ACTUALITATE
Primăria Titu, anunț licitație închiriere teren (12 mp)

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Oraşului Titu, Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judeţul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: teren în suprafață de 12 mp, situat în orașul Titu, str. I.C. Visarion, platou Piața Agroalimentară Complex Modern, jud. Dâmbovița, aparţinând domeniului public al oraşului Titu, pentru amplasarea de construcții demontabile în vederea desfăşurârii de activităţi de comerț și/sau prestări servicii, conform OUG 57/2019 și HCL nr. 164 din 27.11.2019
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: cerere scrisă depusă la sediul Primăriei Orașului Titu.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Biroul Programe Achiziții Publice Administrarea Domeniului Public și Privat, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Casieria Primăriei Oraşului Titu.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 13/08/2020, ora 14,00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26/08/2020, ora 11,00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, județul Dâmbovița.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 26/08/2020, Sala de Consiliu a Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa, ora 12,30.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Dâmboviţa – Calea Bucureşti nr. 3, judeţul Dâmboviţa, telefon 0245/ 612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-arh@just.ro, tr-dambovita-brp@just.ro.
ACTUALITATE
CNAS: Doctorii de familie pot emite rețete compensate în baza scrisorilor medicale eliberate de medicii de medicina muncii

Președintele CNAS, conf. univ. dr. Horațiu-Remus Moldovan, a prezentat astăzi, la Brașov, la Congresul Național de Securitate și Sănătate în Muncă, principalele posibilități de colaborare între medicii de medicina muncii și furnizorii de servicii medicale aflați în relații contractuale cu casele de asigurări de sănătate, în scopul protejării sănătății angajaților, în calitatea acestora de persoane asigurate – ne informează Casa Națională de Asigurări de Sănătate.
„Conform prevederilor legale în vigoare, în baza scrisorilor medicale eliberate de medicii de medicina muncii, medicii de familie pot emite rețete compensate pentru medicamentele recomandate angajaților, în limitele competențelor profesionale. În baza acestor scrisori medicale, medicii de familie pot continua managementul pacienților în funcție de recomandările medicilor de medicina muncii și pot decide necesitatea efectuării de investigații paraclinice sau pot emite bilete de trimitere către medicii de specialitate clinică din ambulatoriu ori către spitale, după caz.
Totodată, cabinetele de medicina muncii pot încheia convenții cu casele de asigurări de sănătate în vederea recunoaşterii biletelor de internare eliberate de către medicii ce-şi desfăşoară activitatea în aceste unităţi.
În acest context, președintele CNAS a precizat că „medicul specialist de medicina muncii este principalul consilier al angajatorului şi al reprezentanţilor angajaţilor în probleme de promovare a sănătăţii în muncă şi în îmbunătăţirea mediului de muncă din punct de vedere al sănătăţii în muncă”. El a făcut apel la cei peste 400 de specialiști de securitate și sănătate în muncă și reprezentanți ai angajatorilor prezenți la congres să disemineze către angajați informații despre serviciile de prevenție decontate de CNAS.
Depistarea precoce a bolilor grave este și în interesul angajatorilor, care pot evita astfel pierderea capacității de muncă a angajaților pe perioade îndelungate, a subliniat președintele Horațiu-Remus Moldovan. Totodată, acesta a precizat că Ministerul Sănătății derulează un program național de prevenire a îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc determinanți din mediul de viață și muncă și a făcut un apel ca și alte instituții publice cu rol în securitatea și sănătatea în muncă să se implice activ în activitatea de prevenție.
Cu aceeași ocazie, președintele CNAS a prezentat principalele priorități ale instituției în perioada următoare: dezvoltarea Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS), renunțarea la utilizarea documentelor pe suport hârtie în relația medic-pacient și medic-medic (principiul „zero hârtie”), eficientizarea cheltuielilor din domeniul sănătății, identificarea unei soluții de facilitare a programărilor pacienților la furnizorii de servicii medicale. Totodată, președintele CNAS a menționat și că sumele cu care contribuie asigurații la bugetul Fondului Național Unic de Asigurări de Sănătate (FNUASS) acoperă circa jumătate din costurile serviciilor de sănătate de care beneficiază aceștia, restul cheltuielilor fiind finanțate prin alocări de la bugetul de stat”, se precizează într-un comunicat de presă transmis către mass-media.
ACTUALITATE
Camera de Comerț Dâmboviţa: Info util RegesOnline

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița informează antreprenorii că, luni – 26 mai 2025, începând cu ora 11:00, Inspecției Muncii va susține o nouă ședință online de informare având ca temă sistemul RegesOnline de evidență a salariaților.
Persoanele care doresc să participe trebuie să se conecteze accesând următorul link: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZTZiMDZlZWYtY2JkMS00MjAzLTk5OGItMThmYzViMTVmMDUy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2268283f3b-8487-4c86-adb3-a5228f18b893%22%2c%22Oid%22%3a%22d995d021-e7be-4735-97aa-0b8b1a77f5a4%22%7d
De asemenea, puteți transmite sugestii pentru îmbunătățirea RegesOnline la următorul link: https://github.com/reges-ro/integrare/issues .
De reținut! Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.
Agenda întâlnirii:
✅ Cum creăm cont și cum îl activăm;
✅ Cerere de acces la registru, reprezentanți legali și împuterniciți;
✅ Delegarea și delegații;
✅ Accesul prestatorilor la registrul unui angajator;
✅ Cum se introduc pegioadele de suspendare;
✅ Lucrul cu Excel pentru suspendări multiple;
✅ Întrebări și răspunsuri.
-
ACTUALITATEacum o săptămână
Hotelul Dâmbovița din Târgoviște a fost vândut
-
ACTUALITATEacum 3 zile
Profesorul arestat pentru viol este de la Școala Coresi Târgoviște. Vezi ce spune conducerea unității de învățământ!
-
Dâmboviţaacum 4 zile
Accident rutier în Priseaca. Sunt implicate trei mașini
-
Dâmboviţaacum 3 zile
Târgoviște: Profesor de sport și antrenor de volei, arestat pentru viol
-
ACTUALITATEacum 2 zile
Caz de botulism înregistrat în județul Dâmbovița, după consumul de conserve preparate în propria gospodărie
-
ADMINISTRAŢIEacum o săptămână
Primăria Titu cumpără clădirile fostelor ateliere de căi ferate și terenul aferent
-
Dâmboviţaacum o săptămână
Strigăt de ajutor. O tânără de 18 ani lovită de o boală cruntă are nevoie de sprijinul nostru!
-
ACTUALITATEacum o zi
Noi amănunte în cazul femeii diagnosticate cu botulism