Conectați-vă cu noi

ADMINISTRAŢIE

Primăria Voineşti caută psiholog şi administrator pentru Centrul pentru vârstnici de la Manga

Publicat

pe

Primăria comunei Voinești, județul Dâmbovița, anunță că va încheia două contracte de servicii cu persoane juridice (PFA), în cadrul „Centrului pentru persoane vârstnice din satul Manga, comuna Voinești“, înființat prin proiect accesat prin fonduri europene nerambursabile prin POR.

Cele două posturi create prin proiect sunt:
– Un post, cerință bărbat, administrator la Centrul de zi, cu următoarele atribuții prin fisa postului: Administrarea centrului de zi
– Un post, cerința femeie, psiholog.

Atribuțiile administratorului:
– Reprezintă Centrul de zi în relațiile cu Primăria Comunei Voinești, Consiliul Local, alte persoane fizice sau juridice;
– organizează, conduce, verifică și coordonează întreaga activitate din cadrul centrului;
– propune primarului inițierea unor proiecte de hotărâri privind: organigrama, statul de funcții și numărul de personal, regulamentul de organizare și funcționare;
– elaborează rapoarte generale privind activitatea instituției, stadiul implementării obiectivelor și întocmește informări pe care le prezintă Consiliului Local Voinești;
– elaborează și implementează proiecte care au ca scop îmbunătățirea activității de asistență socială în centru;
– monitorizează și evaluează activitatea de asistență sociala;
– întocmește raportul anual de activitate;
-asigură respectarea prevederilor legale din domeniul furnizării serviciilor sociale;
– asigură și răspunde de administrarea și exploatarea patrimoniului în condiții de eficientă și eficacitate;
– repartizează prin fișa postului sarcinile specifice fiecărui loc de muncă;
– urmărește și răspunde de îndeplinirea obligațiilor prevăzute în hotărârile adoptate de consiliul local și dispozițiile emise de primar în domeniul asistenței sociale;
– menținerea clădirii, a dotărilor, utilităților si incintei in perfecta stare de funcționare si întreținerea permanenta a acestora .
– îndeplinește și alte atribuții prevăzute de legislația în vigoare.

Atribuțiile psihologului:
– efectuează examenul psihologic pe baza instrumentelor specifice profesiei, stabilind nivelul general de dezvoltare, identifica ariile de dezvoltare deficitare in vederea demarării activității de recuperare;
– desfășoară activități de terapie individuală în vederea ameliorării deficiențelor de natură atenționară, amnezică, senzorio-perceptivă, cognitivă, emoțională și comportamentală;
– realizează servicii de consiliere cu vârstnicii aflați in dificultate, individuale sau de grup, oferindu-le suportul informațional, instrumental și emoțional de care au nevoie;
– poate organiza workshop-uri în cadrul definit de competențele sale.

Dosarele întocmite pentru ocuparea celor doua posturi vor conține:
Pentru post administrator:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii efectuate;
– Copie CI / BI

Pentru psiholog:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii superioare, absolvent facultatea de psihologie;
– Copie CI / BI.

Contractele de prestări servicii pentru fiecare dintre cele doua posturi se vor încheia, în cuantumul de 2.230 lei lunar.

Dosarele se vor depune la registratura Primăriei comunei Voinești, str. Principala, nr. 145, loc Voinești, jud Dâmbovița, pana la data de vineri – 14.02.2020, ora 14:00.

Selecția dosarelor si rezultatul acesteia vor fi publicate pe site-ul Primăriei comunei Voinești, www.primarievoinesti.ro., în termen de trei zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor.

Relații la telefon 0723.142.661 – primar Sandu Gabriel Dănuț.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Cum rezolvă Primăria Târgovişte problema locurilor de parcare din zona centrală

Publicat

pe

Executivul Primăriei Târgovişte a stabilit perimetrul de teren care va fi expropriat de la UPET SA, în vederea amenajării unei parcări cu 1.000 de locuri în zona centrală a municipiului. Potrivit edilului Daniel Cristian Stan, accesul se va face pe lângă magazinul Kaufland, urmând să existe două ieşiri – una în Bulevardul IC Brătianu şi cealaltă în faţa fostei cantine a UPET (acum Restaurant Nova).

Proiectul de hotărâre privind declanşarea procedurii de expropriere pentru cei aproximativ 18.000 mp se va regăsi, cel mai probabil, pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Local Municipal din luna martie 2020. În atare condiţii, noua parcare va fi gata într-un an şi jumătate, maxim doi.

„Vom vedea dacă va fi numai la sol sau va fi o parcare subterană sau supraterană. Vom vedea în funcţie de soluţiile care ne vor fi date de către proiectant. Parcarea va fi realizată în vecinătatea fostului Cantup, astfel încât să se poată ajunge pe jos la tot ceea ce înseamnă instituţie publică din zona centrală a municipiului Târgovişte.

De asemenea, problema parcărilor din zona centrală este abordată şi de o altă manieră, în sensul că, prin proiectul care vizează modernizarea transportului public, vom încuraja foarte mult utilizarea mijloacelor de transport în comun, pentru că vor fi foarte moderne, la cel mai înalt nivel, dacă ne referim la standardele de calitate”, a declarat primarul Daniel Cristian Stan.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Titu: Bonificaţie 10% pentru plata integrală a impozitelor până la 31 martie 2020

Publicat

pe

Consiliul Local Titu a decis prin vot ca taxele şi impozitele locale aferente anului 2020 să nu fie majorate, ci doar indexate cu rata inflaţiei (4,6%).

De reţinut că aceste obligaţii fiscale se achită în două tranşe egale, până la datele de 31 martie şi 30 septembrie, iar pentru plata integrală până la sfţrşitul lunii martie se acordă o bonificaţie de 10%.

Aleşii din Titu au aprobat şi o serie de scutiri în procent de 80, 90 şi chiar 100% pentru anumite categorii de persoane.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT