Connect with us

ACTUALITATE

ANAF a elaborat procedura de înregistrare a contractelor de locaţiune

Publicat

pe

Contractele de locaţiune încheiate prin înscris sub semnătură privată de persoanele fizice sau juridice pot fi înregistrate la organele fiscale centrale din subordinea ANAF.

Organul fiscal central competent este:
a) organul fiscal central în a cărui evidenţă locatorul este înregistrat ca plătitor de impozite, taxe şi contribuţii;
b) organul fiscal central în a cărui rază teritorială locatorul, persoană fizică rezidentă, are domiciliul fiscal, potrivit legii;
c) organul fiscal în a cărui rază teritorială se află bunul care face obiectul contractului de locaţiune – în cazul persoanelor fizice nerezidente.
Pentru înregistrarea contractului de locaţiune, locatorul depune „Cererea de înregistrare a contractelor de locaţiune” însoţită de o copie a contractului de locaţiune. Conformitatea cu originalul a copiei se efectueazã de către locator prin înscrierea menţiunii „conform cu originalul” şi prin semnătura acestuia.

Cererea se completează în două exemplare, din care originalul se depune la organul fiscal competent, iar copia se păstreazã de către locator.
Cererea, însoţită de copia contractului de locaţiune, se depune direct la registratura organului fiscal central competent sau prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.

Modificarea sau încetarea contractului de locaţiune pot fi înregistrate de locator la organul fiscal central competent, prin depunerea cererii, având bifată în formular căsuţa „Modificare” sau „Încetare”, după caz, însoţită de documentele justificative.

Baza legală: Ordinul preşedintelui ANAF nr. 114/2019 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare a contractelor de locaţiune, precum şi a modelului şi conţinutului formularului „Cerere de înregistrare a contractelor de locaţiune” (Monitorul Oficial nr. 109 din 12 februarie 2019).

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa

ACTUALITATE

Munca în echipă dă rezultate în Parcul Industrial Moreni

Publicat

pe

Din dorința de a veni în sprijinul firmelor care își desfășoară activitatea în Parcul Industrial Moreni, directorul Gabriel Purcaru a organizat, astăzi – 18 ianuarie 2022, o întâlnire între reprezentanții acestora și conducerea Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Dâmboviţa.

În cadrul discuțiilor privind nevoia de ocupare a locurilor de muncă vacante, angajatorii au primit informații complete cu privire la beneficiile pe care le acordă statul pentru recrutarea forței de muncă pe categorii de vârstă.

De asemenea, a fost avansată ideea unui parteneriat între Parcul Industrial Moreni și AJOFM Dâmboviţa, în vederea organizării unor cursuri de calificare în diferite meserii. În acest fel, firmele nu vor mai fi nevoite să cheltuiască fonduri pentru pregătirea personalului.

Reamintim faptul că Parcul Industrial Moreni este una dintre cele mai mari unități economice de acest tip din România, cu o suprafață de 252.000 mp și un grad de ocupare de 100%. La începutul acestei luni, societatea a achiziționat un imobil de 1.000 mp și 2.400 mp de teren aferent construcției, spații care au fost deja închiriate către două firme. Totodată, sunt aproape de finalizare procedurile de preluare a unei suprafețe de 18.000 mp de la Primăria Moreni, unde vor fi ridicate noi hale de producție.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Anunț finalizare proiect Grant capital de lucru SC TRANSPORT SAMOILĂ SRL

Publicat

pe

de

18.01.2022

SC TRANSPORT SAMOILĂ SRL anunță finalizarea proiectul cu titlul ” Grant 2 Transport Samoilă S.R.L.” pentru capital de lucru, proiect nr. RUE M2- 15448 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr. 130/2020.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv nr. M2- 15448 din 27.07.2021.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea SC TRANSPORT SAMOILĂ SRL.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
– menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni;
– menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor.

Valoarea proiectului este de 60.433,1325 lei(valoare totală) din care: 52.550,55 lei grant și 7.882,5825 lei cofinanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

Persoană de contact:
SAMOILA FLORIN-DANIEL
dan83florin@yahoo.com
0765347113

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT