Connect with us

Dâmboviţa

Fostul deputat Radu Popa critică dur atitudinea președintelui CJ Dâmbovița

Publicat

pe

În urma articolului bazat pe surse credibile din partid, cum că în organizația PSD Dâmbovița spiritele sunt încinse la maximum, ba unii chiar au explodat, nemaiputând să-și controleze nervii, Radu Popa, fost parlamentar de Dâmbovița, a luat poziție. Acesta afirmă cu tărie că lucrurile trebuie neîntârziat schimbate, altfel se alege praful.

Radu Popa îl consideră un factor de destabilizare, de dizarmonie în sânul organizației, pe președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Alexandru Oprea, cel care, pe noi, ne-a amenințat că ne dă în judecată. De ce? Fiindcă am relatat, pe surse, ceea ce se întâmplă în interiorul uneia dintre cele mai mari organizații PSD din țară.

Nu am spus că este hoț, că a comis fapte abominabile, că cine știe ce lucruri ar face, am prezentat, în urma informațiilor culese, o atitudine exagerată, o mostră de comportament. Obiectiv, fără patimă, am relatat ce s-a întâmplat la o întâlnire a unor lideri PSD. Informația, evident, a fost verificată din cel puțin trei surse.

„Vă răspund cu grija celui care știe puterea cuvântului dar și cu îngrijorarea aceluia care vede că tocmai forța acestui proiectil electronic este inconștient neglijată. Suntem la câteva luni de o nouă campanie și PSD produce știri negative, în loc să genereze favorabilitate. E regretabil și total contraproductiv.

Prin grija președintelui CJ Dâmbovița, dvs. și întreaga presă ați fost avizați referitor la evenimentele politice din PSD Dâmbovița și la faptele lui de vitejie consumate acum vreo lună, tot în sediul PSD. Atunci, eu am cerut transparentizarea activității Consiliului Județean, fiind instituția cu cel mai mare impact asupra opiniei publice. Mi s-a răspuns trivial și amenințător. Ieri, a fost amenințat cu bătăia fizică un alt coleg, de data asta un deputat pentru ”îndrăzneala” de a accepta nominalizarea la președintia CJ. Probabil că își vor depunde candidatura și alții, oare Oprea vrea să-i bată pe toți? Nu e nici o glorie, doar o cinstită tristețe.

Rostul unui politician nu e să convingă nici cu pumnul, nici cu forța funcției, ci cu tăria argumentului. Dacă îl are. În acest context, am să ridic problema în forurile statutare ale partidului și voi transmite un memoriu și președintelui interimar, Marcel Ciolacu, și secretarului general interimar, Paul Stănescu. Președinte partidului este garant al principiilor și valorilor care guvernează activitatea întregului partid și are obligația să intervină și să sancționeze aceste comportamente, tocmai pentru nu lăsa impresia eronată în rândul opiniei publice, că PSD ar fi asemenea lui Oprea sau că toți am gândi la fel. Pentru că cei care tac, consimt”, ne-a declarat Radu Popa – fost deputat PSD de Dâmbovița.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Speranța a fost generată prin muzică la Spitalul Județean din Târgoviște

Publicat

pe

Concertul desfășurat în curtea Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște, sub titulatura sinceră „Onoare și Recunoștință”, este unic deocamdată în peisajul socio-cultural românesc.

Inițiativa președintelui Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, a fost izvorâtă din nevoia revenirii la normalitate după această perioadă lungă, tristă, tragică, încărcată de tensiune, de neînțelesuri și încălcări ale firescului existențial.

S-a vrut, prin acest sublim concert de muzică clasică, să se aducă un cald omagiu, o mulțumire din inimă pentru cadrele Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște – medici, asistenți, infirmiere, brancardieri, pentru personalul Serviciului de Ambulanță și de la SMURD, adevărați eroi ai acestei negre perioade de pandemie.

Spectacolul montat în fața pavilionului central a fost, de fapt, prin esență, vibrație și ecouri, o plecăciune solemnă în fața tuturor cadrelor medicale din România, aflate în prima linie în bătălia cu virusul ucigaș.

A fost o seară blândă. Parcă și vântul primăvăratic s-a oprit pentru a sorbi sunetele melodioase emanate, în acel spațiu, de obicei, trepidant, trist, de instrumentiștii Orchestrei Simfonice Muntenia a Centrului Județean de Cultură Dâmbovița.

Publicul a fost alcătuit din personalul Spitalului venit special de acasă pentru acest eveniment și cei aflați în tură, care, în clipele mai libere, au ieșit la geamuri, au aplaudat și au filmat concertul cu telefoanele. Pacienții, de asemenea, chiar dacă nu foarte mulți, au ieșit și ei la ferestre sau au venit în curtea Spitalului, de unde au urmărit, mai retrași și îngândurați, spectacolul muzical. Privindu-i, în ochi puteai remarca plăcuta surprindere că în incinta Spitalului se produce un astfel de moment de bucurie, că cenușiul care este atotstăpânitor într-o astfel de instituție a fost risipit măcar pentru 75 de minute.

Dirijorul Daniel Jinga a fost la înălțime, controlând, cu gestul și armonia neînțeleasă a baghetei sale, întreaga orchestră. Au încântat cu vocile lor publicul avid de sensibilitate și candoare muzicală sopranele Daniela Vlădescu, Stephanie Radu și Irina Baianț, baritonul Alexandru Constantin și tenorii Florin Georgescu și Alin Stoica. Spectacolul a fost prezentat de Adriana Ion – șef serviciu în cadrul Centrului Județean de Cultură Dâmbovița.

Au fost prezenți alături de cadrele medicale ale Spitalului Județean de Urgență, de președintele CJ Dâmboviţa – Corneliu Ștefan și de managerul Claudiu Dumirescu, primarul Daniel Cristian Stan  și parlamentarii social-democrați Carmen Holban, Titus Corlățean și Radu Popa. A venit special pentru acest concert inedit și cunoscutul om de afaceri Ovidiu Tender.

„Am organizat acest spectacol împreună cu colegii mei în semn de recunoștință pentru toate cadrele medicale, pentru cei care au fost în prima linie în ultimul an și jumătate, în semn de prețuire pentru oamenii care au salvat vieți, pentru cei care luptă zi de zi pentru viețile dâmbovițenilor. A fost un spectacol de suflet, un spectacol pe care l-am dorit organizat în curtea Spitalului Județean de Urgență Târgovişte. A fost un spectacol la înălțime. Le ulțumesc pe această cale membrilor Orchestrei Simfonice Muntenia și artiștilor care au venit astăzi la Târgoviște pentru a încânta inimile cadrelor medicale, pacienților de la Spitalului Județean de Urgență, nouă, tuturor celor care am fost prezenți aici”, a declarat, la finalul concertului, președintele CJ Dâmboviţa – Corneliu Ștefan.

Managerul unității spitalicești târgoviștene, dr. Claudiu Dumitrescu, cel care a supravegheat discret acest super concert al bucuriei, a mulțumit președintelui Corneliu Ștefan pentru această inițiativă inedită și artiștilor care s-au lăsat antrenați într-un eveniment al speranței generate prin muzică.

„Dacă aș face un clasament, dacă îmi permiteți, aș pune pe locul 3-4 acest eveniment și vă explic de ce. În primul rând, îi mulțumesc lui Dumnezeu că ne aflăm astăzi aici, pentru că suntem sănătoși și pentru că suntem pe un trend descendent al pandemiei. În al doilea rând, îi mulțumesc domnului președinte Corneliu Ștefan pentru această inițiativă și, în al treilea rând, sunt fericit să conduc acest colectiv cu care am obținut rezultate deosebite, chiar dacă ne-au fost adresate și nemulțumiri, în contextul în care unele familii au pierdut pe cei dragi. Cuvintele sunt de prisos. A fost un concert de-o înaltă ținută artistică. O recompensă binemeritată pentru cadrele Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște”, ne-a precizat Claudiu Dumirescu.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Atenție! Sens unic pe drumul județean dintre Gura Ocniței și Răzvad!

Publicat

pe

Foto arhivă

De săptămână viitoare, se va introduce sens unic de circulație pe tronsonul drumului județean care leagă comuna Gura Ocniței de Răzvad, cunoscut drept strada Luncă.

Practic, la intersecția mare din Răzvad, cea unde există cel mai mare semn de circulație stop, șoferii nu vor mai putea vira spre Gura Ocniței și Moreni, fiind nevoiți să meargă până la intersecția cu Nisipuri, unde se vor putea încadra spre Gura Ocniței-Moreni.

Măsura va fi instituită pentru următoarele două-trei luni, cât timp se execută lucrări de reabilitare și modernizare pe drumul județean Nisipuri-Matraca, iar circulația a fost deviată prin Răzvad – ne-a precizat Emanuel Spătaru, primarul comunei Răzvad. În acest moment, la intersecția mare din Răzvad se crează blocaje, în special după-amiaza, din cauza mașinilor care virează către Gura Ocniței-Moreni.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite