Connect with us

INFO UTIL

ANAF pune la dispoziţia populaţiei calculatoare pentru accesarea serviciilor fiscale electronice

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: aradon.ro)

Contribuabilii care nu dețin un calculator personal sau nu dispun de o conexiune la Internet pot utiliza calculatoarele destinate auto-servirii din cadrul unităților fiscale, pentru a-și crea cont în Spațiul Privat Virtual (SPV) și pentru a beneficia și de alte servicii electronice puse la dispoziție de ANAF. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale.

Prin intermediul acestor calculatoare, contribuabilii pot depune “Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice”. Reamintim că termenul a fost prelungit până la data de 31 iulie.

Lista sediilor unităților fiscale în care sunt puse la dispoziția contribuabililor calculatoare destinate auto-servirii se regăsește pe site-ul instituției, www.anaf.ro, la secțiunea Servicii oferite de ANAF.

Instrucțiunile privind modul de creare a contului SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Serviciu nou la Camera de Comerț Dâmbovița: publicări în Monitorul Oficial

Publicat

pe

de

V-ați pierdut documente importante sau doriți să faceți un anunț? Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița vine în sprijinul dumneavoastră, punându-vă la dispoziție un serviciu nou, destinat, atât persoanelor fizice, cât și celor juridice, privind posibilitatea publicării, simplu și rapid a anunțurilor în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, partea a IV-a şi partea a VI- a.

Monitorul Oficial al României este publicația oficială a statului român, în care se publică actele prevăzute de Constituție, legi, hotărâri, moțiuni, decrete, ordonanțele de urgență, acte normative și alte acte menționate de legea de organizare și funcționare a Monitorului Oficial.

Editarea Monitorului Oficial al României constituie un serviciu public asigurat de către Regia Autonomă „Monitorul Oficial”, care funcționează sub autoritatea Camerei Deputaților.

Ce puteți publica?

Partea a III –a
PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI

Persoane fizice

  • Publicare pierderi
    – acte studii
    – titluri de proprietate
    – carnete de muncă
    – publicare schimări de nume

Persoane juridice

  • Publicare pierderi
    – certificate de înregistrare fiscală
    – licențe de transport
  •  Publicare concursuri

Partea a IV –a
PUBLICAȚII ALE AGENȚILOR ECONOMICI
– Somații colective
– Raport de activitate și extras situație financiară
– Convocări ale adunării generale a acționarilor (doar pentru SA-uri)

Partea a VI-a
ACTE PRIVIND ACHIZIȚIILE PUBLICE
– Anunțuri de intenție, de participare, de atribuire referitoare la achizițiile publice de produse, lucrări și servicii
– Anunțuri privind finanțarea nerambursabilă
– Anunţuri de participare şi atribuire privind concesiunea de bunuri, lucrări (activităţi) şi servicii;

Pentru mai multe detalii accesați – https://www.cciadb.ro/servicii/publicari-anunturi-in-monitorul-oficial/

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmbovița emite certificate de origine pentru exportul de mărfuri

Publicat

pe

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Dâmboviţa emite certificate de origine – document utilizat în comerţul internaţional prin care se atestă că marfurile de export au fost în întregime produse, fabricate sau prelucrate într-o anumită ţară.

Certificatele de origine se emit atât pentru exportul românesc direct, cât şi pentru implementarea proiectelelor finanţate prin programele de finanţare externă – ne informează CCIA Dâmboviţa.

În vederea eliberării certificatului de origine, exportatorul român trebuie să depună următoarele documente:
– declaraţia de origine
– factura externă
– certificatul de înregistrare a firmei la Registrul Comerţului
– acreditiv şi/sau contract
– împuternicire/delegaţie
– alte documente care să ateste originea: certificat de origine străin, declaraţie vamală, fişă tehnologică a produsului etc.

La eliberarea certificatelor de origine necesare firmelor care derulează proiecte cu finanţare externă, se solicită în plus contractul de finanţare încheiat între beneficiarul final şi autoritatea de finanţare.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT