Conectați-vă cu noi

ADMINISTRAŢIE

Preşedintele CJ Dâmboviţa, despre criteriile folosite la repartiţia de fonduri către primării

Publicat

pe

Repartiţia sumei de 28.492 mii lei, reprezentând fond la dispoziţia Consiliului Judeţean Dâmboviţa, către primării a avut la bază solicitările unităţilor administrativ-teritoriale, numărul de proiecte care necesită finanţare, gradul de colectare a veniturilor proprii şi excedentul financiar existent la data de 31 decembrie 2018 – precizează preşedintele CJ Dâmboviţa, Alexandru Oprea, într-un comunicat prin care răspunde acuzaţiilor lansate astăzi de senatorul PRO România Adrian Ţuţuianu, în cadrul unei conferinţe de presă.

„Înțeleg frustrarea domnului în cauză, că nu pixul dumnealui împarte sumele așa cum a făcut-o de foarte multe ori, dar îl informez că repartiția se va face după o analiză corectă, astfel încât să răspundă nevoilor comunităților dâmbovițene.

Conform Legii nr. 50/2019, privind bugetul de stat, art. 6, alin 2, suma de 28.492 mii lei, reprezentând fond la dispoziția consiliului județean, se repartizează către unitățile administrativ-teritoriale, pentru susținerea programelor de dezvoltare locală, a proiectelor de infrastructură, care necesită cofinanțare locală, precum și pentru cheltuieli de funcționare, pe care UAT-urile din județ nu le pot finanța din venituri proprii.

VEZI AICI REPARTIŢIA CĂTRE TOATE LOCALITĂŢILE

Îi reamintesc domnului politician că, în conformitate cu aceleași prevederi legale, această sumă trebuie repartizată de consiliul județean în cursul anului 2019. Bugetul Consiliului Județean Dâmbovița a fost aprobat la data de 24 aprilie 2019, când au fost repartizate și sumele necesare pentru funcționarea unităților administrativ-teritoriale iar, în ședința extraordinară ce va avea loc în data de 19 iulie 2019, va fi repartizată suma aflată la dispoziția consiliului județean. Pentru știința sa de carte, fac precizarea că data de 19 iulie se află în cursul anului 2019″.

A mai punctat Alexandru Oprea că solicitările primite de la primăriile din judeţ sunt complet nerealiste şi se cifrează la aproximativ 1.600 de milioane de lei.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Primar Pucioasa: Am învățat din mers, am reparat mult și am construit și mai mult

Publicat

pe

Primarul orașului Pucioasa, Constantin Ana, a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj la împlinirea a 4 ani de la preluarea mandatului de edil, în data de 7 iulie 2016. Au fost 4 ani foarte grei, postul de primar însemnând pentru Costi Ana cea mai mare provocare, comunitatea din Pucioasa fiind una care nu mai cunoscuse demult satisfacția unei comunicări reale sunt permanente cu edilul.

„A fost o perioadă în care am învățat foarte mult, din mers, în care am reparat mult și am construit și mai mult!

Au fost 4 ani în care am reușit să clădim fundația unui oraș căruia să îi spunem cu mândrie „ACASĂ”!

Sigur, nu au fost 4 ani perfecți! Cu siguranță, am făcut și greșeli, dar am reusit să învățăm din ele!

Poate că nu am reușit să am dialog cu toată lumea, dar am avut tot timpul ușile deschise, pentru fiecare dintre dumneavoastră! Știu sigur că nu am rezolvat toate problemele și nevoile comunității, dar am încercat și totodată am pornit foarte multe proiecte, ce vor aduce soluțiile dorite!

Nu este momentul acum, dar în perioada imediat următoare vă invit să facem o analiză pertinentă a activității echipei mele. Însă până atunci putem să remarcăm cu ochiul liber câteva lucruri care au prins viață în orașul nostru! Speranta este unul dintre ele! Zâmbetul oamenilor este altul! Iar culoarea, ce începe să copleșească cenușiul, este la fel de importantă!

Închei prin a vă mulțumi tuturor, în numele meu și al echipei mele, pentru încrederea investită în noi și pentru faptul că v-am simțit permanent aproape! Cea mai mare dorință a mea a fost una simplă: SĂ NU VĂ DEZAMĂGESC! Și sper că într-o mare măsură am reușit! În mandatul acesta nu mi-au reușit toate acțiunile, dar perseverez și vă garantez că în mandatul următor o să fiu un primar mult mai bun, mai performant!

Cu respectul cuvenit, vă salută și vă mulțumește încă o dată, Constantin Ana – prietenul, partenerul, primarul dumneavoastră”!

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Târgovişte: Se lucrează intens pentru modernizarea infrastructurii din cartierul Prepeleac

Publicat

pe

Administraţia târgovişteană este la datorie. Sunt continuate în ritm alert lucrările de reabilitare şi modernizare a străzilor din municipiu, inclusiv cele din cartierele mărginaşe.

Astăzi – 7 iulie, primarul Cristian Daniel Stan, însoţit de viceprimarul Cătălin Rădulescu şi de administratorul public Gabriel Boriga, a mers în zona Prepeleac, unde se efectuează lucrări de balastare premergătoare procesului de asfaltare pe strada Cronicarilor.

Modernizarea acestei căi de acces a fost începută după ce s-a realizat extinderea reţelei de alimentare cu gaze naturale. Primăria Târgovişte are în plan să extindă şi să dezvolte toate reţelele de utilităţi din această parte a oraşului, considerată a fi una defavorizată.

„În cel mult două săptămâni, vor debuta lucrările de extindere a rețelelor de gaze pe străzile Fluierași, Cocorilor, Oltului, Fructelor și Ion Neculce, urmând ca apoi să fie vizate și de lucrări de modernizare a infrastructurii rutiere, pe fonduri europene. În afara străzilor menționate, lucrările de asfaltare vor fi derulate și pe străzile Calafat, Luceafarului sau Porumbeilor.

Investițiile continuă cu un proiect pe fonduri europene în valoare de 7.000.000 de euro, destinat zonelor defavorizate și accesat prin Grupul de Acțiune Locală „Târgoviștea Egalității de Șanse”, în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014-2020. Concret, sunt avute în vedere o serie de măsuri de intervenție privind investiții care se vor finanța și implementa la nivelul UAT Târgoviște, după cum urmează:
– reabilitarea străzilor Oltului, Ion Neculce, Fructelor și Luceafărului – zona Prepeleac;

– construirea unui bloc de locuințe sociale – zona Laminorului;

– construires unei creșe și a unei grădinițe pe strada I.E. Florescu;

– modernizarea și extinderea creșei de pe strada George Cair;

– construirea unui centru social pentru persoane vârstnice pe strada Petru Cercel (imobil care avea inițial destinația de grădiniță);

– dotări pentru pentru unitățile de învățământ;

– dotări pentru centre sociale de tip rezidențial și de zi pentru copii și adulți;

– dezvoltarea de centre multifuncționale;

– crearea și modernizarea de locuri de joacă pentru copii;

– crearea și modernizarea de spații verzi;

– program de educare în vederea păstrării curățeniei;

– servicii de informare și consiliere profesională, servicii de mediere, programe de formare profesională, programe de ucenicie;

– acordarea unor ajutoare de minimis;

– asigurarea de servicii tip ,,Scoală după școală” și “A doua șansă”;

– furnizarea de servicii medicale;

– campanii de combatere a discriminării la nivelul școlilor, instituțiilor publice și la locul de muncă”.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT



error: Conținutul este protejat!!