sprijinirii producătorilor locali.

În acest sens, PNL Dâmbovița va demara o serie de acțiuni în mai multe localități din județ pentru promovarea produselor autohtone. Dâmbovița se află printre primele județe din țară la producția de fructe și legume, cu bazin pomicol pe Valea Dâmboviței și bazine legumicole mari în zonele Băleni, Lungulețu și Cartierul Matei Voievod (Sârbi). Cu toate acestea, producătorii întâmpină mari dificultăți în comercializarea mărfurilor, din cauza faptului că supermarket-urile preferă produsele de import, care nu au întotdeauna cea mai bună calitate, dar și din cauza concurenței neloiale de pe piața de desfacere.

Campania „PNL Dâmbovița promovează produsele românești și sprijină producătorii locali” va consta în acțiuni de informare derulate în localități, distribuirea de produse proaspete cultivate în județul Dâmbovița și transmiterea de mesaje despre impactul achiziționării de produse românești în economia locală și națională.

Consumul de produse românești se traduce în:
– garanția unor produse sănătoase, gustoase, de calitate superioară
– sprijinirea economiei locale
– susținerea producătorilor autohtoni
– dezvoltarea afacerilor românești
– creșterea nivelului de trai
– contribuție la asigurarea unor locuri de munca, bunăstarea socială și creștere economică
– încurajarea unei atitudini de mândrie națională și patriotism local
– protejarea mediului înconjurător
– promovarea și susținerea unor modele de producţie responsabile şi sustenabile

În perioada următoare, echipa PNL Dâmbovița se va deplasa în localitățile din județ pentru a face cunoscut mesajul campaniei de promovare a producătorilor locali și produselor autohtone.

BIROUL DE PRESĂ PNL DÂMBOVIȚA

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

Dâmboviţa

Ionuț Vulpescu, deputat: Cum poți fi edilul unei capitale europene și trata instituțiile de spectacol ca pe un mare cămin cultural?

Publicat

pe

Deputatul Ionuț Vulpescu a luat poziție ori de câte ori anumite structuri politice, ale puterii locale sau centrale, au arătat indiferență față de cultura națională, au tratat componentele ce alcătuiesc moștenirea spirituală a neamului nostru cu dezinteres. Fostul ministru al Culturii nu putea trece cu vederea comportamentul ostil al primarului general al Capitalei față de zona culturală bucureșteană. Deputatul social-democrat, cunoscător al problemelor cu care se confruntă instituțiile culturale din Capitala României, oamenii care slujesc ghidați de har și pasiune în aceste temple ale spiritualității, a atras atenția în nenumărate rânduri despre slaba finanțare a sectorului cultural și despre indolența greu de mascat a responsabililor din administrație. În ultima sa declarație politică, Ionuț Vulpescu a criticat Primăria Generală a Capitalei pentru indiferența manifestată față de instituțiile culturale din București.

„Vreau să fiu cât se poate de bine înțeles! Subiectul acestei declarații politice nu are nicio legătură cu stânga sau dreapta. Are legătură cu binele public și este despre calitatea politicilor publice în domeniul cultural, generate și aplicate acum de Primăria Generală a Bucureștiului, un oraș mai mare decât câteva țări, membre ale UE, în termeni de număr de locuitori. De ce Primăria Generală a Capitalei a ucis din fașă independenții din sectorul artelor spectacolelor?

Poziția mea este cunoscută și constantă, în materie: cultura traversează o criză, materială, dar și morală, care nu cu rotația cadrelor se rezolvă, și nici invocând greaua moștenire.

Este dezamăgitor să vezi că singurul lucru care a reușit să stârnească interesul populației bucureștene, și nu numai, pentru zona culturală a fost scandalul iscat între Primăria Capitalei și teatrele bucureștene, care de curând au fost supuse evaluării anuale a managerilor. În urma acestor evaluări, managerul Teatrului Nottara a fost demis, managerul Teatrului Metropolis a demisionat și două posturi au fost scoase la concurs, pentru Teatrul Excelsior și Opera Comică pentru copii, fie sub pretextul unor investiții prea mari în producții care au adus încasări mai mici decât așteptările Primăriei Municipiului București, fie sub pretextul unor investiții prea mici în proiecte culturale, în condițiile în care cea mai mare parte din bugetele instituțiilor de cultură din România merge către plata salariilor angajaților și către cheltuielile de întreținere a instituției.

Proiectele culturale se fac, după cum bine știm, din mărunțișul rămas după împărțirea banilor de la Buget. Interesantă e retorica din dialogul dintre unii reprezentanți ai instituțiilor de spectacolelor și Primărie. „Pentru că te-am votat, trebuie să ne ajuți!”. Greșit. Pentru că e în fișa postului, Primarul General e responsabil de dezastrul subfinanțării acestor instituții, înțelegând că singurul rol pe care îl are e să distribuie manageri în spectacolul puterii. Adică, cine să conducă mai convenabil forme de faliment cultural.

Este momentul în care Primăria Generală trebuie să se trezească, și să înțeleagă că nu este un ”centru de profit”, că misiunea ei nu este aceea de a obține ”valoare pentru acționari”, alții decât cetățenii, ca o corporație oarecare. Bunurile publice, iar activitățile culturale țin de acest domeniu, al bunurilor publice, au alt regim, și alt ”mod de producție” decât o fabrică de conserve. Dar sigur nu-i pasă de oraș și de cetățenii lui. Dacă i-ar păsa, ar gândi în perspectivă, pe termen lung, și ar ieși din tiparul ăsta birocratic de gândire. O birocrație corporatistă, dar birocrație. Orașului îi lipsește sufletul cultural, și se vede. Iar ce se vede nu place nimănui, indiferent de ideologie, vârstă sau de educație. Teatre cu infrastructură vulnerabilă, actori care până mai de curând marșau la Ziua Supraviețuirii Artiștilor, piese politice ridicole în care, vorba lui Caragiale, documentele zboară „două la primărie, două la prefectură” și vistieria instituțiilor de cultură tot goală e. Ceea ce trăim e maniera în care Primăria Generală a Capitalei face economie la buget de la Cultură. De ce? Pentru că, cel mai probabil, Primarul General al Capitalei a făcut economie de cultură în educația sa umană și politică. Altfel, nu se explică deloc cum poți fi edilul unei capitale europene și trata instituțiile de spectacol ca pe un mare cămin cultural”.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT