Connect with us

ACTUALITATE

Cărțile de arhitectură, cadouri perfecte pentru cei pasionați de acest domeniu!

Publicat

pe

Cu toții avem un prieten care este pasionat de un domeniu neobișnuit. Pentru unii dintre noi este unul pasionat de astrofizică. În cazul altora, este vorba de un prieten care are un interes special față de inteligența artificială.

În cercul multora dintre noi există însă acel amic care iubește arhitectura sau designul interior. Dacă și tu faci parte din ultima categorie și ai ajuns aici căutând o idee de cadou pentru un alt pasionat de arhitectură, atunci ești unde trebuie: mai jos ți-am pregătit un top de cărți de la Antic ExLibris care să te inspire.

Cărți în engleză pe care le găsești la un click distanță

Faptul că acum găsim cărțile dorite atât de rapid este un mare avantaj, de care ar trebui să profităm nu doar când vine vorba de cadouri, ci și atunci când dorim să ne relaxăm sau să învățăm noi lucruri. În cele ce urmează îți prezentăm 4 titluri deosebite, pe care chiar dacă vei dori să le oferi în dar cuiva drag, cu siguranță vei fi tentat să le descoperi și tu.
Unde le găsești? După cum am spus și anterior, se află la dispoziția ta în gama de cărți de la Antic ExLibris (cea destinată arhitecturii, desigur), alături de altele la fel de interesante.

● Big Design, Small Budget
Acest volum ar putea intra cu ușurință într-un top 100 cărți despre arhitectură. Este potrivit atât pentru un iubitor al arhitecturii, care își dorește o sursă de inspirație pentru viitorul său proiect, cât și pentru cineva care este în căutare de idei pentru decorarea noii locuințe.

Betsy Helmuth, autorul volumului și unul dintre cei mai cunoscuți designeri de interior, oferă sfaturi și diverse trucuri care te pot ajuta să transformi un spațiu banal într-unul cu personalitate cu un buget mic sau foarte mic.

● Twentieth Century Classics
Volumul lui Dennis Sharp face parte dintr-o serie care își propune nu numai să treacă în revistă clasicii secolului al XX-lea, ci și să disece cele mai reprezentative construcții ale acestei perioade.

Cartea include, printre altele, și desene tehnice menite să expună detaliile clădirilor, dar și viziunea social și umanistă din spatele lor. Secolul XX este o perioadă de bază a arhitecturii moderne, așa că orice pasionat de cărți în engleză, în general, și de cărțile de arhitectură, în particular, va fi încântat să primească acest volum cadou.

● Building Your Own Sustainable and Energy Efficient House
Cu siguranță și tu ai auzit cel puțin un prieten spunând că vrea să trăiască sustenabil. Volumul lui Henry Skates i-ar putea fi de folos. Skates explică cum să construiești o casă cu un buget fix și nu prea mare și având grijă, totodată, ca această construcție să reducă emisiile de carbon și să nu aibă, în general, o amprentă negativă asupra mediului.

● VISIONS OF THE FUTURE: Architecture for the 21st century
Acest volum i s-ar potrivi cel mai bine unui prieten care nu numai că este pasionat de arhitectură, ci și de viitorul spațiilor urbane. Potrivit Martei Serrats, autorul, viitorul le aparține, în mod cert, construcțiilor ecologice, care cel mai probabil vor domina secolul următor.

Însă pentru ca acest viitor verde să fie posibil, eforturile trebuie să vină din partea tuturor: trebuie să învățăm să folosim panourile solare la o scară mult mai largă, să învățăm să construim inteligent, să nu mai risipim resurse și așa mai departe.

Antic ExLibris: magazinul online de unde poți cumpăra cele mai populare cărți de arhitectură

Dacă te-au convins volumele de mai sus, atunci vestea bună este că sunt toate la un click distanță: le găsești pe site-ul Antic ExLibris, brand pe care l-am menționat și mai sus.

Librăria-anticariat Antic ExLibris se poate lăuda cu o gamă impresionantă de cărți în limba engleză, nu doar de arhitectură, ci și de știință sau volume destinate în mod special prichindeilor. Toate sunt disponibile la prețuri accesibile, chiar cele mai bune de pe piață, am putea spune. Așadar, nu ezita să intri pe anticexlibris.ro și să citești mai multe despre volumele succint prezentate în prezentul articol sau să descoperi altele mai pe placul tău! (P)

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats