Connect with us

ACTUALITATE

Concursuri cu dedicaţie la muzeele din Dâmboviţa. Se autosesizează organele în drept?

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: wixstatic.com)

Publicaţia noastră se raliază demersului colegilor de la Columna TV, care au solicitat organelor în drept să se autosesizeze și să verifice legalitatea concursurilor derulate în ultimii ani la Complexul Național Muzeal Curtea Domnească Târgoviște. Jurnalista Iulia Ghercă a realizat o anchetă de presă pe această temă şi este în măsură să probeze cu documente că la muzeele din Dâmboviţa, cel puţin unele dintre angajări, sunt… cu dedicaţie!

„Am fost dezamăgită să constat incapacitatea unora de a se opune tăvălugului politic! Da, este greu, tuturor ne e greu să acționăm contra valului, dar neacționând devenim complici. Muzeele nu sunt ale cuiva anume, sunt ale noastre, ale tuturor. Chiar nu le putem lăsa pe mâna oricui!”, spune semnatara anchetei TV.

VIDEO

Foarte interesante sunt şi comentariile la materialul video prezentat mai sus:
– Știm toți că există acest flagel al incompetentei și neputinței generat de imixtiunea puterii în toate domeniile, până la cea mai simplă funcție, dar puțini au curaj să spună ceva cu subiect și predicat.

– Pentru corecta informare mai notați următoarele: candidatul respins pentru postul Conservator gr. II pe motiv că nu întrunește cerințele privind studiile de specialitate are diplomă în specializarea „Muzeograf – Conservator” emisă de Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, 3 ani și jumătate vechime în specialitatea acestor studii; în plus, este și licențiată în științe juridice la Universitatea Valahia Targoviste. Ar fi putut candida pentru postul de muzeograf debutant dar nu are studii de JURNALISM așa cum se cerea în anunțul de concurs.

Reclama

– Un alt caz la o altă instituţie publică! Soţul directoarei economice. Au început oamenii să se revolte. Poate aveţi timp să vă informaţi.

– Este totul real și, din păcate, flagelul nepotismului, al concursurilor trucate a paralizat România! Cazul cu această familie și cu managerul teatrului este o experienţă urâtă trăită pe propria piele. Acolo toţi sunt soţ, soţie,… neamuri. Totul pe bani publici! Succes în anchetele viitoare și curaj.

CITEŞTE AICI ŞI REPLICA CELOR DE LA MUZEU

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Asociere între Dâmbovița și Prahova pentru dezvoltarea turismului în Bucegi

Publicat

pe

Aflăm că se conturează o asociere între județele Dâmbovița și Prahova, cu scopul atragerii de fonduri în vederea finanțării proiectelor de dezvoltare a turismului în Bucegi. Asocierea se va face între localitățile Sinaia și Moroeni. Se pare că, în cursul zilei de joi, 18 iulie 2024, aleșii din cadrul Consiliului Județean Prahova au purtat discuții pe această temă.

Asociaţia de dezvoltare intercomunitară va purta denumirea „TURISM în BUCEGI” și va avea sediul la Moroeni. Principalul obiectiv al acestei structuri asociative va fi elaborarea și promovarea proiectelor de investiţii publice de interes zonal sau regional, destinate modernizării şi dezvoltării în domeniul turismului fiind evident vizată și Stațiunea de interes național Padina-Peștera. Din Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară vor face parte președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, vicepreședintele Consiliului Județean Prahova, Dumitru Tudone, și primarii Vlad Oprea de la Sinaia și Laurențiu Moraru de la Moroeni.

Demersurile de înființare a acestei asociații vine ca urmare a unui Proiect de Hotărâre, Nr 59/13.05.2024, privind aprobarea asocierii orașului Sinaia cu județul Prahova, județul Dâmbovita și comuna Moroeni, în vederea constituirii Asociației de Dezvoltare lntercomunitare „Turism în Bucegi”. Inițiatorul acestui proiect a fost primarul orașului Sinaia – Vlad Oprea.

Obiectivele Asociației de dezvoltare intercomunitară „TURISM în BUCEGI” sunt:

a) Dezvoltarea durabilă a județelor Dâmbovița și Prahova, a orașului Sinaia și a comunei Moroeni în domeniul turismului și ecoturismului, a activităților de sport și agrement;
b) Întocmirea de studii, realizarea, promovarea și implementarea de proiecte în domeniul turismului de interes comun, prin intermediul diferitelor programe operaționale;
c) Conservarea, protejarea, promovarea și valorificarea patrimoniului natural și cultural din unitățile administrativ teritoriale asociate;
d) Elaborarea și actualizarea periodică a strategiei de dezvoltare a zonelor unităților administrativ teritoriale asociate;
e) Identificarea direcțiilor de dezvoltare a turismului în zonele cu potențial din unitățile administrativ teritoriale asociate;
f) Crearea unui cadru de promovare pentru structurile implicate în turism prin promovarea unor campanii în mass-media, prin organizarea și/sau participarea la simpozioane, expoziții;
g) Susținerea și realizarea de materiale de specialitate (publicații, broșuri, pagină web) în vederea promovării potențialului turistic;
h) Realizarea unor proiecte comune cu privire la protecția mediului;
i) Desfășurarea unor activități de amenajare și întreținere a traseelor turistice montane din zonele de interes;
j) Susținerea tuturor activităților care contribuie la realizarea scopurilor asociației prin colaborarea cu alte organizații și instituții în vederea atingerii obiectivelor asociației.
k) Realizarea de parteneriate cu alte entități juridice publice și private în scopul atingerii obiectivelor asociației.

Reclama

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Kaufland România explică cum sunt îmbunătățite ouăle cu vitaminele D și E

Publicat

pe

De

Echipa Kaufland România a trimis pe adresa de e-mail a redacției noastre un răspuns la întrebarea pe care am pus-o în articolul din data de 16 iulie 2024′: „PERPLEX. Ofertă de supermarket: ouă îmbunătățite cu vitaminele D și E! Cum adică?”, pe care vă invităm să-l citiți:

„Conform informațiilor furnizate de producătorul Aviputna, ouăle îmbogățite cu vitaminele D3 și E sunt rezultatul unei cercetări ample și al unei colaborări cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală. Aceste produse nu sunt supuse unor tratamente invazive, ci sunt obținute prin inovații în alimentația păsărilor, asigurând astfel un aport suplimentar de vitamine esențiale pentru sănătatea consumatorilor.

Informațiile despre produsele Aviputna sunt disponibile atât pe site-ul oficial, cât și prin scanarea codului QR de pe ambalaj, oferind detalii complete și transparente. De asemenea, ouăle au fost recunoscute pentru calitatea și gustul lor, fiind premiate cu „Superior Taste” la Bruxelles, alături de alte distincții obținute pentru gama „Din Ogradă” – precizează Kaufland România.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite