Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Primăria Voineşti caută psiholog şi administrator pentru Centrul pentru vârstnici de la Manga

Publicat

pe

Primăria comunei Voinești, județul Dâmbovița, anunță că va încheia două contracte de servicii cu persoane juridice (PFA), în cadrul „Centrului pentru persoane vârstnice din satul Manga, comuna Voinești“, înființat prin proiect accesat prin fonduri europene nerambursabile prin POR.

Cele două posturi create prin proiect sunt:
– Un post, cerință bărbat, administrator la Centrul de zi, cu următoarele atribuții prin fisa postului: Administrarea centrului de zi
– Un post, cerința femeie, psiholog.

Atribuțiile administratorului:
– Reprezintă Centrul de zi în relațiile cu Primăria Comunei Voinești, Consiliul Local, alte persoane fizice sau juridice;
– organizează, conduce, verifică și coordonează întreaga activitate din cadrul centrului;
– propune primarului inițierea unor proiecte de hotărâri privind: organigrama, statul de funcții și numărul de personal, regulamentul de organizare și funcționare;
– elaborează rapoarte generale privind activitatea instituției, stadiul implementării obiectivelor și întocmește informări pe care le prezintă Consiliului Local Voinești;
– elaborează și implementează proiecte care au ca scop îmbunătățirea activității de asistență socială în centru;
– monitorizează și evaluează activitatea de asistență sociala;
– întocmește raportul anual de activitate;
-asigură respectarea prevederilor legale din domeniul furnizării serviciilor sociale;
– asigură și răspunde de administrarea și exploatarea patrimoniului în condiții de eficientă și eficacitate;
– repartizează prin fișa postului sarcinile specifice fiecărui loc de muncă;
– urmărește și răspunde de îndeplinirea obligațiilor prevăzute în hotărârile adoptate de consiliul local și dispozițiile emise de primar în domeniul asistenței sociale;
– menținerea clădirii, a dotărilor, utilităților si incintei in perfecta stare de funcționare si întreținerea permanenta a acestora .
– îndeplinește și alte atribuții prevăzute de legislația în vigoare.

Atribuțiile psihologului:
– efectuează examenul psihologic pe baza instrumentelor specifice profesiei, stabilind nivelul general de dezvoltare, identifica ariile de dezvoltare deficitare in vederea demarării activității de recuperare;
– desfășoară activități de terapie individuală în vederea ameliorării deficiențelor de natură atenționară, amnezică, senzorio-perceptivă, cognitivă, emoțională și comportamentală;
– realizează servicii de consiliere cu vârstnicii aflați in dificultate, individuale sau de grup, oferindu-le suportul informațional, instrumental și emoțional de care au nevoie;
– poate organiza workshop-uri în cadrul definit de competențele sale.

Dosarele întocmite pentru ocuparea celor doua posturi vor conține:
Pentru post administrator:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii efectuate;
– Copie CI / BI

Pentru psiholog:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii superioare, absolvent facultatea de psihologie;
– Copie CI / BI.

Contractele de prestări servicii pentru fiecare dintre cele doua posturi se vor încheia, în cuantumul de 2.230 lei lunar.

Dosarele se vor depune la registratura Primăriei comunei Voinești, str. Principala, nr. 145, loc Voinești, jud Dâmbovița, pana la data de vineri – 14.02.2020, ora 14:00.

Selecția dosarelor si rezultatul acesteia vor fi publicate pe site-ul Primăriei comunei Voinești, www.primarievoinesti.ro., în termen de trei zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor.

Relații la telefon 0723.142.661 – primar Sandu Gabriel Dănuț.

ADMINISTRAŢIE

Stagiari la Consiliul Judeţean Dâmboviţa. Contractele de internship au fost semnate

Publicat

pe

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, a semnat, în data de 29 septembrie 2022, contractele de internship cu cei șase tineri admiși în program, anul acesta, la finalul perioadei de selecție. În total, au fost 18 candidați, doi dintre ei depunând dosare pentru câte două direcții din cadrul administrației județene.

„Să știți că acest program de internship este unul important pentru instituția noastră. Din cei 7 tineri care, anul trecut, au lucrat alături de noi, în cadrul programului de intenship, 6 s-au angajat astfel: 4 în administrația publică și 2, în mediul privat. Acest lucru înseamnă că experiența celor 3 luni petrecute în direcțiile și serviciile Consiliului Județean Dâmbovița le-a fost de folos. Sunt sigur că la fel se va întâmpla cu cei 6 tineri care, din 3 octombrie, vor lucra cot la cot cu noi. Le va fi mult mai ușor să-și găsească un loc de muncă după cele trei luni de activitate în Consiliul Județean Dâmbovița. Ne vedem la serviciu!”, a spus președintele Corneliu Ștefan.

Cei șase stagiari admiși – Georgiana Alexandra Minciunescu, Carmen Vălu, Ioana Pastor, Alexandru Mihai Durlea, Ana Mihaela Radu și Elena Mădălina Stoica – își vor desfășura activitatea în structurile aparatului de lucru al Consiliului Județean Dâmbovița, astfel: Direcția Juridică, Contencios, Administrarea Patrimoniului – 2 posturi, Serviciul Tineret, Sport, Turism, Asociații, Fundații, Coordonare Societăți Comerciale – 1 post, Direcția Strategii, Programe și Investiții – 1 post și Direcția Economică – 2 posturi. Timpul de muncă va fi de 20 ore pe săptămână, 4 ore pe zi, pentru care vor beneficia de o indemnizație pentru internship, plătită de Consiliul Județean Dâmbovița.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Primăria Titu are în construcție o creșă cu cinci săli de grupă și multe facilități moderne

Publicat

pe

În orașul Titu, din județul Dâmbovița, sunt în desfășurare, în această perioadă, lucrările de construcție a unei creșe cu cinci săli de grupă. Proiectul Primăriei mai cuprinde: două zone de acces cu vestiare, zonă filtru, două săli multifuncționale, zona bucătărie și depozitare alimente, zona îngrijire medicală, gospodărie de apă – construcție subterană, platforme pentru amplasarea grupului electrogen, platformă de gunoi, locuri de joacă, spaţii verzi şi gard pentru împrejmuirea incintei. Capacitatea creșei va fi de 75 de locuri pentru copii cu vârsta între 1 și 3 ani.

„Fiecare sală de grupă va avea grup sanitar propriu și ieșire pe o terasă acoperită, de pe care se va realiza accesul către curtea de joacă în aer liber. Pentru evitarea încălzirii excesive, pe timpul sezonului cald, terasele vor fi prevăzute cu sisteme de umbrire fixe (în copertină acoperitoare) și mobile (panouri glisante – trafor din lemn) amplasate în dreptul ferestrelor, pe terasă”, ne informează Primăria Titu.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT