Connect with us

ACTUALITATE

A nins în Bucegi, au început problemele! Turişti rămaşi înzăpeziţi pe drumurile din munte

Publicat

pe

Circulația rutieră pe cele două trase montane care duc spre inima Bucegilor, respectiv pe platoul Padina-Peştera, se desfășoară cu dificultate, mai ales că, în ultimele 24 de ore, a nins viscolit și din abundență. Nu mai ținem cont de faptul că ambele drumuri (DJ Glod – Sanatoriul Moroeni – Peștera şi DJ Cota 1000 – Dichiu – Zănoaga – Peştera) nu au avizul Poliţiei pentru a fi deschise oficial, dar autoritățile închid ochii, altfel turismul dâmbovițean ar fi în pom.

Astăzi – 29 decembrie 2019, jandarmii montani, pompierii și salvamontiștii au acționat în echipă comună pentru a scoate din zăpadă două tinere și doi copii minori, unul de 4 ani și celălalt de 11 ani, care se aflau într-un autoturism ce se deplasa pe DJ 723 Dichiu-Piatra Arsă. La 5 km distanţă de cabana Dichiu, mașina a derapat din cauza condițiilor de drum nefavorabile, rămânând înţepenită în șanțul de pe marginea drumului montan.

După circa 2 ore de muncă, salvatorii au reușit să repună autoturismul pe carosabil. Ocupanții nu au avut nevoie de îngrijiri medicale. Turiștii au fost conduși până la ieșirea din zona montană periculoasă, plecând în siguranță spre București.

Citește mai departe
Reclamă
1 Comentariu

1 Comment

  1. Stupid People

    decembrie 30, 2019 at 8:08 pm

    Stau și mă întreb dacă trăim într-o țară normală sau o republică bananieră. Statul plătește, pardon, noi, fraierii, plătim bani pentru serviciile de urgență să intervină când viața oricăruia este în pericol. Din articol văd doar o grămadă de angajați ai ISU, Salvamont și Jandarmi care au dat năvală să îi scoată unui îmbuibat X6-le din șanț. Că viața celor din SUV nu era în pericol! Și nici nu mai încurca circulația. Cine era îmbuibatul? Întreb și eu! Că dacă era vreun amărât, i se dădea de la 112 un număr de telefon de la tractări. Cum, de fapt, ar fi fost normal. În țările normale jandarmeria nu intervine că și-a scăpat vreun prost mașina în șanț. Pentru asta există servicii de tractare, cu utilaje profesionale, organizate ca o afacere din care se câștigă, mai mult sau mai puțin (uitați-vă la Discovery cum se câștigă o pâine în domeniu). Firmele de tractare au o concurență neloială din partea statului atunci când trag cu Nissan-ul de la Salvamont mașina fraierului din șanț. Nu am o firmă de tractare, dar dacă aveam aș fi dat în judecată statul pentru că mi-ar fura afacerea, în mod neloial.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

DIICOT i-a dat cu flit ministrului Drulă care vedea terorism în protestul METROREX

Publicat

pe

Ministrul USR PLUS de la Transporturi, cel care, în viziune nemarxistă, a considerat a fi acțiune teroristă blocarea metroului de către sindicaliștii care își cereau niște drepturi, a fost pus la colț de procurorii DIICOT. Magistrații au analizat temeinic plângerea depusă de conducerea METROREX și au ajuns la concluzia că protestul angajaților nu a presupus fapte care să fie cercetate de DIICOT.

Așa că plângerea cu pricina dorită de Cătălin Drulă, ministrul care a lăsat Dâmbovița fără modernizarea la patru benzi a DN 71 Bâldana-Târgoviste, a ajuns la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului IV. Mă întreb dacă acest individ, care taie cu pixul un proiect vital pentru dezvoltarea unui județ, pentru siguranța participanților la traficul deja ultra îngreunat, poate fi acuzat de ceva? Măcar să știm. Se tot vorbește că banii care erau destinați acestui proiect dâmbovițean au fost afluiți spre alte zone ale țării. Pe principiul ia de la săraci și dă la bogați.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Atenție! Fondurile europene prin PNRR sunt condiționate de reforme structurale

Publicat

pe

În timp ce tot mai multe țări au obținut acordul Comisiei Europene, Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) propus de România a fost respins pentru a treia oară. Situația este una dramatică – atrage atenția liderul PRO România Dâmboviţa, Adrian Țuțuianu. Este ca și cum țara noastră „merge la un examen, pentru care încă nu i-a fost primit dosarul de candidatură”.

„Este foarte posibil ca, în 2026, când vom ajunge la momentul de bilanț, să constatăm că România nu a fost în stare să preia nici măcar în parte sumele alocate prin acest program. Ne putem trezi ca, din aproape 30 de miliarde, să nu luăm nimic sau să luăm foarte puțin”, a punctat Adrian Țuțuianu.

Declarația ar putea părea una eminamente politică, dacă nu ar fi fost însoțită și de o analiză clară asupra Programului Național de Redresare și Reziliență, semnată de liberalul Sorin Ioniță, care a evidențiat următoarele aspecte:

1. PNRR nu este un tip de PNDL, prin care să depui un proiect și să primești niste bani;
2. PNRR nu seamănă nici cu fondurile structurale europene, unde, de asemenea, pui proiecte pe axele de finanțare deschise pe diverse programe;
3. PNRR este condiționat de realizarea unor reforme structurale.

„Este un fel de MCV, dacă vreți. Ai făcut reforma, primești banii. Nu ai făcut-o, nu primești banii și, de exemplu, Guvernul României și-a asumat că face câteva reforme în sectoare care sunt importante: Reforma pensiilor – până acum nu s-a făcut nimic; Reforma salarizării – până acum au fost doar vorbe legate de nivelul unor sporuri; Reforma fiscală și, în special, digitalizarea în domeniul fiscal, în așa fel încât să putem să știm mai bine cine și ce are de plătit și să creștem gradul de colectare – s-a făcut un singur lucru, în parte, fiindcă s-a amânat termenul, este vorba de conectarea caselor de marcat la sistemul centralizat care să permită în timp real să cunoaștem ce operațiuni comerciale se fac și, de asemenea, și-a asumat Guvernul României o Reformă a administrației publice.

Ca să înțelegem, nu-i suficient să te duci la Bruxelles să spui că ai o listă de proiecte, trebuie să rezolvi aceste reforme structurale ca și condiție obligatorie pentru a putea atrage banii. Rezultă că ai putea să ai aprobare pe un proiect, să faci lucrări și PNRR să nu-ți deconteze contravaloarea acestora pe motiv că reforma structurală de care ține respectiva măsură nu a fost realizată.

Riscăm, din cauza incompetenței, nepregătirii profesionale, incapacității de a construi proiecte pe termen lung și cu viziune, să înregistrăm încă un eșec. Și este un eșec pe care trebuie să-l punem în dreptul întregului Guvern, dar cu o notă specială pentru ministrul Ghinea.

De fapt, putem constata că toți miniștri care vin de la USR PLUS sunt catastrofali în modul în care gestionează ministerele pe care conduc. Începem cu Ghinea, care nu reușește să facă absorție pe fondurile structurale 2014-2020, continuăm cu același Ghinea, care nu reușește să obțină un acord pe PNRR și continuăm tot cu Ghinea, care nu a făcut nimic pentru pregătirea exercițiului financiar european următor. Apoi, îi adăugăm pe Drulă (Drumuri), pe Năsui (Economie) și pe Stelian Ion (Justiție)”, a declarat Adrian Țuțuianu – vicepreședinte PRO România la nivel național.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT