Connect with us

ACTUALITATE

Diana Vlăsceanu şi Cornel Cornea, din nou sportiva şi antrenorul anului în Dâmboviţa!

Publicat

pe

Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Dâmboviţa a reuşit să depăşească problemele impuse de resursele bugetare limitate, cu mult sub cele din anul anterior, şi să organizeze, astăzi – 10 ianuarie 2020, „Gala sportului dâmboviţean 2019”, eveniment de tradiţie în cadrul căruia sunt premiaţi cei mai buni sportivi şi antrenori de peste an.

Directorul Claudiu Mănescu a mărturisit că a avut sprijinul unor oameni de bine din judeţ. De asemenea, Dan Ursu – preşedintele Asociaţiei Judeţene de Volei Dâmboviţa şi al Asociaţiei Ludis Gloria i-a premiat, în nume personal, pe toţi cei 12 sportivi din topul 2019 – categoria sporturi olimpice. Pentru că merită să fie recompensaţi pentru rezultatele extraordinare pe care le-au obţinut şi pentru că este bine să primească un imbold la început de nou an, după cum s-a exprimat, modest, Dan Ursu.

Au răspuns invitaţiei de a fi prezenţi la „Gala sportului dâmboviţean 2019” deputatul Corneliu Ştefan, primarul municipiului Târgovişte – Daniel Cristian Stan, viceprimarul Cătălin Rădulescu, Liliana Cîrstea – mama Soranei Cîrstea, cea mai cunoscută sportivă a judeţului, precum şi reprezentanţi ai Jandarmeriei Dâmboviţa – instituţie parteneră care asigură desfăşurarea competiţiilor în linişte şi în condiţii de siguranţă.

Deputatul Corneliu Ştefan şi primarul Daniel Cristian Stan i-au felicitat pe sportivi pentru rezultatele obţinute în 2019 şi le-au urat să aibă un an 2020 cel puţin la fel de bun.

„În spatele fiecărei performanţe, este foarte multă muncă, foarte multă ambiţie şi foarte mult talent. Primăria Târgovişte este principalul sponsor al sportului dâmboviţean, pe care îl vom sprijini în continuare, pentru că, într-o lume în care cei tineri se desprind din ce în ce mai greu de telefon, de tabletă, sportul rămâne principalul mijloc de a te dezvolta sănătos”, a spus primarul Daniel Cristian Stan.

La rândul său, mama tenismenei Sorana Cîrstea a punctat că este nevoie de o lege a sportului în ton cu realităţile actuale, o lege care să pună accent pe sportiv, care să-l sprijine atunci când este în activitate, dar şi după aceia.

„Sportul nu este un butic pe care să-l închidem când nu avem finanţare sau să-l deschidem trei luni pe an. Este timpul să intrăm în normalitate, să facem performanţă”, a declarat Liliana Cîrstea.

De remarcat faptul că, în cadrul evenimentului, s-au exprimat şi nemulţumiri cu privire la clasamente. Directorul DJST Dâmboviţa – Claudiu Mănescu a explicat că punctajele nu au fost acordate subiectiv, ci în baza unor criterii clare, stabilite de Ministerul Tineretului şi Sportului. Totuşi, a recunoscut că unele dintre acestea ar necesita ajustări, pentru o mai corectă evaluare a rezultatelor obţinute de sportivi şi antrenori.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

OFSD Dâmboviţa a oferit daruri copiilor în „Târgul de Crăciun” de la Vulcana Pandele

Publicat

pe

de

Conducerea Organizației Femeilor Social-Democrate Dâmbovița, împreună cu președintele PSD Dâmbovița – Corneliu Ștefan, a participat, astăzi, la „Târgul de Crăciun cu miresme de sărbători” desfășurat în comuna Vulcana Pandele.

Prima ediție a acestui eveniment, care a început pe 1 decembrie, a fost animată de colindele și momentele artistice interpretate de cei mai mici locuitori ai zonei, dar a fost și o oportunitate pentru producătorii din jurul comunei dâmbovițene să-și prezinte roadele muncii.

Și pentru că suntem în luna cadourilor, doamnele social-democrate conduse Carmen Holban, președintă a OFSD Dâmbovița, și Luciana Cristea, vicepreședintă a organizației, le-au oferit copiilor daruri, răsplătindu-i pentru talentul și implicarea lor.

PSD Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats