Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Primăria Titu acordă facilităţi fiscale. Cererile se depun până la 21 decembrie 2020

Publicat

pe

Primăria Titu acordă, în baza OUG 181/22 octombrie 2020 şi a HCL 188/24 noiembrie 2020, facilităţi fiscale persoanelor fizice şi juridice care deţin în proprietate clădiri nerezidenţiale pe teritoriul oraşului, folosite pentru activitatea economică proprie – COD CAEN 5610 (servicii de servire a mesei pentru clienţi) – sau date în folosinţă printr-un contract de închiriere, comodat sau prin alt tip de contract pentru desfăşurarea unor activităţi proprii sau către alte persoane fizice sau juridice, respectiv reducerea impozitului pe clădiri aferent anului 2020 în procent de 50%, dacă au fost obligaţi să îşi întrerupă total activitatea sau dacă deţin certificatul pentru situaţii de urgenţă emis de Ministerul Economiei prin care se certifică întreruperea parţială a activităţii economice.

Dosarele se depun la Registratura Primăriei Titu până la data de 21 decembrie 2020, inclusiv, şi trebuie să conţină următoarele docuemnte:
– Cerere
– Declaraţie pe propria răspundere
– Declaraţie pe propria răspundere a utilizatorilor
– CI / CUI proprietar sau împuternicit
– Act adiţional la contractul de închiriere sau alt tip de contract care nu implică cedarea folosinţei cu titlu gratuit, după caz
– Certificatul pentru situaţii de urgenţă emis de Ministerul Economiei
– Orice alt act relevant pentru clarificarea situaţiei fiscale

Atenţie! Contribuabilul trebuie să achite toate obligaţiile fiscale, inclusiv amenzi, datorate bugetului local, cu excepţia sumei reduse la impozitul pe clădiri acordată prin HCL 188/24 noiembrie 2020, până la data de 21 decembrie 2020, inclusiv, sub sancţiunea decăderii.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Ordinea de zi a ședinței CLM Târgoviște din 22 aprilie 2025

Publicat

pe

De

Consiliul Local Municipal Târgoviște se va întruni, marți – 22 aprilie 2025, de la ora 09:00, în ședință extraordinară de lucru, având înscrise pe ordinea de zi următoarele proiecte de hotărâre:

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ADMINISTRAŢIE

Consiliul Județean Dâmboviţa și-a mutat activitatea în zona Pieței 1 Mai Târgoviște

Publicat

pe

De

Începând de astăzi, 17 aprilie 2025, toate direcțiile de specialitate ale Consiliului Județean Dâmbovița s-au mutat din sediul din Piața Tricolorului nr. 1, Târgoviște, întrucât Palatul Administrativ va intra într-un amplu proces de consolidare și reabilitare.

Activitatea instituției se desfășoară, de acum înainte, în clădirile fostei Facultăți de Științe Economice din cadrul Universității Valahia, situate pe Strada Locotenent Stancu Ion nr. 35.

Vom prelua toate solicitările adresate instituției exclusiv la noul sediu!

Datele de contact (adrese de-mail și telefoane actualizate) vor fi disponibile pe site-ul: www.cjd.ro

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere!

Sursa: Consiliul Județean Dâmboviţa

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite