Connect with us

ACTUALITATE

Arctic, măsuri pentru menţinerea activităţii în contextul epidemiei COVID-19

Publicat

pe

Arctic a luat o serie de măsuri în vederea limitării efectelor epidemiei de Coronavirus. În prezent, atât facilitățile de producție, cât și serviciile de vânzare continuă să funcționeze. Compania anunţă că face tot posibilul să mențină activitatea, cu întreruperi minime.

„Fabrica de la Ulmi își va relua producția de luni, 23 martie. Facilitățile noastre de producție au implementat toate măsurile de prevenție necesare și stabilite de guvern și de autoritățile locale de sănătate: intensificarea măsurilor de igienă, kituri de igienă (măști chirurgicale, dezinfectant), informarea angajaților cu privire la importanța respectării acestor norme.

Pentru protejarea angajaților cu roluri care trebuie îndeplinite în fabrici pentru a asigura continuitatea activității, au fost luate măsuri suplimentare pentru siguranța la locul de muncă.

Toate zonele comune ale clădirilor și instalațiile sunt în permanență dezinfectate, inclusiv autobuzele utilizate pentru transportul angajaților.

În fabrici au fost puse covoare dezinfectante la porțile de acces, iar la depozitul de la fabrica din Găești au fost montate dispozitive de curățare pentru camioanele care vin din zone cu risc ridicat”, se arată într-un comunicat remis de Arctic SA.

Măsuri dispuse:
• Birourile și facilitățile noastre de producție au pus în aplicare toate măsurile de prevenție necesare și recomandate de guverne și autoritățile locale de sănătate. Acestea includ intensificarea măsurilor de igienă, kituri de igienă (măști chirurgicale, dezinfectant), informarea angajaților cu privire la importanța respectării acestor norme. Continuăm să monitorizăm cu atenție situația din fiecare unitate, iar angajaților care manifestă oricare dintre simptome li se recomandă să urmeze indicațiile autorităților.

• Angajații noștri au primit echipamentul IT necesar și toate informațiile de care au nevoie pentru a putea lucra de acasă. Întâlnirile se țin prin aplicația Teams; se folosesc canalele de comunicare online, apelurile și conferințele video. Asigurăm accesibilitatea fișierelor prin stocarea în cloud (One Drive) și ne asigurăm că sunt actualizate la zi. Aplicațiile Outlook, OneDrive, Teams, care sunt utilizate prin servicii cloud, sunt accesibile de pe toate dispozitivele conectate la internet.

• În efortul de a stopa răspândirea virusului printre angajații și acționarii noștri, am anulat evenimentele și întâlnirile din locațiile Arctic până miercuri, 15 aprilie (termenul este posibil să fie extins dacă va fi nevoie).

• Toate călătoriile internaționale și interne au fost anulate, cu excepția celor obligatorii. În cazul călătoriilor obligatorii, se recomandă folosirea vehiculelor companiei sau ale angajaților, pentru a evita utilizarea transportului public.
Comunicarea cu angajații:

• Am creat o adresă de e-mail dedicată angajaților noștri pentru a împărtăși orice nelămuriri sau pentru a ne adresa întrebări, iar aceasta este monitorizată constant.

• Trimitem zilnic newslettere către angajații noștri, pentru a ne asigura că sunt informați cu privire la politicile companiei și la măsurile care se iau în această perioadă.

• Am creat o secțiune dedicată COVID-19 pe intranetul companiei. Această secțiune este actualizată zilnic cu informații menite să îi ajute pe angajații noștri: infografice, informații IT, statistici OMS.

• Echipa de management trimite periodic informații cu privire la măsurile de sănătate și prevenție pe care le aplicăm.

Citește mai departe
Reclamă
1 Comentariu

1 Comment

  1. Andreea

    martie 20, 2020 at 9:19 pm

    Ce masuri au fost luate? 5 msti care le pun la dispozitie si suntem atatia angajati pe fiecare schimb? Sau ca sta la poarta un domn cu termometeul sa le ia temperatura angajatilor? Astea sunt masuri de protectie?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Parcul Industrial Moreni, în topul unităților de profil din România

Publicat

pe

Directorul Parcului Industrial Moreni, Gabriel Purcaru, a participat, săptămâna aceasta, la „Summitul Parcurilor Industriale din România” 2021, eveniment organizat de Ministerul Dezvoltării, în parteneriat cu Asociaţia Parcurilor Industriale, Tehnologice, Ştiinţifice și a Incubatoarelor de Afaceri din România (APITSIAR).

Principalele teme înscrise pe agenda întâlnirii au fost:
– Dezvoltarea Parcurilor Industriale;
– Atragerea de Fonduri Europene;
– Atragerea investitorilor și crearea de noi locuri de muncă;
– Beneficii pentru rezidenți.

„Atât eu, în calitate de director general, cât și echipa pe care o coordonez la nivelul Moreni Parc Industrial monitorizăm cu atenție elaborarea ghidurilor de finanțare pentru exercițiul financiar 2021–2027, fiindcă ne dorim să aplicăm pentru cel puțin un proiect de modernizare și dezvoltare a MPI pe fonduri europene.

Parcul Industrial Moreni face parte din topul parcurilor industriale din România, având în vedere că suprafața acestuia depășește 252.000 de metri pătrați și cugradul de ocupare este 100%. Astăzi, în interiorul parcului nostru își desfășoară activitatea 44 de societăți comerciale, cu diferite domenii de activitate, care asigură locuri de muncă pentru aproximativ 900 angajați”, ne-a precizat directorul Gabriel Purcaru.

Reamintim faptul că Parcul Industrial Moreni se află în procedură de preluare de la Primăria Moreni a unei suprafețe de teren de peste 18.000 metri pătrați, unde se vor construi hale noi care să fie puse la dispoziția firmelor care doresc să dezvolte noi capacități de producție și să creeze locuri de muncă.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Lockdown pentru persoanele nevaccinate din 25 octombrie! Vezi toate restricțiile

Publicat

pe

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat, astăzi – 22 octombrie 2021, Hotărârea Nr. 91, prin care se stabilesc o serie restricții pentru prevenirea răspândirii infecției cu coronavirus, după cum urmează:
– interzicerea, pentru o perioadă de 30 zile, circulației persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22:00-05:00, cu anumite excepții:
1. persoanele care sunt imunizate de cel puțin 10 zile sau cele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;
2. deplasarea în interes profesional
3. deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și/sau achiziționarea de medicamente;
Pentru verificarea motivului deplasării persoanele sunt obligate să prezinte certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19, pe suport hârtie sau în format electronic.

HOTĂRÂREA INTEGRAL AICI

– interzicerea, pentru o perioadă de 30 zile, desfășurării activității operatorilor economici care activează în domeniul comerțului/prestărilor de servicii în spații închise și/sau deschise, în intervalul orar 21:00-05:00;

– activitatea restaurantelor, cafenelelor etc. în interiorul clădirilor și la terase să fie permisă până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, în intervalul orar 05:00-21:00;

– interzicerea activității în baruri, cluburi și discoteci pentru o perioadă de 30 zile, precum și organizarea și desfășurarea evenimentelor private (nunți, botezuri, mese festive etc.), a concertelor și spectacolelor;

– interzicerea participării spectatorilor la competițiile sportive;

– accesul la toate activitățile și evenimentele organizate în perioada de 30 de zile conform prezentei hotărâri, să fie permis doar persoanelor vaccinate sau trecute prin boală;

– organizarea programului de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu pentru cel puțin 50% din angajați;

– accesul vizitatorilor în toate instituțiile publice centrale și locale, operatorilor economici, care funcționează în clădiri de birouri private, să fie permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării;

– abilitarea Ministerul Educației în vederea emiterii ordinului de ministru privind modificarea structurii anului școlar 2021-2022;

– instituirea obligativității purtării măștii de protecție, în toate spațiile publice închise și deschise, precum și la locul de muncă și în mijloacele de transport în comun.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT